
AKAI AM 2600
- Masa
- Posty: 76
- Rejestracja: 09 cze 2011, 09:32
- Lokalizacja: Rzeszów
AKAI AM 2600
W sumie racja. Czyli co zamienia prawy i lewy kanał ?? hehe nie mam pojęcia jaki to ma sens 

- Sindsoron
- Posty: 1346
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 13:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
AKAI AM 2600
nie wiem do końca jak to działa i co robi ale widziałem tą opcję już w kilku wzmakach ;p poczekamy co powie Wojtek ;p
Collection
Power Amp: Hitachi HMA-7500
Control Amp: Hitachi HCA-7500
Turntable: Rotel RP-3000 + SME 3009 II Non Improved
Deck: Akai GXC-760D
Speakers: Usher S-520 II
Headphones: Audio-Technica ATH-ES700
Sound Card: Asus Xonar Essence ST
Power Amp: Hitachi HMA-7500
Control Amp: Hitachi HCA-7500
Turntable: Rotel RP-3000 + SME 3009 II Non Improved
Deck: Akai GXC-760D
Speakers: Usher S-520 II
Headphones: Audio-Technica ATH-ES700
Sound Card: Asus Xonar Essence ST
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
AKAI AM 2600
Oj towarzysze
Macie rację oczywiście, ale czasami tak piszecie, że wychodzi z tego nieźle zakręcone wytłumaczenie 
deha:
Vivanco możesz sobie sprzedać, nie będzie Tobie już raczej potrzebny
Gramofon możesz podpiąć dla świętego spokoju pod Phono 1. Ewentualnie Phono 2 i nastawić przełącznikiem impedancję na 47 kOhm.
Wejścia Phono 1 i 2 w tym wzmacniaczu różnią się tym, że Phono 1 ma na stałe ustawione 50 kOhm (czyli prawie 47), a w Phono 2 masz wybór
To tyle.
Także nie wiem o co chodziło z tą wieżą, ale opcje są dwie:
1) olewasz wieżę i podłączasz kolumienki bezpośrednio pod Akai
2) puszczasz sygnał z Akai do wieży poprzez jedno z wyjść magnetofonowych w Akai (Tape 1/2 Rec)
Opcja 1. jest najbardziej sensowna. W opcji 2. rola Akai sprowadza się do bycia takim Vivanco na sterydach
(bo robi dokładnie to samo co Vivanco).
OK, skoro to już mamy z głowy to czas na konkretne objaśnienie tych wszystkich wichajstrów i przełączników z panelu czołowego
Jedziemy od lewej.
Speakers: Off, A, B, A+B
Dość oczywisty przełącznik, wybieramy pary głośników, które ma napędzać wzmacniacz.
Warto zaznaczyć, że przypadku wybrania opcji Off, dźwięk nadal trafia do wyjścia słuchawkowego
Audio Mute: -15dB, 0db, -30dB
Ściszanie dźwięku. -15dB ścisza lekko, a -30dB mocno. 0dB = brak ściszania.
Jest to dość nietypowe, gdyż zazwyczaj opcja ściszania ma tylko jeden poziom (ok. -20dB), ale i tak miło, że Akai daje nam taki wybór
Filter Low: 30Hz, Off, 60Hz
