Nasze przetworniki DAC
- Frey
- Posty: 608
- Rejestracja: 30 gru 2017, 16:13
- Gramofon: Dual 604
- Lokalizacja: Bytom
Nasze przetworniki DAC
W związku z wielką popularnością streamingu mamy aktualnie bardzo dużo modeli przetworników DAC. Weszła cała plejada nowych producentów z Chin ze swoimi propozycjami tańszych i popularnych DACów na delta-sigma. Jest bardzo dużo ciekawych i droższych rozwiązań na R2R, które regularnie z zaskoczeniem odkrywam. Jest jeszcze całkiem spora ilość DIY na DACach ze starej szkoły "przeszczepianych" z CD, itd.
Pochwalcie się proszę swoimi kolekcjami DACów. Mile widziane zdjęcie i krótki opis - szczególnie modeli DIY oraz tych rzadko spotykanych na naszym rynku. Ze swojej strony obiecuję w wolnej chwili pokazać i krótko opisać całkiem interesującego chińczyka na którym gram od dłuższego czasu.
Pochwalcie się proszę swoimi kolekcjami DACów. Mile widziane zdjęcie i krótki opis - szczególnie modeli DIY oraz tych rzadko spotykanych na naszym rynku. Ze swojej strony obiecuję w wolnej chwili pokazać i krótko opisać całkiem interesującego chińczyka na którym gram od dłuższego czasu.
Dual 604 || Dual M20E || Buphono
Audiolab 6000CDT || Wiim Ultra || Denafrips Enyo 15th
Atoll PR200 Signature || Atoll AM100 Signature || Infinity RS6000A
AKG K271 Studio || Audio-Technica ATH-AD500X || Sennheiser Momentum M2 || Bowers&Wilkins PX7 S2
Audiolab 6000CDT || Wiim Ultra || Denafrips Enyo 15th
Atoll PR200 Signature || Atoll AM100 Signature || Infinity RS6000A
AKG K271 Studio || Audio-Technica ATH-AD500X || Sennheiser Momentum M2 || Bowers&Wilkins PX7 S2
- domibobi
- Posty: 2529
- Rejestracja: 26 wrz 2019, 06:13
- Gramofon: Sony PS X65
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nasze przetworniki DAC
O kolekcji to tylko mogę pomarzyć
wrzucam mój egzemplarz zanim zacznie się wysyp prawdziwych sprzętów.
Musical Fidelity V90-DAC oparty na Ti Burr Brown PCM1795. Jak dla mnie neutralne, spójne i muzykalne brzmienie. Odpowiada mi ale przyznam, że brak odniesienia do innych DAC. Tym bardziej czekam na Twojego chińczyka
Musical Fidelity V90-DAC oparty na Ti Burr Brown PCM1795. Jak dla mnie neutralne, spójne i muzykalne brzmienie. Odpowiada mi ale przyznam, że brak odniesienia do innych DAC. Tym bardziej czekam na Twojego chińczyka
analog: SonyPSX65 / PreampDyskretniok / OnkyoA8850 / PylonAudioPearl27
cyfra: Tidal / Wiim Ultra
Kilka szpargałów do sprzedania: viewtopic.php?f=59&t=21195
cyfra: Tidal / Wiim Ultra
Kilka szpargałów do sprzedania: viewtopic.php?f=59&t=21195
- Martynka
- Posty: 1659
- Rejestracja: 26 sty 2019, 01:05
- Gramofon: Yamaha PX3
- Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk
Re: Nasze przetworniki DAC
Ja osobiście używam starej szkoły R2R i nie znalazłem delta-sigma który dobrze dla mnie brzmi. Są poprawne, szczegółowe, dynamiczne i maja idelane parametry na papierze... ale to nie parametry tutaj grają. R2R wciąga i angażuje jak nic. To moje zdanie i szanuję tych których delta-sigma zachwyca.
A wracając do mnie, od dłuższego czasu bez zmian, DAC bazuje na japońskim STAX TALENT na 2 x PCM63 w gradacji K. Ja poprawiłem sekcje zasilania, wymieniłem filtr cyfrowy na SM5142, całkowicie odciąłem sekcję analogową i wyszedłem bezpośrednio na lampy 6N26P, mało znana lecz przy odpowiedniej aplikacji wyjątkowo brzmiąca lampa. Jak to gra... a to trzeba posłuchać. @domibobi i parę osób z forum miało okazję ale czy była to przyjemność to już nie ode mnie zależy.
