- śrubokręt krzyżakowy duży
- śrubokręt krzyżakowy mały
- szczypce
- lica nawojowa, 7 żył x 0,07mm w oplocie bawełnianym
- przyponowa plecionka wędkarska
- lutownica, cyna
- nożyczki
- miernik uniwersalny
Opcjonalnie:
- papier ścierny 600
- druga para szczypiec
- cienkopis
Pacjent przygotowany do operacji. Odkręcamy śruby mocujące osłonę oraz śruby transportowe jeśli są. Zdejmujemy osłonę i odpinamy taśmy. Stawiamy sprzęt na boku, odkręcamy stopki. Po zdjęciu stopek odkręcamy dwie śruby łączące dwie części chassis a następnie te od gniazda wyprowadzenia przewodów sygnałowych. Po usunięciu stopek, w miejscu tej pod ramieniem mamy dostęp do elementu ustalającego, który też odkręcamy. Dla wygody, inaczej będzie zawadzał przy rozbieraniu chassis. Zdemontowany element ustalający. Ramię ustawiamy w takiej pozycji. Oddzielamy połówki chassis. Należy pamiętać o odkręceniu gniazda kabli (o czym była już mowa w punkcie 5.) Odkręcamy śruby mocujące ramię wraz z jego mechanizmem. Wydobywamy ramię. Odwracamy na drugą stronę, kładąc na czymś miękkim. Ramię nie będzie się poruszało przy dalszych pracach. Odkręcamy śrubkę mocującą osłonę przewodów. Zdjęta osłona. Teraz mamy dostęp do płytki łączącej kable wyjściowe z przewodami ramienia. Przechodzimy do końcówki ramienia, wykręcamy dwie śrubki gniazda headshella. Cztery stare przewody a dokładniej trzy, bo jeden dorysowany