Filtr dolnoprzepustowy. Przydatne przy płytach winylowych, w sytuacji kiedy niskie częstotliwości spowodowane uszkodzeniem rowka mocno wzbudzają głośniki niskotonowe. W takiej sytuacji załączamy filtr by zniwelować ów wzbudzanie. Lepiej stosować 30Hz niż 60Hz, ale co lepiej zadziała to już zależy bardziej od konkretnego przypadku płytowego
Gapimy się na membranę (lub słuchamy, przy odrobinie doświadczenia) i badamy rezultaty.
Z dokumentacji technicznej wynika, że filtr działa jedynie na poziomie 50Hz. Różnica jest taka, że opcja 30Hz obniża o -2dB, a 60Hz o -6dB.
Filter High: 10kHz, Off, 7kHz
Filtr górnoprzepustowy. Także przydatnych przy płytach winylowych, w sytuacji kiedy w nagraniu występuje ciągłe, charakterystyczne syczenie (głównie starsze, ciche nagrania, muzyka klasyczna). Filtr ten pomaga usunąć ten problem, kosztem lekkiego obniżenia poziomu sygnału na danym progu częstotliwościowym (krótko mówiąc, znika syk, ale razem z nim także część wysokich tonów).
-5dB dla 7kHz, -3db dla 10kHz.
Tone: On, Off
Załączenie/odłączenie korekty tonalnej. Innymi słowy, gdy zrobimy na Off to daje nam ten sam efekt jak ustawienie gałek Bass i Treble na 0
Bass i Treble
Prosta sprawa. Regulacja tonalna dla niskich i wysokich częstotliwości. Z dokumentacji Akai AM-2600 wiem, że chodzi o regulację pasma na poziomie 100Hz i 10kHz, o maksymalnie -/+ 9dB. Czyli np. ustawienie gałki Bass na +10 daje nam 9dB podbicia na 100Hz.
Meter: 3W, 80W
Zmiana skali wskaźników mocy. 3W = dolna skala (ciche słuchanie), 80W = górna skala (głośniejsze słuchanie).
Dodam tylko, że wzmacniacz ma w papierach 60W mocy znamionowej przy impedancji 8 Ohm.
To, że górna skala jest ciut wyższa od technicznych możliwości wzmacniacza nie jest niczym nietypowym.
Mode: Mono, Stereo, Rev
Tryb pracy wzmacniacza.
Mono = obydwa kanały są jednakowe, Stereo = stereo, Rev = odwrócone kanały stereo (lewy kanał do prawej kolumny i vice versa).
Loudness: Low, Off, High & Low
Tzw. "kontur". Dodatkowe podbicie tonów o z góry ustaloną wartość.
Low = +10dB na 100Hz, High & Low = + 10db na 100Hz i +6dB na 10kHz
Volume i Balance
Zintegrowana gałka regulacji głośności i balansu.
Selector: Phono 1, Phono 2, Tuner, Aux
Wybór źródła sygnału.
Tape Monitor: Dub1->2, Tape 1, Source, Tape 2, Dub 2->1
Obsługa wejść (Play)/wyjść (Rec) magnetofonowych. Source = źródło wybrane na gałce Selector trafia do wyjść magnetofonowych.
Tape 1/2 = monitorowanie/odsłuch z wejścia Tape 1/2 (źródło wybrane gałką Selector nadal trafia do wyjść magnetofonowych).
Dub 1->2 = przekierowanie sygnału z wejścia Tape 1 na wyjście Tape 2. Dub 2->1 = vice versa. (Dub = Dubbing = przegrywanie/kopiowanie).
Mam nadzieję, że wszystko jest teraz jasne


