Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Ponumeruję odpowiedzi.
1. Wymiana na MKP + kopułek czy kabelków rodzi następny krok.
Wymianę końcówki mocy. Niektórzy uciekają w lampy , inni w klasę A (prawdziwą a nie Technicsową AA) albo jakieś miękko brzmiące NAD czy Musical Fidelity.
Inni szukają nawet po starszych Sharpach, Hitachi ... zbudowanych na mosfetach, hexfetach. Z zasady działania są bliższe lampom. Chodzi o zniekształcenia skrośne czy TIM , wychodzenie z nasycenia itp.. które wpływają na to że tranzystory dzwonią.
2. Tak , nie tyle magnes co tylną część głośnika. Oczywiście między -- a głośnikiem gumowa , czy z bluetaca podkładka
Działa to tak jakby ścianka przednia była dużo grubsza - odprowadza drgania w różnych przeciwsobnych kierunkach.
3 później
1. Wymiana na MKP + kopułek czy kabelków rodzi następny krok.
Wymianę końcówki mocy. Niektórzy uciekają w lampy , inni w klasę A (prawdziwą a nie Technicsową AA) albo jakieś miękko brzmiące NAD czy Musical Fidelity.
Inni szukają nawet po starszych Sharpach, Hitachi ... zbudowanych na mosfetach, hexfetach. Z zasady działania są bliższe lampom. Chodzi o zniekształcenia skrośne czy TIM , wychodzenie z nasycenia itp.. które wpływają na to że tranzystory dzwonią.
2. Tak , nie tyle magnes co tylną część głośnika. Oczywiście między -- a głośnikiem gumowa , czy z bluetaca podkładka
Działa to tak jakby ścianka przednia była dużo grubsza - odprowadza drgania w różnych przeciwsobnych kierunkach.
3 później
Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A

- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
3 już się napisałem wysłałem a nie widzę. Co tu dużo gadać dechy i krótka wkrętareczka pistoletowa i każda ścianka inaczej - kluczowa rzecz to ścianka przednia.
4. Najprościej to silicon - kolorowe (brązowy, bezowy z Liroja np.) są bardziej plastyczne.
Balasa zostawiamy na 15-20 min do podeschnięcia , następnie olejek na palec i kształtujemy podkładkę. Smarujemy również głośnik ,żeby dał się oderwać.
Skręcamy nie końca zachowując reguły "po krzyżu " i płaszczyznę, wycieramy wypływki (ocet jest rozpuszczalnikiem). Po dobie odpuszczany o obrót np. śruby.
Co to może dać odsprzężenie od mikrowibracji płyty czołowej w rezultacie oczyszczenie przy większych głośnościach stereo
cdn..
4. Najprościej to silicon - kolorowe (brązowy, bezowy z Liroja np.) są bardziej plastyczne.
Balasa zostawiamy na 15-20 min do podeschnięcia , następnie olejek na palec i kształtujemy podkładkę. Smarujemy również głośnik ,żeby dał się oderwać.
Skręcamy nie końca zachowując reguły "po krzyżu " i płaszczyznę, wycieramy wypływki (ocet jest rozpuszczalnikiem). Po dobie odpuszczany o obrót np. śruby.
Co to może dać odsprzężenie od mikrowibracji płyty czołowej w rezultacie oczyszczenie przy większych głośnościach stereo
cdn..
Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A

