Dłuższe ramię (wspornik) = się większa siła na wspornik.
I oczywiście przy krótkim odwrotnie.
Fakt


Normalnie jak ktoś złamie wspornik, to nie pamięta, jakiej był długości.
Dłuższe ramię (wspornik) = się większa siła na wspornik.
Fakt
OK, rozumiem, to ma sens jeśli rzeczywiście (ja nadal nie wierzę) został wtyknięty dłuższy lub krótszy wspornik w stare zawieszenie.
Ależ nikt nie mówi że coś nie jest OK. Po prostu jest kombinowana i to za sobą niesie pewien bagaż niewiadomych.
Amen
Całkowicie intuicja Ciebie oszukałaWojtek pisze: ↑04 lip 2024, 18:37No ja Ciebie po pleckach nie będę poklepywał.
Nadal uważam że niepotrzebnie przyżydziłeś idąc w retip skoro da się nadal dostać tanio oryginał (chyba że ktoś już kupił).
Ale obstawiam że pewnie chodziło głównie o to że egzemplarz od cmokającego handlarza i od razu ustawi itd. Potrafię to zrozumieć.