deha:
Vivanco możesz sobie sprzedać, nie będzie Tobie już raczej potrzebny

Gramofon możesz podpiąć dla świętego spokoju pod Phono 1. Ewentualnie Phono 2 i nastawić przełącznikiem impedancję na 47 kOhm.
Wejścia Phono 1 i 2 w tym wzmacniaczu różnią się tym, że Phono 1 ma na stałe ustawione 50 kOhm (czyli prawie 47), a w Phono 2 masz wybór

Także nie wiem o co chodziło z tą wieżą, ale opcje są dwie:
1) olewasz wieżę i podłączasz kolumienki bezpośrednio pod Akai
2) puszczasz sygnał z Akai do wieży poprzez jedno z wyjść magnetofonowych w Akai (Tape 1/2 Rec)
Opcja 1. jest najbardziej sensowna. W opcji 2. rola Akai sprowadza się do bycia takim Vivanco na sterydach

OK, skoro to już mamy z głowy to czas na konkretne objaśnienie tych wszystkich wichajstrów i przełączników z panelu czołowego

Jedziemy od lewej.
Speakers: Off, A, B, A+B
Dość oczywisty przełącznik, wybieramy pary głośników, które ma napędzać wzmacniacz.
Warto zaznaczyć, że przypadku wybrania opcji Off, dźwięk nadal trafia do wyjścia słuchawkowego