- pan_winyl
- Posty: 2132
- Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
- Gramofon: Elac Miracord 750MII
- Lokalizacja: Kraków
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
4.
2.
1.
Niemniej ta kopułka mnie zainteresowała. Nie jesteś pierwszym od którego to słyszę, stąd moje zaciekawienie.
A co myślisz o izolacji wysokich i średnich tonów? O ile wysokie tony nie potrzebują przestrzeni ( komory ) i można by je zamknąć od tyłu jakimś pojemnikiem, o tyle średnie tony już przestrzeni potrzebują, pomysłem jest to o czym pisałem czyli wklejona do obudowy na sztywno rura o przekroju odpowiadającym głośnikowi średniotonowemu. Takie zamknięcie pozwoli wyeliminować wpływ głośnika niskotonowego na prace średniotonowca. Chyb że negatywnie wpłynie to na litraż całej kolumny?
teraz kumam. Tak mam zrobione. Nie wiedziałem że nazywa się to zawieszeniem pływającymNajprościej to silicon - kolorowe (brązowy, bezowy z Liroja np.) są bardziej plastyczne.
Balasa zostawiamy na 15-20 min do podeschnięcia , następnie olejek na palec i kształtujemy podkładkę. Smarujemy również głośnik ,żeby dał się oderwać.
Skręcamy nie końca zachowując reguły "po krzyżu " i płaszczyznę, wycieramy wypływki (ocet jest rozpuszczalnikiem). Po dobie odpuszczany o obrót np. śruby.
Co to może dać odsprzężenie od mikrowibracji płyty czołowej w rezultacie oczyszczenie przy większych głośnościach stere

2.
Warto spróbować.2. Tak , nie tyle magnes co tylną część głośnika. Oczywiście między -- a głośnikiem gumowa , czy z bluetaca podkładka
Działa to tak jakby ścianka przednia była dużo grubsza - odprowadza drgania w różnych przeciwsobnych kierunkach.
1.
Z tą końcówką, na razie odpuszczę. Może kiedyś hybryda luxmana, ale na razie coraz bardziej lubię kenwooda.1. Wymiana na MKP + kopułek czy kabelków rodzi następny krok.
Wymianę końcówki mocy. Niektórzy uciekają w lampy , inni w klasę A (prawdziwą a nie Technicsową AA) albo jakieś miękko brzmiące NAD czy Musical Fidelity.
Inni szukają nawet po starszych Sharpach, Hitachi ... zbudowanych na mosfetach, hexfetach. Z zasady działania są bliższe lampom. Chodzi o zniekształcenia skrośne czy TIM , wychodzenie z nasycenia itp.. które wpływają na to że tranzystory dzwonią.
Niemniej ta kopułka mnie zainteresowała. Nie jesteś pierwszym od którego to słyszę, stąd moje zaciekawienie.
A co myślisz o izolacji wysokich i średnich tonów? O ile wysokie tony nie potrzebują przestrzeni ( komory ) i można by je zamknąć od tyłu jakimś pojemnikiem, o tyle średnie tony już przestrzeni potrzebują, pomysłem jest to o czym pisałem czyli wklejona do obudowy na sztywno rura o przekroju odpowiadającym głośnikowi średniotonowemu. Takie zamknięcie pozwoli wyeliminować wpływ głośnika niskotonowego na prace średniotonowca. Chyb że negatywnie wpłynie to na litraż całej kolumny?
Elac Miracord 750 Mark II + Philips GP 400 MKII / AT-VM95C
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
http://allegro.pl/cewka-do-tonsil-gdwk- ... 37114.html
Tyle na temat wyglądu.
Oczywiście Vify, Scanspeaki , fostexy, czy nawet Visatony są lżejsze subtelniejsze i lepiej zaimpregnowane.
Nie wiem co masz czy pianki (szare ) czy mylar (Czarny plastik) czy ceratę ale trzeba odzyskać część zawieszenia
Obejrzyj sobie charakterystyki kierunkowe głośników kopułkowych z resorem zewnętrznym.
Resor odpowiedzialny jest za wykończenie i to bez rezonansów pasma .
Nie chciałbyś oglądać może poza diamentowymi czy berylowych charakterystyk kopułek metalowych.
Metal lubimy tylko na koncertach
Tyle na temat wyglądu.
Oczywiście Vify, Scanspeaki , fostexy, czy nawet Visatony są lżejsze subtelniejsze i lepiej zaimpregnowane.
Nie wiem co masz czy pianki (szare ) czy mylar (Czarny plastik) czy ceratę ale trzeba odzyskać część zawieszenia
Obejrzyj sobie charakterystyki kierunkowe głośników kopułkowych z resorem zewnętrznym.
Resor odpowiedzialny jest za wykończenie i to bez rezonansów pasma .
Nie chciałbyś oglądać może poza diamentowymi czy berylowych charakterystyk kopułek metalowych.
Metal lubimy tylko na koncertach

Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A

- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Uwaga są wersje na 8 i 4 ohm (mierzone omomierzem ~6 i 3ohm) bo rezystancja to nie impedancja znamionowa
GDWK są szczelne od tyłu.
Możliwe są 3 modyfikacje
1. 80 100 miały większy magnes niż 40 (silniejszy parametr BxL)
2. Można z gąbeczki wyciąć wypalić kształt sfery i wkleić za kopułką - gąbka nie może dotykać do kopułki
3. Dolać kropelkę ferrofluidu
Obniża on rezonans i zwiększa chłodzenie cewki.
W przypadku wysokiego podziału jak w 3droźżnych Tonsilach zwiększa to jego obciążalność do mniej więcej 4W d realnych 2,5W.
oczywiście w tych membranach z allegrosza należy ze starych odzyskać część montażową.
Warto podlutować przewodziki do wzmacniacza zawsze przez kondensator 2-4,7uF żeby nie wypluło jakieś tąpnięcie kopułki i wycentrować je na sygnale np. 1-2khz na największą efektywność.
Ekran czyli przednia część głośnika ma pewien luz osiowy i oczywiście dokręcamy "na krzyż" a później z czuciem bo to murszejący plastik.
Kup sobie membranki kosz żaden a efekt...
Kiedyś masowo wycinałem krzyże z GDWK9/40 w wersji ceratowej . Krzyż stanowił podparcie szczytu kopułki i wytłumienie jej antyrezonansu.
(drganie w przeciwnej fazie niż cewka) Dopóki nie pojawił się znacznie lżejszy mylar było to rozwiązanie do wiejskiego domu kultury. głośniej w obszarze 4-9khz a póżniej cisza.
a może
http://www.akustyk.com.pl/wavecor/TW030WA05-08.html
To nie jest top high- end ale najlepszy w rozsądnej cenie głośnik do livingroomu.
Oczywiście parka ma swój hotspot ale w zasadzie nie zmiena brzmienia jak człowiek chodzi przed nimi. Charakterystyki kierunkowe do 20stopni są wybitne.
GDWK są szczelne od tyłu.
Możliwe są 3 modyfikacje
1. 80 100 miały większy magnes niż 40 (silniejszy parametr BxL)
2. Można z gąbeczki wyciąć wypalić kształt sfery i wkleić za kopułką - gąbka nie może dotykać do kopułki
3. Dolać kropelkę ferrofluidu
Obniża on rezonans i zwiększa chłodzenie cewki.
W przypadku wysokiego podziału jak w 3droźżnych Tonsilach zwiększa to jego obciążalność do mniej więcej 4W d realnych 2,5W.
oczywiście w tych membranach z allegrosza należy ze starych odzyskać część montażową.
Warto podlutować przewodziki do wzmacniacza zawsze przez kondensator 2-4,7uF żeby nie wypluło jakieś tąpnięcie kopułki i wycentrować je na sygnale np. 1-2khz na największą efektywność.
Ekran czyli przednia część głośnika ma pewien luz osiowy i oczywiście dokręcamy "na krzyż" a później z czuciem bo to murszejący plastik.
Kup sobie membranki kosz żaden a efekt...
Kiedyś masowo wycinałem krzyże z GDWK9/40 w wersji ceratowej . Krzyż stanowił podparcie szczytu kopułki i wytłumienie jej antyrezonansu.
(drganie w przeciwnej fazie niż cewka) Dopóki nie pojawił się znacznie lżejszy mylar było to rozwiązanie do wiejskiego domu kultury. głośniej w obszarze 4-9khz a póżniej cisza.

a może
http://www.akustyk.com.pl/wavecor/TW030WA05-08.html
To nie jest top high- end ale najlepszy w rozsądnej cenie głośnik do livingroomu.
Oczywiście parka ma swój hotspot ale w zasadzie nie zmiena brzmienia jak człowiek chodzi przed nimi. Charakterystyki kierunkowe do 20stopni są wybitne.
Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A

