Fajnie że Allegro Protect działa nawet w takich sytuacjach.
MaciejT pisze: ↑05 wrz 2024, 09:15
A młody jeszcze plumka w te gierke co to musiał wybecelować na steamie bezpośrednio kaske.
No! Lepiej kupować tak żeby twórcy cokolwiek z tego zakupu mieli.
Niestety zakupy kluczy poza Steamem czy jakimiś legitnymi sklepami typu Humble Bundle to zwykle... zakupy od paserów tudzież ludzi którzy w taki czy inny sposób pozyskali klucze bezpłatne które potem starają się opylić, oczywiście bez zgody/aprobaty wydawcy.
Ja wiem że co to gracza obchodzi, ważne że jest taniej, ale warto pomyśleć z czego to się bierze.
"Siedzę" w tej branży mocno więc coś mogę z praktyki powiedzieć
Pewnie się zastanawiacie teraz jak to jest że "wszyscy" o tym wiedzą, a nikt z tym nie walczy?
Ano walczy, na tyle ile może. Wiele nieuczciwych sklepów czy marketów zarejestrowanych jest w Singapurze czy HK, więc do egzekwowania prawnego jest dość daleko. Niby można w tych miejscach wywalczyć "zakaz handlu" dla danego tytułu, ale w praktyce jest to droga przez mękę, bo oni mogą, a nie muszą to robić na Twój wniosek. Powynosiły się te firemki z terenów USA czy UE właśnie ze względu na stan prawny.
Część "potentatów" tej szarej strefy, tj. G2A czy Kinguin to firmy polskie