Audio Mute: -15dB, 0db, -30dB
Ściszanie dźwięku. -15dB ścisza lekko, a -30dB mocno. 0dB = brak ściszania.
Jest to dość nietypowe, gdyż zazwyczaj opcja ściszania ma tylko jeden poziom (ok. -20dB), ale i tak miło, że Akai daje nam taki wybór

Filter Low: 30Hz, Off, 60Hz
Filtr dolnoprzepustowy. Przydatne przy płytach winylowych, w sytuacji kiedy niskie częstotliwości spowodowane uszkodzeniem rowka mocno wzbudzają głośniki niskotonowe. W takiej sytuacji załączamy filtr by zniwelować ów wzbudzanie. Lepiej stosować 30Hz niż 60Hz, ale co lepiej zadziała to już zależy bardziej od konkretnego przypadku płytowego

Z dokumentacji technicznej wynika, że filtr działa jedynie na poziomie 50Hz. Różnica jest taka, że opcja 30Hz obniża o -2dB, a 60Hz o -6dB.
Filter High: 10kHz, Off, 7kHz
Filtr górnoprzepustowy. Także przydatnych przy płytach winylowych, w sytuacji kiedy w nagraniu występuje ciągłe, charakterystyczne syczenie (głównie starsze, ciche nagrania, muzyka klasyczna). Filtr ten pomaga usunąć ten problem, kosztem lekkiego obniżenia poziomu sygnału na danym progu częstotliwościowym (krótko mówiąc, znika syk, ale razem z nim także część wysokich tonów).
-5dB dla 7kHz, -3db dla 10kHz.
Tone: On, Off
Załączenie/odłączenie korekty tonalnej. Innymi słowy, gdy zrobimy na Off to daje nam ten sam efekt jak ustawienie gałek Bass i Treble na 0

Bass i Treble
Prosta sprawa. Regulacja tonalna dla niskich i wysokich częstotliwości. Z dokumentacji Akai AM-2600 wiem, że chodzi o regulację pasma na poziomie 100Hz i 10kHz, o maksymalnie -/+ 9dB. Czyli np. ustawienie gałki Bass na +10 daje nam 9dB podbicia na 100Hz.
Meter: 3W, 80W
Zmiana skali wskaźników mocy. 3W = dolna skala (ciche słuchanie), 80W = górna skala (głośniejsze słuchanie).
Dodam tylko, że wzmacniacz ma w papierach 60W mocy znamionowej przy impedancji 8 Ohm.
To, że górna skala jest ciut wyższa od technicznych możliwości wzmacniacza nie jest niczym nietypowym.
Mode: Mono, Stereo, Rev
Tryb pracy wzmacniacza.
Mono = obydwa kanały są jednakowe, Stereo = stereo, Rev = odwrócone kanały stereo (lewy kanał do prawej kolumny i vice versa).
Loudness: Low, Off, High & Low
Tzw. "kontur". Dodatkowe podbicie tonów o z góry ustaloną wartość.
Low = +10dB na 100Hz, High & Low = + 10db na 100Hz i +6dB na 10kHz
Volume i Balance
Zintegrowana gałka regulacji głośności i balansu.
Selector: Phono 1, Phono 2, Tuner, Aux
Wybór źródła sygnału.
Tape Monitor: Dub1->2, Tape 1, Source, Tape 2, Dub 2->1
Obsługa wejść (Play)/wyjść (Rec) magnetofonowych. Source = źródło wybrane na gałce Selector trafia do wyjść magnetofonowych.
Tape 1/2 = monitorowanie/odsłuch z wejścia Tape 1/2 (źródło wybrane gałką Selector nadal trafia do wyjść magnetofonowych).
Dub 1->2 = przekierowanie sygnału z wejścia Tape 1 na wyjście Tape 2. Dub 2->1 = vice versa. (Dub = Dubbing = przegrywanie/kopiowanie).
Mam nadzieję, że wszystko jest teraz jasne

Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- deha
- Posty: 201
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:51
- Lokalizacja: Wrocław
AKAI AM 2600
Dziękuję za pomoc, już wszystko jasne, Jedna sprawa jeszcze, jak wygląda sprawa uziemienia? To wymagane przy wzmacniaczu?
- deha
- Posty: 201
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:51
- Lokalizacja: Wrocław
AKAI AM 2600
Jest źle, fatalnie, tragicznie. Nagle przy użytkowaniu jak dotychczas, dźwięk siadł, ze wzmacniacza poleciał dymek...
Odłączyłem od prądu i złapałem się za głowę. Chwilę potem chciałem jeszcze raz zerknać, podłączyłem do prądu i dymek znowu zaczął lecieć, więc teraz stoi odłączony a ja jestem zdruzgotany.
Odłączyłem od prądu i złapałem się za głowę. Chwilę potem chciałem jeszcze raz zerknać, podłączyłem do prądu i dymek znowu zaczął lecieć, więc teraz stoi odłączony a ja jestem zdruzgotany.
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
AKAI AM 2600
Chodzi Ci o uziemienie gramofonu? Skoro masz widełki to pewnie, że wymaganedeha pisze:Jedna sprawa jeszcze, jak wygląda sprawa uziemienia? To wymagane przy wzmacniaczu?

A co z nim robiłeś zanim to się stało?deha pisze:Jest źle, fatalnie, tragicznie. Nagle przy użytkowaniu jak dotychczas, dźwięk siadł, ze wzmacniacza poleciał dymek...
Odłączyłem od prądu i złapałem się za głowę. Chwilę potem chciałem jeszcze raz zerknać, podłączyłem do prądu i dymek znowu zaczął lecieć, więc teraz stoi odłączony a ja jestem zdruzgotany.
Sprzęt do zwrotu?

Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- JacK
- Posty: 2472
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 11:30
- Gramofon: Kuzma Stabi S
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Re: AKAI AM 2600
"Krótka była radość jego"
Moja rada - zapakuj i wyślij do allegrodziada który Ci to sprzedał. W naprawy się nie baw bo popłyniesz w koszty, a gwarancja że to naprawisz i będzie dobrze działać żadna.
Moja rada - zapakuj i wyślij do allegrodziada który Ci to sprzedał. W naprawy się nie baw bo popłyniesz w koszty, a gwarancja że to naprawisz i będzie dobrze działać żadna.
Kuzma Stabi S, Rega RB300, Dynavector DV - 10X5, Sonneteer's Sedley (first edition), AVM Competition, B&W CDM1NT
- deha
- Posty: 201
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:51
- Lokalizacja: Wrocław
AKAI AM 2600
Co zrobiłem? Włożyłem na gramofon inną płytę i włączyłem. Podgłośniłem trochę, ale bez przesady, nie robiłem żadnego testu wytrzymałości..
Strasznie mnie przykro. Napisałem do gościa maila, ale oczywiście próbuje się wywinąć od odpowiedzialności. Napisał mi, że sprzęt sprawdzał przez 30 dni i nic się nie działo, że był testowany itp i że jedyne co może zrobić to przyjąć sprzęt w cely stwierdzenia co się zepsuło.
Żartowniś czy co? Wydaje mi się, że jeśli sprzęt po jednym dniu użytkowania umiera, to nie jest to wina użytkownika. Jedyne co robiłem to chciałem korzystać z funkcji które wzmacniacz ma spełniać, czyli słuchać muzyki. Macie jakieś dobre rady jak się w tej sytuacji zachowywać?
Spoko jeśli gościu się zgodzi na naprawę, ale znająć życie będzie chciał żeby pokrył koszty wysyłki kurierem (w obie strony) i koszty naprawy, a nie chcę na takie coś przystać.
Myślicie, że jest to usterka, która wymaga poważniejszej naprawy? Dymek ulotniał się z lewego rogu, nad przekrętłem Speakers.
Strasznie mnie przykro. Napisałem do gościa maila, ale oczywiście próbuje się wywinąć od odpowiedzialności. Napisał mi, że sprzęt sprawdzał przez 30 dni i nic się nie działo, że był testowany itp i że jedyne co może zrobić to przyjąć sprzęt w cely stwierdzenia co się zepsuło.
Żartowniś czy co? Wydaje mi się, że jeśli sprzęt po jednym dniu użytkowania umiera, to nie jest to wina użytkownika. Jedyne co robiłem to chciałem korzystać z funkcji które wzmacniacz ma spełniać, czyli słuchać muzyki. Macie jakieś dobre rady jak się w tej sytuacji zachowywać?
Spoko jeśli gościu się zgodzi na naprawę, ale znająć życie będzie chciał żeby pokrył koszty wysyłki kurierem (w obie strony) i koszty naprawy, a nie chcę na takie coś przystać.
Myślicie, że jest to usterka, która wymaga poważniejszej naprawy? Dymek ulotniał się z lewego rogu, nad przekrętłem Speakers.
- JacK
- Posty: 2472
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 11:30
- Gramofon: Kuzma Stabi S
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Re: AKAI AM 2600
Zawarłeś umowe kupna na odległość z przedsiębiorcą który występuje w zakresie swojej działalności gospodarczej lub zawodowej. W związku z tym możesz zwrócić towar nawet bez podania przyczyn.
przeczytaj o swoich prawach:
http://www.konsument.gov.pl/pl/porady/z ... osc.html#1
...w sumie to się ciesz żeś sobie chałupy przy okazji nie spalił
przeczytaj o swoich prawach:
http://www.konsument.gov.pl/pl/porady/z ... osc.html#1
...w sumie to się ciesz żeś sobie chałupy przy okazji nie spalił
Kuzma Stabi S, Rega RB300, Dynavector DV - 10X5, Sonneteer's Sedley (first edition), AVM Competition, B&W CDM1NT
-
- Posty: 4157
- Rejestracja: 25 maja 2011, 22:18
- Lokalizacja: K-ków
AKAI AM 2600
Nie jest to Twoja wina
Wzmacniacze (i nie tylko) mają bezpieczniki
Automatyczne, albo topikowe
Może to być usterka calkiem błaha ; kondensator, opornik
Nie wiem jak z gwarancją. Ja to bym zdjął pokrywe i zobaczył gdzie i co jest "osmolone"
Jeśli uznasz, że rozmowa z gościem nic nie da, to zrób zdjęcie bebechów i podeślij
Ja w Krakowie to mogę polecić kilku speców
a mając zdjęcie mogę się ich poradzic 