- pan_winyl
- Posty: 2132
- Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
- Gramofon: Elac Miracord 750MII
- Lokalizacja: Kraków
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Hej! mam mylar. Wymiana cewki w tych GDWK nie jest wielkim wyczynem, wystarczy tylko dobrze potem to polutować. Te wysokotonowe od Akustyka to w sumie 160 zł + przesyłka. Kusi o ile rzeczywiście poczułbym różnicę.
Elac Miracord 750 Mark II + Philips GP 400 MKII / AT-VM95C
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Wg mnie to warto dokupić sobie drugie GDWK w wersji z dużymi magnesami i osobiście sprawdzić co lepiej brzmi na Twoim sprzęcie
Czy "skarperka" czy plastik
Wavecor
Oj poczułbyś , poczuł.
Oczywiście to inna liga - wręcz kolory dźwięku ale bez miodu na pałkach.
No i ta przestrzeń w całym pokoju.
Pan ze scanspeaka założył sobie własną firmę uwolnił świeże pomysły a produkcję zlecił w PRC.
Efektem jest niska cena i najnowocześniejsze konstrukcje.
Nie mówmy tu o berylu - Na audioshow widziałem takie supermildtony YAMAHA pro z berylowymi kopułkami na wysokich i ŚREDNICH!!!!!
O ile mi moja pamięć dobrze podpowiada to odprysk możliwości koncernu Mitsubischi i jej technik lotniczych.
Całość 76-77rok złota era klasycznego HIFI przedcyfrowego.
Gdybyś się zdecydował na TW 30 to pierwsza próba na gołym GDN a TW przez 4,7uF + ew jakiś opornik do przyciszenia wysokich - dwudrożnie i purystycznie.
Na TW 20 tylko 2 drogi
Robiłem zestawy na 21cm Vifie z leciutką membraną i tym TW30 podział przy 1,8khz i
Jeśli celem jest zachowanie mildtonów w formie prawie oryginalnej to trzeba porozmawiać z STXami i kupić jakieś kopułki z ich najwyższej półki.
W katalogu jest
http://stx.pl/zestaw-naprawczy-gdwk-8ohm-jedwab.html
ale wiem że coś czasami maja innego jeszcze od swoich wyższych modeli
Czy "skarperka" czy plastik
Wavecor
Oj poczułbyś , poczuł.
Oczywiście to inna liga - wręcz kolory dźwięku ale bez miodu na pałkach.
No i ta przestrzeń w całym pokoju.
Pan ze scanspeaka założył sobie własną firmę uwolnił świeże pomysły a produkcję zlecił w PRC.
Efektem jest niska cena i najnowocześniejsze konstrukcje.
Nie mówmy tu o berylu - Na audioshow widziałem takie supermildtony YAMAHA pro z berylowymi kopułkami na wysokich i ŚREDNICH!!!!!
O ile mi moja pamięć dobrze podpowiada to odprysk możliwości koncernu Mitsubischi i jej technik lotniczych.
Całość 76-77rok złota era klasycznego HIFI przedcyfrowego.
Gdybyś się zdecydował na TW 30 to pierwsza próba na gołym GDN a TW przez 4,7uF + ew jakiś opornik do przyciszenia wysokich - dwudrożnie i purystycznie.
Na TW 20 tylko 2 drogi
Robiłem zestawy na 21cm Vifie z leciutką membraną i tym TW30 podział przy 1,8khz i



Jeśli celem jest zachowanie mildtonów w formie prawie oryginalnej to trzeba porozmawiać z STXami i kupić jakieś kopułki z ich najwyższej półki.
W katalogu jest
http://stx.pl/zestaw-naprawczy-gdwk-8ohm-jedwab.html
ale wiem że coś czasami maja innego jeszcze od swoich wyższych modeli
Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A