A tak to wygląda od środka:
choć aktualnie na tych lampach:
i od zewnątrz:
Zostawię tylko to co aktualnie u mnie gra b tego co przez moje ręce przeszło albo co z nich wyszło nie wrzucam tutaj bo to długi temat z innego wątku.
A wracając do mnie, od dłuższego czasu bez zmian, DAC bazuje na japońskim STAX TALENT na 2 x PCM63 w gradacji K. Ja poprawiłem sekcje zasilania, wymieniłem filtr cyfrowy na SM5142, całkowicie odciąłem sekcję analogową i wyszedłem bezpośrednio na lampy 6N26P, mało znana lecz przy odpowiedniej aplikacji wyjątkowo brzmiąca lampa. Jak to gra... a to trzeba posłuchać. @domibobi i parę osób z forum miało okazję ale czy była to przyjemność to już nie ode mnie zależy.
A tak to wygląda od środka:
choć aktualnie na tych lampach:
i od zewnątrz:
Zostawię tylko to co aktualnie u mnie gra b tego co przez moje ręce przeszło albo co z nich wyszło nie wrzucam tutaj bo to długi temat z innego wątku.
Martin Logan CLS, Ayon Triton KT150 z KT88 zamiennie, DAC Stax Talent (2 x PCM63 na 6N26P) + Volumio Pi5 Waveshare 11,9", CD Rotel RCD955 (TDA1541 na 6N9S)... no i oczywiście gramofon Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (shibata na boronie)
- domibobi
- Posty: 2529
- Rejestracja: 26 wrz 2019, 06:13
- Gramofon: Sony PS X65
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nasze przetworniki DAC
Rozwiewam ewentualne wątpliwości... Wielka przyjemność
analog: SonyPSX65 / PreampDyskretniok / OnkyoA8850 / PylonAudioPearl27
cyfra: Tidal / Wiim Ultra
Kilka szpargałów do sprzedania: viewtopic.php?f=59&t=21195
cyfra: Tidal / Wiim Ultra
Kilka szpargałów do sprzedania: viewtopic.php?f=59&t=21195
- Jozi
- Posty: 1895
- Rejestracja: 28 sty 2022, 02:57
- Gramofon: Sony PS-X60
- Lokalizacja: Pastwiska City
Re: Nasze przetworniki DAC
Długo leżał u mnie Wiim Mini w pudełku.
Aż dzisiaj się przemogłem i jak wróciłem z pracy zaczęły się kombinacje.
Zacząłem od wrzutki apki na telefon Tidala Hifi i podłączenia tego czarnego krążka.
Trochę to trwało nim się zaktualizowało oprogramowanie a ja stary pierdziel opanowałem ta nowa technikę.
Trochę brzydkich słów się posypało ale w końcu zagrało
.
Ożesz kruca
Jak to extra brzmi zarówno na starym winylowym ampli, ale odkryłem że mój zestaw yamaha A s 701 z indiankami 550X naprawdę przyzwoicie gra.
No i znowu się zaczęło, rozmyślanie na DAC-em do tej pchełki by to lepiej zagrało.
Mój kolega od razu dał mi rozwiązanie( co się będziesz pierniczył): EverSolo DMP-A6 z możliwością rat
A ja rozważam i owszem ale samego DAC,a do 1000zł.
Np. https://www.audiostrefa.pl/topping-e30- ... -6083.html
albo to co ma Dominik - Musical Fidelity V90.
Aż dzisiaj się przemogłem i jak wróciłem z pracy zaczęły się kombinacje.
Zacząłem od wrzutki apki na telefon Tidala Hifi i podłączenia tego czarnego krążka.
Trochę to trwało nim się zaktualizowało oprogramowanie a ja stary pierdziel opanowałem ta nowa technikę.
Trochę brzydkich słów się posypało ale w końcu zagrało




Ożesz kruca






Jak to extra brzmi zarówno na starym winylowym ampli, ale odkryłem że mój zestaw yamaha A s 701 z indiankami 550X naprawdę przyzwoicie gra.
No i znowu się zaczęło, rozmyślanie na DAC-em do tej pchełki by to lepiej zagrało.
Mój kolega od razu dał mi rozwiązanie( co się będziesz pierniczył): EverSolo DMP-A6 z możliwością rat




A ja rozważam i owszem ale samego DAC,a do 1000zł.
Np. https://www.audiostrefa.pl/topping-e30- ... -6083.html
albo to co ma Dominik - Musical Fidelity V90.