Wzmacniacze (i nie tylko) mają bezpieczniki

Automatyczne, albo topikowe

Może to być usterka calkiem błaha ; kondensator, opornik

Nie wiem jak z gwarancją. Ja to bym zdjął pokrywe i zobaczył gdzie i co jest "osmolone"

Jeśli uznasz, że rozmowa z gościem nic nie da, to zrób zdjęcie bebechów i podeślij

Ja w Krakowie to mogę polecić kilku speców



- deha
- Posty: 201
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:51
- Lokalizacja: Wrocław
AKAI AM 2600
Nie chciałem rozkręcać ponieważ chciałem uniknąć sytuacji, że sprzedawca napisze mi, że sam majstrowałem przy sprzęcie i go uszkodziłem.
Wysłałem do niego kolejnego maila i przedstawiłem sprawę nieco bardziej stanowczo. Gość odpisał mi, żebym wysłał do niego wzmacniacz na mój koszt, on zajmie się usterką na własny koszt i odeśle mi pokrywając koszty przesyłki. Przystać na to czy myślicie, że mogę więcej ugrać?
Obawiam się lekko tego, że tak naprawdę wysyłam mu sprzęt i nie wiem co on z nim zrobi, równie dobrze może go odebrać i zniknąć gdzieś w internecie. Gosć chyba handluje na allegro dosyć poważnie, więc liczę że jednak tego nie zrobi.
Wysłałem do niego kolejnego maila i przedstawiłem sprawę nieco bardziej stanowczo. Gość odpisał mi, żebym wysłał do niego wzmacniacz na mój koszt, on zajmie się usterką na własny koszt i odeśle mi pokrywając koszty przesyłki. Przystać na to czy myślicie, że mogę więcej ugrać?
Obawiam się lekko tego, że tak naprawdę wysyłam mu sprzęt i nie wiem co on z nim zrobi, równie dobrze może go odebrać i zniknąć gdzieś w internecie. Gosć chyba handluje na allegro dosyć poważnie, więc liczę że jednak tego nie zrobi.
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
AKAI AM 2600
Ja na Twoim miejscu bym przystał na taki układ i odesłał wzmacniacz. Facet faktycznie jest handlarzem allegrowym, więc jest spora szansa, że podejdzie do tego poważnie.
Nie obawiaj się, że facet ucieknie Tobie razem z wzmacniaczem. Aukcja jest dowodem zakupu. Masz papiery potwierdzające odbiór wysyłki. Masz maile, Jak mu odeślesz wzmacniacz to też będziesz miał dowód wysyłki. Ciężko "uciec" od odpowiedzialności przy takich śladach
Sam byłem świadkiem podobnej sytuacji ze sprzedawcą Center-Com. Uszkodzony wzmacniacz i zryta igła w gramofonie T4P. On także przyjął sprzęt z usterkami, naprawił wsio na własny koszt i odesłał. Sprzęt nadal sprawia radość właścicielce
Tak więc nie ma co z góry zakładać czarny scenariusz.
Nie obawiaj się, że facet ucieknie Tobie razem z wzmacniaczem. Aukcja jest dowodem zakupu. Masz papiery potwierdzające odbiór wysyłki. Masz maile, Jak mu odeślesz wzmacniacz to też będziesz miał dowód wysyłki. Ciężko "uciec" od odpowiedzialności przy takich śladach

Sam byłem świadkiem podobnej sytuacji ze sprzedawcą Center-Com. Uszkodzony wzmacniacz i zryta igła w gramofonie T4P. On także przyjął sprzęt z usterkami, naprawił wsio na własny koszt i odesłał. Sprzęt nadal sprawia radość właścicielce

Tak więc nie ma co z góry zakładać czarny scenariusz.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- deha
- Posty: 201
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:51
- Lokalizacja: Wrocław
AKAI AM 2600
Dostałem takiego maila: "Wzmacniacz strasznie spalony dwa kanały co Pan podłączył za głośniki że tak się popalił , jest problem z oryginalnymi tranzystorami końcowymi są tylko zamienniki ,reszta części tranzystory sterujące i inne są dostępne"
Pomoże mi ktoś jak na takiego maila odpowiedzieć? Mam nalegać na oryginalne tranzystory czy co, bo nie do końca wiem jak się zachować.
Pomoże mi ktoś jak na takiego maila odpowiedzieć? Mam nalegać na oryginalne tranzystory czy co, bo nie do końca wiem jak się zachować.
- Masa
- Posty: 76
- Rejestracja: 09 cze 2011, 09:32
- Lokalizacja: Rzeszów
AKAI AM 2600
Skoro wzmacniacz trochę lat ma więc wątpie, żeby oryginalne części były dostępny.
Ja na twoim miejscu bym na to poszedł. Grunt żebyś dostał spowrotem sprawny wzmacniacz.
Ja na twoim miejscu bym na to poszedł. Grunt żebyś dostał spowrotem sprawny wzmacniacz.
- Sindsoron
- Posty: 1346
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 13:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
AKAI AM 2600
ja bym jednak spróbował gościa namówić żeby dorwał oryginalne części, zawsze to będzie lepsze, oryginalniejsze brzmienie :3
Collection
Power Amp: Hitachi HMA-7500
Control Amp: Hitachi HCA-7500
Turntable: Rotel RP-3000 + SME 3009 II Non Improved
Deck: Akai GXC-760D
Speakers: Usher S-520 II
Headphones: Audio-Technica ATH-ES700
Sound Card: Asus Xonar Essence ST
Power Amp: Hitachi HMA-7500
Control Amp: Hitachi HCA-7500
Turntable: Rotel RP-3000 + SME 3009 II Non Improved
Deck: Akai GXC-760D
Speakers: Usher S-520 II
Headphones: Audio-Technica ATH-ES700
Sound Card: Asus Xonar Essence ST