- pan_winyl
- Posty: 2132
- Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
- Gramofon: Elac Miracord 750MII
- Lokalizacja: Kraków
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Może być łatwiej niż myślałem- znalazłem wczoraj drugą parę gdwk (rozlutowały się cewki od blaszek), więc mogę na nich spokojnie eksperymentować. Cena tych kopułek jedwabnych nie jest jakaś kosmiczna, więc mogę spróbować
.
Co do tego czy chcę zachować mildtony w miarę oryginalne, to raczej tak. Jestem za zachowaniem konstrukcji 3 drożnej, z tym że chciałbym upgradować tego gdwk i pokombinować coś z gdm, bo według mnie jest on najsłabszy w tym zestawie.
Dodatkowo z kwestii czysto wizualnych, muszę znaleźć okleinę orzech :/ okleina na paczkach jest w stanie idealnym, ale dołożyłem "nogi" i mam je zrobione w orzechu tyle że w innym (mocniejszym) odcieniu. Mildtony są w orzechu, takim wypłowiałym, i to na razie mi przeszkadza

Co do tego czy chcę zachować mildtony w miarę oryginalne, to raczej tak. Jestem za zachowaniem konstrukcji 3 drożnej, z tym że chciałbym upgradować tego gdwk i pokombinować coś z gdm, bo według mnie jest on najsłabszy w tym zestawie.
Dodatkowo z kwestii czysto wizualnych, muszę znaleźć okleinę orzech :/ okleina na paczkach jest w stanie idealnym, ale dołożyłem "nogi" i mam je zrobione w orzechu tyle że w innym (mocniejszym) odcieniu. Mildtony są w orzechu, takim wypłowiałym, i to na razie mi przeszkadza

Elac Miracord 750 Mark II + Philips GP 400 MKII / AT-VM95C
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Nie wiem czy nie zrobić porządnych skrzynek z MDF w lepszych proporcjach, cięższych sztywniejszych i oklejonych naturalnym fornirem.
Tylko tu znów koszt i warto pomyśleć o wymianie głośników.
Najtaniej a jeszcze rozsądnie cenowo to:
http://www.akustyk.com.pl/wavecor/WF120BD04.html
Nie znam nie stosowałem ale po innych konstrukcjach to jest dobrze
inne rozwiązanie to totalny diY
kupić rozwalone Tonsile GDM w rozmiarze i męczyć różne chińskie zestawy naprawcze.
Najbardziej obiecujące są membrany o przekroju wykładniczym zawieszone "twardo" czyli na płótnie.
parametr wychylenia nie jest krytyczny więc tylko jeszcze możemy pobawić się nieimpregnowaną membraną
Tu do podpatrzenia scandyna z 70-80lat i angliki ręcznie utwardzane poliuretanem. KEF, Revolver JPW, RTL....
potrzeba trochę wiedzy a efekty mogą być zdumiewające.
Tylko tu znów koszt i warto pomyśleć o wymianie głośników.
Najtaniej a jeszcze rozsądnie cenowo to:
http://www.akustyk.com.pl/wavecor/WF120BD04.html
Nie znam nie stosowałem ale po innych konstrukcjach to jest dobrze
inne rozwiązanie to totalny diY
kupić rozwalone Tonsile GDM w rozmiarze i męczyć różne chińskie zestawy naprawcze.
Najbardziej obiecujące są membrany o przekroju wykładniczym zawieszone "twardo" czyli na płótnie.
parametr wychylenia nie jest krytyczny więc tylko jeszcze możemy pobawić się nieimpregnowaną membraną
Tu do podpatrzenia scandyna z 70-80lat i angliki ręcznie utwardzane poliuretanem. KEF, Revolver JPW, RTL....
potrzeba trochę wiedzy a efekty mogą być zdumiewające.
Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A

- pan_winyl
- Posty: 2132
- Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
- Gramofon: Elac Miracord 750MII
- Lokalizacja: Kraków
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
tu już lecimy w totalny DIY, a na tym mi nie zależy. Gdybym chciał budować kolumny od początku to robiłbym podłogówki, pewnie po części oparte o Tonsile, ale raczej nie budowałbym Mildtonów bisNie wiem czy nie zrobić porządnych skrzynek z MDF w lepszych proporcjach, cięższych sztywniejszych i oklejonych naturalnym fornirem.
Tylko tu znów koszt i warto pomyśleć o wymianie głośników.

