To co wspomniałeś ze Śmietaną jaka brzydka okładka, ale obyczaję
Jazz Salon Niezależnych (Odrzuconych)
- martin.h
- Posty: 1124
- Rejestracja: 01 kwie 2018, 23:06
- Gramofon: Technics SL-1600MK2
- Lokalizacja: SPI
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Mazolewskiego brałem bezpośrednio od Wojtka z autografem
To co wspomniałeś ze Śmietaną jaka brzydka okładka, ale obyczaję
To co wspomniałeś ze Śmietaną jaka brzydka okładka, ale obyczaję
Marantz 2230 / Technics SL-1600Mk2 / Akai CD-37 / Grundig Box 650b / Beyerdynamic DT770 PRO
- darkman
- Posty: 16123
- Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
- Gramofon: PL70LII, PSX60
- Lokalizacja: Topanga Corral
- Kontakt:
- Cracker
- Posty: 10664
- Rejestracja: 29 gru 2012, 20:16
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Shakti with John McLaughlin
Nie wiem czy ktoś jeszcze oprócz Johna potrafił zagraĉ na tej 13-to strunowej gitarze.
Nie wiem czy ktoś jeszcze oprócz Johna potrafił zagraĉ na tej 13-to strunowej gitarze.
Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
- Bart_S
- Posty: 3932
- Rejestracja: 20 mar 2017, 10:44
- Gramofon: SONY PS-X60
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
SONY PS-X60 + MaCaBRiaa + Rotel RC-990BX + Rotel RB-980BX + Rotel RCD-955AX (mod by Martynka) + Snell C/IV
SABA PSP-350 + Luxman L-210 + ATL 304 + Grundig CD8100 (mod by Martynka)
SABA PSP-350 + Luxman L-210 + ATL 304 + Grundig CD8100 (mod by Martynka)
- Szelak
- Posty: 1662
- Rejestracja: 17 maja 2022, 11:14
- Gramofon: Adam GS424/Lenco L75
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Dziś w Wieczorze Płytowym na antenie Radiowej Dwójki o 22.00
Jakieś zdanie o tych płytach?
Bardzo dobre recenzje, a ten drugi: Sextant, wręcz kapitalne.
https://www.polskieradio.pl/8/5745/Arty ... -pol-wiekuWeather Report i Mwandishi - jazz fusion sprzed pół wieku
Tym razem będą to:
Weather Report - Sweetnighter - 1973 Columbia
Mwandishi - Sextant - 1973 Columbia
Jakieś zdanie o tych płytach?
Bardzo dobre recenzje, a ten drugi: Sextant, wręcz kapitalne.
-
Felix1988
- Posty: 4030
- Rejestracja: 26 sty 2020, 12:31
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Krzysztof Sadowski & Józef Skrzek - Swing & Blues. Klubowa, uniwersalna koperta z gramofonem, więc wrzucam fotki labeli i wszystko jasne.
https://www.discogs.com/master/577352-K ... wing-Blues
https://www.discogs.com/master/577352-K ... wing-Blues
- Szelak
- Posty: 1662
- Rejestracja: 17 maja 2022, 11:14
- Gramofon: Adam GS424/Lenco L75
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Ta seria ma w swoim bogactwie labele bardzo drogie i poszukiwane, a i takie, które są za psi grosz, a wcale nie muszą być złe. Jeśli wszystkie etykiety są tak dobrze nagrane jak Stańko Makowicz Unit z tej serii, którą mam, to są to naprawdę warte zakupu pozycje.
No i z epoki, z epoki kiedy polski jazz sięgał zenitu.
- winylowy_luke
- Posty: 2266
- Rejestracja: 02 lut 2016, 10:16
- Gramofon: Technics SL-1210GR
- Lokalizacja: Podkowa Leśna
- Kontakt:
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Oba te albumy są świetne.