[Sony PS X60,VM540ML, Shure V15III-Sas, Sony XL 45,pre @Jaculek-analog]
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
- Mawis
- Posty: 5986
- Rejestracja: 04 cze 2021, 18:21
- Gramofon: JVC QL-A7
- Lokalizacja: Owczarnia
Re: Nasze przetworniki DAC
JVC QL-A7, JVC Z1S, ADC QLM32 MK3, Schiit Mani, Nikko STA8080, Dual CL720
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
- Jozi
- Posty: 1895
- Rejestracja: 28 sty 2022, 02:57
- Gramofon: Sony PS-X60
- Lokalizacja: Pastwiska City
Re: Nasze przetworniki DAC
Jest chwilowo na urlopie.Ale jak oslucham malucha to porównam z chińczykiem
[Sony PS X60,VM540ML, Shure V15III-Sas, Sony XL 45,pre @Jaculek-analog]
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
- Mawis
- Posty: 5986
- Rejestracja: 04 cze 2021, 18:21
- Gramofon: JVC QL-A7
- Lokalizacja: Owczarnia
Re: Nasze przetworniki DAC
Ok to czekamy

JVC QL-A7, JVC Z1S, ADC QLM32 MK3, Schiit Mani, Nikko STA8080, Dual CL720
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
- Jozi
- Posty: 1895
- Rejestracja: 28 sty 2022, 02:57
- Gramofon: Sony PS-X60
- Lokalizacja: Pastwiska City
Re: Nasze przetworniki DAC
Jakoś by się zebrać i pomysleć w chińczyku o wymianie oampa, bo goście wymieniają na AD8599.
Na to jednak trzeba znaleść czas i chęci a z tym zawsze najgorzej



Póki co gram na pchełce ale o dołożeniu osobnego DAC,a do toru jak najbardziej myślę, bo to tak jak z pre do gramofonu im lepsze tym lepiej gra.
Tu widzę różnice, bo nie ma co porównywać jakości plików z you tube a Tidal HiFi.
[Sony PS X60,VM540ML, Shure V15III-Sas, Sony XL 45,pre @Jaculek-analog]
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
- Mawis
- Posty: 5986
- Rejestracja: 04 cze 2021, 18:21
- Gramofon: JVC QL-A7
- Lokalizacja: Owczarnia
Re: Nasze przetworniki DAC
Aaa...nie wiedzialem ze przez chinczyka grales na you tubie, to jasne ze jest roznica teraz

JVC QL-A7, JVC Z1S, ADC QLM32 MK3, Schiit Mani, Nikko STA8080, Dual CL720
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
- Jozi
- Posty: 1895
- Rejestracja: 28 sty 2022, 02:57
- Gramofon: Sony PS-X60
- Lokalizacja: Pastwiska City
Re: Nasze przetworniki DAC
Trochę się pospieszyłem ze zmianą, bo mogłem Tidala odpalić na chińczyku a nie na pchełce, ale to nic straconego bo jak chińczyk okaże się lepszym rozwiązaniem to można będzie pomyśleć o zmianie oampa i ewentualnie rozważyć dołożenie DAC,a.
[Sony PS X60,VM540ML, Shure V15III-Sas, Sony XL 45,pre @Jaculek-analog]
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
- Jozi
- Posty: 1895
- Rejestracja: 28 sty 2022, 02:57
- Gramofon: Sony PS-X60
- Lokalizacja: Pastwiska City
Re: Nasze przetworniki DAC
Tak na szybko ( własnie zakończyłem testy)mogę stwierdzić, że wiim chyba trochę lepiej gra od chińczyka ale różnice nieznaczne (próby były na optyku i coaxialu )- coaxial wypadł dużo lepiej.
Ale jedno jest raczej pewne, by lepiej to grało niezbędny będzie osobny dac, cos podobnego jak w winylu, osobny dobry preamp wskazany.
Póki co jeszcze pogram, może spróbuję wypuścić sygnały z daców urządzeń i się zobaczy i zdecyduje czy brniemy w dalsze ulepszanie toru.
Ale jedno jest raczej pewne, by lepiej to grało niezbędny będzie osobny dac, cos podobnego jak w winylu, osobny dobry preamp wskazany.
Póki co jeszcze pogram, może spróbuję wypuścić sygnały z daców urządzeń i się zobaczy i zdecyduje czy brniemy w dalsze ulepszanie toru.
