te true mono oznacza że można ją orać wkładką monofoniczną 25um? Winylowy nie bądź pizda kupuj , pożyczę od ciebiewinylowy_luke pisze: ↑08 maja 2024, 11:14Fizycznej kopii nie słyszałem - nie wydam nigdy takiej sumy na jeden album.
Ale spojrz na oceny na discogs: https://www.discogs.com/release/2619208 ... -The-Doors
IMPEX Records
- blispx
- Posty: 4727
- Rejestracja: 26 paź 2014, 22:32
Re: IMPEX Records
DDX-1000, RMG-309i, SME3012, 2xSPU, MPU, 2xLundahl, Kondo AN, 2xANK, 300B, 2A3, Audio Nirvana, AN Sogon, AN Sootto, Wirewoo
Holo Red, Holo Cyan 2, Lundahl 1:1, AN Kondo, 300B, Audio Nirvana, AN Sogon, AN Sootto, Wirewoo
Holo Red, Holo Cyan 2, Lundahl 1:1, AN Kondo, 300B, Audio Nirvana, AN Sogon, AN Sootto, Wirewoo
- Szelak
- Posty: 1662
- Rejestracja: 17 maja 2022, 11:14
- Gramofon: Adam GS424/Lenco L75
- Lokalizacja: Warszawa
Re: IMPEX Records
Takie nieśmiałe pytanie, o co chodzi z tą płytą The Doors? Została wydana na jakiejś platynie, czy innym drogim kruszcu, że kosztuje takie pieniądze?
Domyślam się, że to z powodu takich srutów-pierdutów jak poniżej:
https://www.discogs.com/release/2785880 ... -The-Doors
Domyślam się, że to z powodu takich srutów-pierdutów jak poniżej:
Ja mam to wydanie za stówkę, i zastanawiam się czy przeżyłbym szok? Chyba tak, że wydałem blisko 2500 zł.Cut all valve on a 1965 Lyrec system in mono directly from the original dedicated mono master tapes. No equalization, compression or any other processing was added during the cutting process.
Sleeve artwork authentically letter-pressed on a 1963 Heidelberg SB and hand finished. This edition is limited to 450 worldwide.
About the master tapes used on the ERC cut:
This mono master marked LEDO (a term coined by Jac Holzman and used exclusively by Elektra and its associated labels) is the exact tape that was used to cut lacquers for the original 1967 US pressing as confirmed by Bruce Botnick.
LEDO stands for Leadered, Edited, Duplicate of the Original;
1. Leadered Master = Master mix takes leadered.
2. Edited = All of the Master mixes Sequenced and Edited together to form an album.
3. Duplicate = A Mono or Stereo Mix Master from a multitrack, in this case a 4 track.
4. Original = Multitrack or Mono or Stereo session master*
https://www.discogs.com/release/2785880 ... -The-Doors
- winylowy_luke
- Posty: 2228
- Rejestracja: 02 lut 2016, 10:16
- Gramofon: Technics SL-1210GR
- Lokalizacja: Podkowa Leśna
- Kontakt:
Re: IMPEX Records
hgw
Technics SL-1210GR+KAB Fluid Damper+Shure V15 V-MR/Grace F9 (RS-9U)/AT-OC9XML/Shure V15 IV-MR/Shure V15 III (SAS/B)/Empire 4000 D/I
Schiit Kara F / HusaRIAA v2
Topping E50 / Fosi V3 Mono / Polk Audio Reserve R700 / Sennheiser HD 660S
Schiit Kara F / HusaRIAA v2
Topping E50 / Fosi V3 Mono / Polk Audio Reserve R700 / Sennheiser HD 660S
- darkman
- Posty: 17524
- Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
- Gramofon: PL70LII, PSX60
- Lokalizacja: Topanga Corral
- Kontakt:
Re: IMPEX Records
W sumie ja też, to już masz Luke dwa razy taniej. A w tej cenie to już "jakiś Polak" może mieć i wstydu nie ma 
- winylowy_luke
- Posty: 2228
- Rejestracja: 02 lut 2016, 10:16
- Gramofon: Technics SL-1210GR
- Lokalizacja: Podkowa Leśna
- Kontakt:
Re: IMPEX Records
Ależ Panowie, ja mam Rhino stereo i jestem w zupełności kontent!
