ps. Jestem nowy na tym forum, witam wszystkich
Płyta problem - przeskakujący fragment
-
boongo
Witam, zakupiłem niedawno używaną płytę winylową i mam taki problem - pierwszy utwór na pierwszej stronie strasznie często przeskakuje (chyba wiecie o co chodzi), reszta płyty miodzio! Pierwszy utwór drugiej strony bez zarzutu. Płytę przeczyściłem, nie ma też żadnych rys. Czy da się temu zaradzić? I czy to wina płyty czy igły?
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Płyta problem
Jeśli ramię gramofonu masz dobrze wyregulowane i igła też jest spoko (sferyk czy eliptyk?) to będzie to raczej wina płyty. Uszkodzenie nośnika po prostu.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
boongo
Jestem laikiem i trochę nie ogarniam jak regulować gramofon więc mam fabrycznie
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
A jaki masz gramofon i wkładkę?
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
boongo
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Ah, ten
On ma fabrycznie na swoim pokładzie wkładkę AT-3600. Gramofon nic specjalnego, ale dość porządny, tak więc moim zdaniem jest to jednak kwestia płyty. Pechowy egzemplarz. Aczkolwiek nie wyrzucałbym go, gdyż może kiedyś jak zmienisz gramofon i wkładkę, będą one w stanie poradzić sobie z tym mankamentem 
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
eenneell
Moja rada; 1. SPRAWDZ POZIOM GRAMOFONU, A DOKŁADNIEj- TALERZA + płytaboongo pisze:Jestem laikiem i trochę nie ogarniam jak regulować gramofon więc mam fabrycznie
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Ja założyłem, że gramofon stoi na wypoziomowanej powierzchni 
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
eenneell
Re: Płyta problem - przeskakujący fragment
No wlasnie
Z "Nowicjuszami" jak z dziecmi
Wiem! sam kiedyś bylem ( teraz jestem "rozwiniętym początkującym")
Generalnie; "od ogółu do szczegółu"

Wiem! sam kiedyś bylem ( teraz jestem "rozwiniętym początkującym")
Generalnie; "od ogółu do szczegółu"
-
boongo
Dzięki panowie za rady