[Sony PS X60,VM540ML, Shure V15III-Sas, Sony XL 45,pre @Jaculek-analog]
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
[ Tidal Hifi, xDuoo XQ-50 Pro2+Toping E30II, Onkyo 7030C-cyfra] Yamaha A-S701, Heco Professional 650
- Frey
- Posty: 608
- Rejestracja: 30 gru 2017, 16:13
- Gramofon: Dual 604
- Lokalizacja: Bytom
Re: Nasze przetworniki DAC
Zgodnie z zapowiedzią kilka słów o moim chińczyku, czyli SMSL DO200 MKII
O dźwięku nie będzie długo. Gra tak, jak większość wyższych modeli ESS SABRE. Jest szczegółowo, jest dynamicznie, nie ma kolorowania. Jak ktoś potrzebuje w miarę przeźroczystego DACa z dobrą jakością to chyba wszystkie wyższy modele SMSL i Toppinga spełnią te wymagania.
Więcej będzie o funkcjonalności, bo uważam, że DAC to taki element w torze, który zbliża go do nowoczesności i warto, żeby oferował to co rynek cyfrowego audio w danej chwili ma do zaoferowania.
Plusy:
- obsługa DSD512 PCM32Bit/768kHz
- obsługa BT 5.0 oraz komplet wejść cyfrowych USB/I2S/AES/EBU/Optyczne/Koncentryczne
- dekodowanie MQA - super opcja jeżeli korzystamy z Tidal HiFi Plus. Fajny bajer to informacja czy dany plik był nagrywany w MQA czy konwertowany z innego. Nie wgryzałem się w temat jak to działa - pewnie jakieś metadane w pliku.
- wyjście zwykłe i zbalansowane - ja akurat w swoim Atollu nie mam wejść zbalansowanych ale jak je testowałem ze wzmacniaczem SMSL AO200 to subtelne różnice w dźwięku były słyszalne. Dobra też opcja jak ktoś ma zbalansowany wzmacniacz słuchawkowy.
- jak komuś nie do końca leży standardowe brzmienie DACa to ma 9 trybów DSP. W skrócie można sobie podrasować górę, średnicę lub dół w zależności od trybu.
- mamy możliwość regulacji DPLL - co to dokładnie jest powie Wam wujek google. W skrócie jak mamy dziadowskie źródło z dużym jitterem i muzyka nam się zacina to możemy zwiększyć tolerancję DACa i uniknąć tego efektu. Przerobiłem to osobiście na słabym przewodzie coax.
- nie ma żadnych opóźnień (ważne jak mamy podłączone TV), nie ma żadnych niechcianych strzałów czy dźwięków jak to czasem występuje w innych DACach, szczególnie gdy puszczamy jakąś playlistę i poszczególne utwory mają różny bitrate czy format
- może pracować po prostu w trybie DAC lub jako przedwzmacniacz co daje nam możliwość regulacji głośności
- prosty i funkcjonalny pilot!
Minusy:
- ma wyświetlacz, na szczęście można ustawić żeby wyłączał się w zadanym czasie
- obsługa pokrętłem jest dla mnie bardzo niewygodna, 99% używam wyłącznie pilota
Z tego co widzę to DAC jest już raczej trudno dostępny ale jestem pewien, że nowe modele SMSL w zbliżonym budżecie, czyli okolice 2000 zł będą bardzo podobne. Chińczycy lubią wydawać dużo modeli i często zastępować starsze ich nowszymi iteracjami
O dźwięku nie będzie długo. Gra tak, jak większość wyższych modeli ESS SABRE. Jest szczegółowo, jest dynamicznie, nie ma kolorowania. Jak ktoś potrzebuje w miarę przeźroczystego DACa z dobrą jakością to chyba wszystkie wyższy modele SMSL i Toppinga spełnią te wymagania.
Więcej będzie o funkcjonalności, bo uważam, że DAC to taki element w torze, który zbliża go do nowoczesności i warto, żeby oferował to co rynek cyfrowego audio w danej chwili ma do zaoferowania.
Plusy:
- obsługa DSD512 PCM32Bit/768kHz
- obsługa BT 5.0 oraz komplet wejść cyfrowych USB/I2S/AES/EBU/Optyczne/Koncentryczne
- dekodowanie MQA - super opcja jeżeli korzystamy z Tidal HiFi Plus. Fajny bajer to informacja czy dany plik był nagrywany w MQA czy konwertowany z innego. Nie wgryzałem się w temat jak to działa - pewnie jakieś metadane w pliku.