Gdybym miał wyłożyć grubą kasę na ten album to tylko na Monarch Stereo
Pewnie Blis ma i potwierdza
Gdybym miał wyłożyć grubą kasę na ten album to tylko na Monarch Stereo
Pewnie Blis ma i potwierdza
Technics SL-1210GR+KAB Fluid Damper+Shure V15 V-MR/Grace F9 (RS-9U)/AT-OC9XML/Shure V15 IV-MR/Shure V15 III (SAS/B)/Empire 4000 D/I
Schiit Kara F / HusaRIAA v2
Topping E50 / Fosi V3 Mono / Polk Audio Reserve R700 / Sennheiser HD 660S
Schiit Kara F / HusaRIAA v2
Topping E50 / Fosi V3 Mono / Polk Audio Reserve R700 / Sennheiser HD 660S
- blispx
- Posty: 4727
- Rejestracja: 26 paź 2014, 22:32
Re: IMPEX Records
mam, ale nie rozumiem trochę zachwytów nad tym, śmierdzi trochę pseudo stereo i jest zbyt krzykliwie, podobnie w repress mon "Harms" jak kto chce taniej.. s/t tak ale tylko mono
DDX-1000, RMG-309i, SME3012, 2xSPU, MPU, 2xLundahl, Kondo AN, 2xANK, 300B, 2A3, Audio Nirvana, AN Sogon, AN Sootto, Wirewoo
Holo Red, Holo Cyan 2, Lundahl 1:1, AN Kondo, 300B, Audio Nirvana, AN Sogon, AN Sootto, Wirewoo
Holo Red, Holo Cyan 2, Lundahl 1:1, AN Kondo, 300B, Audio Nirvana, AN Sogon, AN Sootto, Wirewoo
- darkman
- Posty: 17524
- Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
- Gramofon: PL70LII, PSX60
- Lokalizacja: Topanga Corral
- Kontakt:
Re: IMPEX Records
Mam Monarch Stereo i Pitmana Mono. Nic więcej nie potrzebuję, no ale jak się trafi coś innego to nie odmówię sobie i represa fajnego. Doors to Doors i tyle.
Ale tych super mix masterów wydumanych to z założenia i reguły nie kupuję.
Ale tych super mix masterów wydumanych to z założenia i reguły nie kupuję.
- zelazny
- Posty: 4969
- Rejestracja: 16 sie 2011, 21:00
Re: IMPEX Records
Już w czerwcu. David z MCRU zamówił po dziesięć kopii. Oczywiście biorę czarną edycję.
https://www.mcru.co.uk/product/duke-ell ... cba1185463
https://www.mcru.co.uk/product/duke-ell ... cba1185463
- zelazny
- Posty: 4969
- Rejestracja: 16 sie 2011, 21:00
- daru0105
- Posty: 1918
- Rejestracja: 17 paź 2018, 19:24
Re: IMPEX Records
https://www.discogs.com/release/2675694 ... -Francisco
Sprawiłem sobie
In Person Friday and Saturday Nights at the Blackhawk
"Został wydany po raz pierwszy jednocześnie przez Columbia Records na dwóch albumach we wrześniu 1961 roku, zatytułowanych In Person Friday Night at the Blackhawk, San Francisco, Volume 1 i In Person Saturday Night at the Blackhawk, San Francisco, Volume 2. Chociaż te albumy były ponownie wydawane kilka razy, kompletne zestawy nie były dostępne w sprzedaży, dopóki Sony Records nie wydało cyfrowej wersji masteringowej tej kolekcji. Jednocześnie z tym wydaniem materiał został udostępniony jako dwa oddzielne podwójne albumy zatytułowane Friday Night: In Person at the Blackhawk in San Francisco, Complete i Saturday Night: In Person at the Blackhawk in San Francisco
Kompletny zbiór, który zawierał notatki z oryginalnego wydania autorstwa współzałożyciela Monterey Jazz Festival, Ralpha J. Gleasona, a także dodatkowe notatki jazzowego trębacza Eddiego Hendersona, został dobrze przyjęty przez krytyków i komercyjnie.
