
Tak jakby z jakiegoś powodu myślał, że masz długi bolec zainstalowany

To jeszcze "zgłębię" temat;Wojtek pisze:Tak jakby z jakiegoś powodu myślał, że masz długi bolec zainstalowany
Tak można to ująć. Mechanizm długiego bolca jest poniekąd sprzężony z automatyką ramienia. Ma to sens, bo:eenneell pisze:W Dualach z oopcją zmieniarki "powtarzanie" wywołuje '"bolec"?
1228 nie ma, to fakt, ale to nie znaczy, że w ogóle nie było Dualowskich zmieniarek z funkcją powtarzania (np. 1219)eenneell pisze: No bo nie ma przycisku/ dzwigni "rep"![]()
W Dualach ze zmieniarką jest w mechanice przy kole zębatym -dźwignia, która powoduje powtarzanie/zmienianie...Wojtek pisze:Tak można to ująć. Mechanizm długiego bolca jest poniekąd sprzężony z automatyką ramienia. Ma to sens, bo:
- kiedy bolec ma wiedzieć w którym momencie spuścić kolejną płytę?
- kiedy ramię ma wiedzieć kiedy bolec nie ma już żadnych płyt do spuszczenia (czyli de facto w którym momencie ma się wyłączyć)?
Pytałeś zakładając, że to kwestia "zubożonego mechanizmu", a nie problemu eksploatacyjnego. To jest różnicakrzysius1978 pisze:No pewien to nie jestem, jakbym był pewien to bym nie pytał
W instrukcji serwisowej np.krzysius1978 pisze:Ale jak to sprawdzić gdzie ten smar powinien być, w którym miejscu?
Jasne. Wpisujesz słowa "smar" i "Dual" do wyszukiwarki forumowej i pewnie coś trafisz.krzysius1978 pisze:Gdzieś na forum są poruszane tego typu problemy?
Zgadza się.Reymont pisze:Być może żeby rozwiązać problem będziesz potrzebował aż 500 000