- wyjście zwykłe i zbalansowane - ja akurat w swoim Atollu nie mam wejść zbalansowanych ale jak je testowałem ze wzmacniaczem SMSL AO200 to subtelne różnice w dźwięku były słyszalne. Dobra też opcja jak ktoś ma zbalansowany wzmacniacz słuchawkowy.
- jak komuś nie do końca leży standardowe brzmienie DACa to ma 9 trybów DSP. W skrócie można sobie podrasować górę, średnicę lub dół w zależności od trybu.
- mamy możliwość regulacji DPLL - co to dokładnie jest powie Wam wujek google. W skrócie jak mamy dziadowskie źródło z dużym jitterem i muzyka nam się zacina to możemy zwiększyć tolerancję DACa i uniknąć tego efektu. Przerobiłem to osobiście na słabym przewodzie coax.
- nie ma żadnych opóźnień (ważne jak mamy podłączone TV), nie ma żadnych niechcianych strzałów czy dźwięków jak to czasem występuje w innych DACach, szczególnie gdy puszczamy jakąś playlistę i poszczególne utwory mają różny bitrate czy format
- może pracować po prostu w trybie DAC lub jako przedwzmacniacz co daje nam możliwość regulacji głośności
- prosty i funkcjonalny pilot!
Minusy:
- ma wyświetlacz, na szczęście można ustawić żeby wyłączał się w zadanym czasie
- obsługa pokrętłem jest dla mnie bardzo niewygodna, 99% używam wyłącznie pilota
Z tego co widzę to DAC jest już raczej trudno dostępny ale jestem pewien, że nowe modele SMSL w zbliżonym budżecie, czyli okolice 2000 zł będą bardzo podobne. Chińczycy lubią wydawać dużo modeli i często zastępować starsze ich nowszymi iteracjami

Dual 604 || Dual M20E || Buphono
Audiolab 6000CDT || Wiim Ultra || Denafrips Enyo 15th
Atoll PR200 Signature || Atoll AM100 Signature || Infinity RS6000A
AKG K271 Studio || Audio-Technica ATH-AD500X || Sennheiser Momentum M2 || Bowers&Wilkins PX7 S2
Audiolab 6000CDT || Wiim Ultra || Denafrips Enyo 15th
Atoll PR200 Signature || Atoll AM100 Signature || Infinity RS6000A
AKG K271 Studio || Audio-Technica ATH-AD500X || Sennheiser Momentum M2 || Bowers&Wilkins PX7 S2
- Mawis
- Posty: 5986
- Rejestracja: 04 cze 2021, 18:21
- Gramofon: JVC QL-A7
- Lokalizacja: Owczarnia
Re: Nasze przetworniki DAC
No i jak ten Topping? I czemu akurat e30?Jozi pisze: ↑07 lut 2024, 19:16Tak na szybko ( własnie zakończyłem testy)mogę stwierdzić, że wiim chyba trochę lepiej gra od chińczyka ale różnice nieznaczne (próby były na optyku i coaxialu )- coaxial wypadł dużo lepiej.
Ale jedno jest raczej pewne, by lepiej to grało niezbędny będzie osobny dac, cos podobnego jak w winylu, osobny dobry preamp wskazany.
Póki co jeszcze pogram, może spróbuję wypuścić sygnały z daców urządzeń i się zobaczy i zdecyduje czy brniemy w dalsze ulepszanie toru.
JVC QL-A7, JVC Z1S, ADC QLM32 MK3, Schiit Mani, Nikko STA8080, Dual CL720
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
Akai CD1100, Luxman L230, Namco NSZ333
------------------------------------------------------------
“𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚒𝚝 𝚒𝚜.”
~ 𝑴𝒊𝒍𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔
- amrowek
- Posty: 8349
- Rejestracja: 21 maja 2015, 09:04
- Lokalizacja: mazowsze płd-zach 40 km od stolicy - Żyrardów
Re: Nasze przetworniki DAC
ale E 30 czy E30II
Ja mam Toppinga D50 , żeby jakieś wow było , no nie . Wszystko na swoim miejscu, dla mnie to trochę on chłodny w przekazie jeśli idzie o dźwięk. Ale ma fajną funkcję załącza się kiedy potrzeba czyli jak włączę urządzenie i wyłącza się też razem z tym urządzeniem czy to TV czy Blu-ray



Że lata idą, to nic, ale w którą stronę!