Oryginalne albumy z 1961 roku i kompletne reedycje z 2003 roku (zarówno 4-płytowe, jak i 2-płytowe) zawierały fotografię Leigh Wiener przedstawiającą Davisa z jego pierwszą żoną, Frances Taylor, dla której skomponowano piosenkę „Fran-Dance”. Przywrócenie oryginalnej okładki w 2003 roku nastąpiło po kilku reedycjach, w których wykorzystano zdjęcie z nastrojowym
Oleo (Live at the Black Hawk, San Francisco, CA - 21 kwietnia 1961)
W swojej recenzji czteropłytowej kompilacji The New York Times wskazał, że zestaw był „złotym standardem dla prostego, powojennego rytmu jazzowego”. AllMusic, chwaląc „nieskazitelne” brzmienie i „piękne” opakowanie, zasugerował, że „żaden fan Davisa nie powinien obejść się bez tych nagrań zakupionych osobno lub jako zestaw”. Strona internetowa All About Jazz stwierdziła, że zestaw został „tak skrupulatnie zremasterowany, że brzmi jak na żywo w twoim salonie”."
Sprawiłem sobie
In Person Friday and Saturday Nights at the Blackhawk
"Został wydany po raz pierwszy jednocześnie przez Columbia Records na dwóch albumach we wrześniu 1961 roku, zatytułowanych In Person Friday Night at the Blackhawk, San Francisco, Volume 1 i In Person Saturday Night at the Blackhawk, San Francisco, Volume 2. Chociaż te albumy były ponownie wydawane kilka razy, kompletne zestawy nie były dostępne w sprzedaży, dopóki Sony Records nie wydało cyfrowej wersji masteringowej tej kolekcji. Jednocześnie z tym wydaniem materiał został udostępniony jako dwa oddzielne podwójne albumy zatytułowane Friday Night: In Person at the Blackhawk in San Francisco, Complete i Saturday Night: In Person at the Blackhawk in San Francisco
Kompletny zbiór, który zawierał notatki z oryginalnego wydania autorstwa współzałożyciela Monterey Jazz Festival, Ralpha J. Gleasona, a także dodatkowe notatki jazzowego trębacza Eddiego Hendersona, został dobrze przyjęty przez krytyków i komercyjnie.
Oryginalne albumy z 1961 roku i kompletne reedycje z 2003 roku (zarówno 4-płytowe, jak i 2-płytowe) zawierały fotografię Leigh Wiener przedstawiającą Davisa z jego pierwszą żoną, Frances Taylor, dla której skomponowano piosenkę „Fran-Dance”. Przywrócenie oryginalnej okładki w 2003 roku nastąpiło po kilku reedycjach, w których wykorzystano zdjęcie z nastrojowym
Oleo (Live at the Black Hawk, San Francisco, CA - 21 kwietnia 1961)
W swojej recenzji czteropłytowej kompilacji The New York Times wskazał, że zestaw był „złotym standardem dla prostego, powojennego rytmu jazzowego”. AllMusic, chwaląc „nieskazitelne” brzmienie i „piękne” opakowanie, zasugerował, że „żaden fan Davisa nie powinien obejść się bez tych nagrań zakupionych osobno lub jako zestaw”. Strona internetowa All About Jazz stwierdziła, że zestaw został „tak skrupulatnie zremasterowany, że brzmi jak na żywo w twoim salonie”."
Thorens TD160B MkII, Jelco 750D, Ortofon Jubilee, AT-OC9ML/II, Gold Note PH-10 + PSU-10,Burmester 870, Mark Levinson No 27.5 ,Loudspeakers Manufacturer
- darkman
- Posty: 17524
- Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
- Gramofon: PL70LII, PSX60
- Lokalizacja: Topanga Corral
- Kontakt:
- daru0105
- Posty: 1918
- Rejestracja: 17 paź 2018, 19:24
Re: IMPEX Records
Oba samce, oba kotne
Thorens TD160B MkII, Jelco 750D, Ortofon Jubilee, AT-OC9ML/II, Gold Note PH-10 + PSU-10,Burmester 870, Mark Levinson No 27.5 ,Loudspeakers Manufacturer
- zelazny
- Posty: 4969
- Rejestracja: 16 sie 2011, 21:00
Re: IMPEX Records
Chyba łyknę, zresztą jak wszystko co od Impex.
https://www.mcru.co.uk/product/al-di-me ... cba1185463
https://www.mcru.co.uk/product/al-di-me ... cba1185463
- zelazny
- Posty: 4969
- Rejestracja: 16 sie 2011, 21:00
Re: IMPEX Records
Dla wtajemniczonych pozycja obowiązkowa. Mam wydanie od Premonition Records, więc sobie odpuszczę IMPEX'a.
https://www.impexrecords.com/patricia-b ... -rpm-2-lp/
https://www.impexrecords.com/patricia-b ... -rpm-2-lp/