Z tymi innymi GDM'ami zastanawiam się nad Vifami z tego linku
http://allegro.pl/vifa-k10-glosniki-sre ... 43564.html
I tu jeszcze jedna ciekawa rzecz, osłony. Czyli mój pomysł odseparowania przetwornika średnotonowego nie był do końca głupi

Wydaje mi się, ale tylko mi się wydaje że Tonsil, a w zasadzie Fonika robiła głośniki na płótnie, bodaj były nawet zastosowane w kolumnach A-17 na które bezskutecznie polujęNajbardziej obiecujące są membrany o przekroju wykładniczym zawieszone "twardo" czyli na płótnie.
parametr wychylenia nie jest krytyczny więc tylko jeszcze możemy pobawić się nieimpregnowaną membraną
Tu do podpatrzenia scandyna z 70-80lat i angliki ręcznie utwardzane poliuretanem. KEF, Revolver JPW, RTL....
potrzeba trochę wiedzy a efekty mogą być zdumiewające

Elac Miracord 750 Mark II + Philips GP 400 MKII / AT-VM95C
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
bierz te Vify póki są.
Średniotony Tonsila są martwe i bezbarwne.
A17 - głośniki zawsze robił Tonsil. I mikrofony , tuby ratownika i dla straży pożarnej oraz hełmofony do T72, czy kaski dla pilotów
Kto robił skrzynki dla Foniki w tym czasie ??? Nie wiem.
Za czasów Unitry była stolarnia i wymiana koopracyjna. Za meble made in Kasprzak dyrektor od fabryki silników motywował pracowników , żeby dostarczyli więcej do motorków do ZK140T
Średniotony Tonsila są martwe i bezbarwne.
A17 - głośniki zawsze robił Tonsil. I mikrofony , tuby ratownika i dla straży pożarnej oraz hełmofony do T72, czy kaski dla pilotów
Kto robił skrzynki dla Foniki w tym czasie ??? Nie wiem.
Za czasów Unitry była stolarnia i wymiana koopracyjna. Za meble made in Kasprzak dyrektor od fabryki silników motywował pracowników , żeby dostarczyli więcej do motorków do ZK140T
Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A

- pan_winyl
- Posty: 2132
- Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
- Gramofon: Elac Miracord 750MII
- Lokalizacja: Kraków
Re: Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Ale się dziś pośmiałem jak czytałem swoje wpisy sprzed 9 lat. Długa droga za mną. Jako że się otwieram i już nie boję wrzucać zdjeć chciałem podzielić się z wami archiwalnym zdjeciem kolumn, które były tematem tego wątku. Tak dla jego zamknięcia.
Ależ ja nie wiedziałem nic wtedy.
Ależ ja nie wiedziałem nic wtedy.
Elac Miracord 750 Mark II + Philips GP 400 MKII / AT-VM95C
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066
Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
- Viniu
- Posty: 1290
- Rejestracja: 08 lis 2015, 21:15
- Gramofon: Kenwood KD-750
- Lokalizacja: Żagań
Re: Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"
Panie winylu, miałem podobnie jak ostatnio zrobilem retrospekcje swoich postów na forum audiostereo.pl od 2004r. (wówczas jeszcze lukar.net)...



Kenwood KD-750+Hana SH, Luxman L-435, Sony ST-3950, Denon DCD-625, Onkyo TA-1900, Translator Impact 4 mk2, wiim pro plus
Universum Studio 6000+AT-540ML, Schiit Mani, Luxman A-371, Luxman D-351, Luxman T-351L, Luxman K-351, Heybrook HB4, DacMagic 100
Universum Studio 6000+AT-540ML, Schiit Mani, Luxman A-371, Luxman D-351, Luxman T-351L, Luxman K-351, Heybrook HB4, DacMagic 100