Phishing na discogs
- mcemsi
- Posty: 826
- Rejestracja: 06 cze 2012, 23:13
- Gramofon: PS-X600 , PS-X555ES
Re: Phishing na discogs
Paypalem do którego karta jest podpięta , na moich 30-40 dotychczasowych transakcji pierwszy raz mam coś takiego.
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Phishing na discogs
To co podlinkowałeś jako "wyjaśnienie" dotyczy eCheck, czyli procedury weryfikacyjnej przy opłacaniu transakcji PP przelewem z banku.
Wobec tego że płaciłeś kartą, Ciebie to nie dotyczy, więc przestaję rozumieć dlaczego uważasz akurat ten artykuł jako wyjaśnienie Twojej sytuacji.
Wobec tego że płaciłeś kartą, Ciebie to nie dotyczy, więc przestaję rozumieć dlaczego uważasz akurat ten artykuł jako wyjaśnienie Twojej sytuacji.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- mcemsi
- Posty: 826
- Rejestracja: 06 cze 2012, 23:13
- Gramofon: PS-X600 , PS-X555ES
Re: Phishing na discogs
Ale płaciłem własnie Paypalem , nieważne czy z zasilonego wczesniej konta czy bezpośrednio z karty. W obu przypadkach transakcja leci za pośrednictwem Paypala.
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Phishing na discogs
Ogólnie współczuję, ale skoro nie przeszło to pewnie odbije płatność i wróci na kartę.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- mcemsi
- Posty: 826
- Rejestracja: 06 cze 2012, 23:13
- Gramofon: PS-X600 , PS-X555ES
Re: Phishing na discogs
Anulowalem zamówienie i wpłata oczywiscie wróciła, co ciekawe wczoraj z discogs sie po 3 tygodniach odezwało wsparcie:
Hi there,
Thanks for contacting us and sorry for the issues here!
We have now adjusted the order status accordingly.
If there is anything else I can do to assist you at this time, please let me know and I will be happy to followup.
Wish you a wonderful day!
No ale teraz to już mi nie jest do niczego potrzebne
Hi there,
Thanks for contacting us and sorry for the issues here!
We have now adjusted the order status accordingly.
If there is anything else I can do to assist you at this time, please let me know and I will be happy to followup.
Wish you a wonderful day!
No ale teraz to już mi nie jest do niczego potrzebne
- kraf101
- Posty: 310
- Rejestracja: 24 lis 2020, 20:40