Myjka do ok. 2000 zł

Czyścimy i dbamy o naszą kolekcję
Awatar użytkownika
koscidogitary
Posty: 1244
Rejestracja: 23 cze 2017, 13:20
Gramofon: VICTOR QL-A75
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: koscidogitary » 10 lut 2020, 21:03

Quarter pisze:
09 lut 2020, 16:33
Przypadek?
Spokojnie, mówią na to placebo ;)

- Też taką kupię :D
Buphono, NAD C165BEE recap, KRELL KAV300i recap, wstęga LM Audio recap (Fountek NeoX3.0, Satori 13, Revelator 22) https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4427080103

Awatar użytkownika
eu4yaon
Posty: 3501
Rejestracja: 23 sie 2016, 17:21
Gramofon: SL-Q2
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: eu4yaon » 12 lut 2020, 11:12

W końcu nadeszła. Zaraz pierwsze mycie :dance:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pioneer PL 50L II + Hana EH + Husariaa v2 + Atoll IN 100SE + JBL TLX8

Awatar użytkownika
MMarek
Posty: 3367
Rejestracja: 10 sie 2016, 09:08
Gramofon: Denon DP-59L
Lokalizacja: śląskie

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: MMarek » 12 lut 2020, 11:16

eu4yaon pisze:
12 lut 2020, 11:12
W końcu nadeszła.
Gratki Damian... Trochę to trwało....
eu4yaon pisze:
12 lut 2020, 11:12
Zaraz pierwsze mycie
Będzie Pan zadowolony...
Denon DP-59L+Denon DL-301II (Ortofon MC20), Step Up Denon AU320, NUDA mini MM/MC, Onkyo A8450, B&W DM603S3, Telefunken HS895CD, Philips CD350

Awatar użytkownika
koscidogitary
Posty: 1244
Rejestracja: 23 cze 2017, 13:20
Gramofon: VICTOR QL-A75
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: koscidogitary » 12 lut 2020, 12:10

No i napisz czym się różni MK1 od MK2.
Pozdro
Buphono, NAD C165BEE recap, KRELL KAV300i recap, wstęga LM Audio recap (Fountek NeoX3.0, Satori 13, Revelator 22) https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4427080103

Awatar użytkownika
eu4yaon
Posty: 3501
Rejestracja: 23 sie 2016, 17:21
Gramofon: SL-Q2
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: eu4yaon » 12 lut 2020, 12:27

koscidogitary pisze:
12 lut 2020, 12:10
No i napisz czym się różni MK1 od MK2.
Pozdro
Narazie mogę powiedzieć ze wizualnie wszystkim, choć jeszcze nie zaglądałam do środka ale pewnie odkurzacz jest ten sam co w Mk1. Są to poprawki wizualne myjki oraz akcesoriów co widać na pierwszy rzut oka. Wersja alu jest nieporównywalnie lżejsza (7kg) od MK1, sam bylem zdziwiony jak kurier wręczył mi paczke do rąk że taka lekka. Jak kogoś interesuje porównanie to jutro rano mogę porobić zdjecia obydwóm wersjom bo tamtej myjki jeszcze mi nie odebrali.
Pioneer PL 50L II + Hana EH + Husariaa v2 + Atoll IN 100SE + JBL TLX8

Awatar użytkownika
aarset
Posty: 305
Rejestracja: 04 cze 2015, 10:25
Gramofon: Scheu
Lokalizacja: Opole

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: aarset » 12 lut 2020, 12:46

eu4yaon pisze:
12 lut 2020, 12:27
koscidogitary pisze:
12 lut 2020, 12:10
No i napisz czym się różni MK1 od MK2.
Pozdro
Narazie mogę powiedzieć ze wizualnie wszystkim, choć jeszcze nie zaglądałam do środka ale pewnie odkurzacz jest ten sam co w Mk1. Są to poprawki wizualne myjki oraz akcesoriów co widać na pierwszy rzut oka. Wersja alu jest nieporównywalnie lżejsza (7kg) od MK1, sam bylem zdziwiony jak kurier wręczył mi paczke do rąk że taka lekka. Jak kogoś interesuje porównanie to jutro rano mogę porobić zdjecia obydwóm wersjom bo tamtej myjki jeszcze mi nie odebrali.
Wszystkim? Buda inna ale ssawka i docisk ten sam, jak widzę.
Scheu Premier MK II -> Scheu Classic MK II -> Koetsu Urushi Vermillion -> ASR Basis Exclusive -> ASR Emitter II -> Klipsch Forte III SE

Awatar użytkownika
eu4yaon
Posty: 3501
Rejestracja: 23 sie 2016, 17:21
Gramofon: SL-Q2
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: eu4yaon » 12 lut 2020, 12:49

aarset pisze:
12 lut 2020, 12:46
docisk
Jest inny ;) ssawke jutro porównam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pioneer PL 50L II + Hana EH + Husariaa v2 + Atoll IN 100SE + JBL TLX8

Awatar użytkownika
aarset
Posty: 305
Rejestracja: 04 cze 2015, 10:25
Gramofon: Scheu
Lokalizacja: Opole

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: aarset » 12 lut 2020, 12:56

A widzisz. Zapomniałem, że mam MK II tylko czarną ;)
Scheu Premier MK II -> Scheu Classic MK II -> Koetsu Urushi Vermillion -> ASR Basis Exclusive -> ASR Emitter II -> Klipsch Forte III SE

Awatar użytkownika
Sylwek
Posty: 180
Rejestracja: 10 lip 2019, 19:22
Gramofon: Technics SL-Q3
Lokalizacja: Polska, Mazowieckie

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: Sylwek » 12 lut 2020, 13:31

Sam jestem ciekaw jakie różnice ale nie w wyglądzie a w pracy tych myjek? Czy warto kupić mk2 czy wystarczy mk1 i negocjować cenę na jak by nie patrzył stary model?
Technice SL-Q3 + Arcam rPhono, Unitra Daniel G 1100-fs + Art DJ Pro II, Philips AF877, Harman/Kardon AVR 460, Monitor Audio Silver RX8, Canton Quinto 540 :character-jason:

syko
Posty: 1255
Rejestracja: 22 kwie 2019, 20:44
Gramofon: Sony PS 3750
Lokalizacja: Kleszczele

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: syko » 12 lut 2020, 13:43

eu4yaon pisze:
12 lut 2020, 12:49
aarset pisze:
12 lut 2020, 12:46
docisk
Jest inny ;) ssawke jutro porównam.
Ten srebrny docisk przypomina dociski do płyt ala stoper do drzwi. :P

Wybacz, ale musiałem. ;)
To z czystej (bezinteresownej) zazdrości.
Sony PS 3750, Ortofon X1-MC, Musical Fidelity V-LPS II, Sansui AU-X 501, Denon DCD 1450AR, Denon DRM-540, T+A Criterion TMR 60
http://radio.garden/visit/evanston-il/gGLAfG0G

Awatar użytkownika
eu4yaon
Posty: 3501
Rejestracja: 23 sie 2016, 17:21
Gramofon: SL-Q2
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: eu4yaon » 12 lut 2020, 15:42

syko pisze:
12 lut 2020, 13:43
Ten srebrny docisk przypomina dociski do płyt ala stoper do drzwi. :P
Pewnie sie zaopatrują w dociski u gramofonika :D
Pioneer PL 50L II + Hana EH + Husariaa v2 + Atoll IN 100SE + JBL TLX8

Awatar użytkownika
blispx
Posty: 3494
Rejestracja: 26 paź 2014, 22:32

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: blispx » 12 lut 2020, 15:56

dawaj zdjęcia środka, bo zewnątrz to jest mało istotne ;)
"First press fajny jest" Paulo Coelho

Sprzedam: Lar LPS-1, Yamaha AS-300, Monitor Audio Bronze BX2, standy
PS3, RBSXT, RTX2060+GTX760, 3xHD 2TB

Awatar użytkownika
Sylwek
Posty: 180
Rejestracja: 10 lip 2019, 19:22
Gramofon: Technics SL-Q3
Lokalizacja: Polska, Mazowieckie

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: Sylwek » 19 lut 2020, 18:48

eu4yaon pisze:
12 lut 2020, 15:42
syko pisze:
12 lut 2020, 13:43
Ten srebrny docisk przypomina dociski do płyt ala stoper do drzwi. :P
Pewnie sie zaopatrują w dociski u gramofonika :D
Petent gramofonika w takich dobrych myjkach :shhh: ?
Ale czad. :shock:
Technice SL-Q3 + Arcam rPhono, Unitra Daniel G 1100-fs + Art DJ Pro II, Philips AF877, Harman/Kardon AVR 460, Monitor Audio Silver RX8, Canton Quinto 540 :character-jason:

Awatar użytkownika
eu4yaon
Posty: 3501
Rejestracja: 23 sie 2016, 17:21
Gramofon: SL-Q2
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: eu4yaon » 27 kwie 2020, 13:26

Czy ktoś z posiadaczy Pro Ject VCs2 ma problem z niedokładnym odsysaniem płynu z płyty? U mnie rozmazywalo zamiast odessac miksture na rozbiegówce i zbiegowce. Przyjzalem się welurowym okładziną na ramieniu i postanowilem zamówić te nylonowe z VCs1. Po wymianie wszystko odsysa do sucha :)
Zdjecie podgladowe, po lewej ramie z VCs z nylonem a po prawej VCs2 z welurem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pioneer PL 50L II + Hana EH + Husariaa v2 + Atoll IN 100SE + JBL TLX8

Awatar użytkownika
MMarek
Posty: 3367
Rejestracja: 10 sie 2016, 09:08
Gramofon: Denon DP-59L
Lokalizacja: śląskie

Re: Myjka do ok. 2000 zł

Post autor: MMarek » 27 kwie 2020, 13:33

eu4yaon pisze:
27 kwie 2020, 13:26
Czy ktoś z posiadaczy Pro Ject VCs2 ma problem z niedokładnym odsysaniem płynu z płyty?
U mnie odsysa do sucha.
3,4 obroty w każdą stronę i jest git.
Denon DP-59L+Denon DL-301II (Ortofon MC20), Step Up Denon AU320, NUDA mini MM/MC, Onkyo A8450, B&W DM603S3, Telefunken HS895CD, Philips CD350