Ale właśnie Sextant wraz z bliźniaczym Crossings to jest coś niezwykłego - warto poznać / posłuchać obie:)
Technics SL-1210GR+KAB Fluid Damper+Shure V15 V-MR/Grace F9 (RS-9U)/AT-OC9XML/Shure V15 IV-MR/Shure V15 III (SAS/B)/Empire 4000 D/I
Schiit Kara F pre / HusaRIAA v2 phono / Topping E50 DAC
Fosi V3 Mono / Polk Audio Reserve R700 / Sennheiser HD 660S
Schiit Kara F pre / HusaRIAA v2 phono / Topping E50 DAC
Fosi V3 Mono / Polk Audio Reserve R700 / Sennheiser HD 660S
- Jarek Cantona
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 mar 2021, 21:39
- Gramofon: Pioneer pl-516x
- Lokalizacja: Otwock
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Nie wiem czy powinienem to wrzucić tutaj czy gdzieś indziej, ale wrzucam tutaj bo strasznie mi się podoba ten wątek
poza tym twórczość Milesa Davisa z lat 80 jest właśnie przez wielu odrzucana jako szrot robiony pod sprzedaż, a o tym będzie więc do wątku powinno pasować 
Dziś na 37 urodziny zrobiłem sobie prezent i rozpakowałem -DAVIS MILES THE BOOTLEG SERIES, VOL. 7: THAT'S WHAT HAPPENED 1982-1985 2LP.
Właśnie odsłuchane i muszę powiedzieć że i wygląda i gra to świetnie, dwie piękne białe płytki, ładne labele Columbii (wydanie SonyUM) i naprawdę dobra jakość tłoczenia.
A sam materiał przeciekawy, totalny mieszmasz głównie funkowo popowy, utwory które nie wyszły na albumach - Star People, You arę under arrest i Decoy, i powiem wam że ten miszmasz to jest złoto
Oczywiście rozumiem krytyków tego okresu MD, bo jest to zupełnie inny poziom sztuki niż taka Stella by Starlight która bardzo lubię czy z innej beczki Concierto de Aranjuez czy Bitches Brew, ale czy przez to ten materiał ma być do odrzucenia, moim zdaniem nie. Słucha się tego wyśmienicie chociaż sprawdziłaby się ta muzyka momentami również jako podkład do windy lub granie do kotleta to czasem można mieć też nastrój na takie granie
Poza tym niech spośród purystów jazzowych pierwszy rzuci kamieniem ten któremu i tak mimo wszytko przy Milesie Davisie grającym hity Cindy Lauper czy Tiny Turner czy oklepane Human Nature - nóżka nie chodzi do rytmu
Mało wrzucam postów więc sorki jeśli jakość zdjęcia nie taka czy miejsce niewłaściwe
Dziś na 37 urodziny zrobiłem sobie prezent i rozpakowałem -DAVIS MILES THE BOOTLEG SERIES, VOL. 7: THAT'S WHAT HAPPENED 1982-1985 2LP.
Właśnie odsłuchane i muszę powiedzieć że i wygląda i gra to świetnie, dwie piękne białe płytki, ładne labele Columbii (wydanie SonyUM) i naprawdę dobra jakość tłoczenia.
A sam materiał przeciekawy, totalny mieszmasz głównie funkowo popowy, utwory które nie wyszły na albumach - Star People, You arę under arrest i Decoy, i powiem wam że ten miszmasz to jest złoto
Oczywiście rozumiem krytyków tego okresu MD, bo jest to zupełnie inny poziom sztuki niż taka Stella by Starlight która bardzo lubię czy z innej beczki Concierto de Aranjuez czy Bitches Brew, ale czy przez to ten materiał ma być do odrzucenia, moim zdaniem nie. Słucha się tego wyśmienicie chociaż sprawdziłaby się ta muzyka momentami również jako podkład do windy lub granie do kotleta to czasem można mieć też nastrój na takie granie
Poza tym niech spośród purystów jazzowych pierwszy rzuci kamieniem ten któremu i tak mimo wszytko przy Milesie Davisie grającym hity Cindy Lauper czy Tiny Turner czy oklepane Human Nature - nóżka nie chodzi do rytmu
Mało wrzucam postów więc sorki jeśli jakość zdjęcia nie taka czy miejsce niewłaściwe
Pioneer pl-516x, Nagaoka mp-110, Buphono by wydra, Wilson Classic Tabacco, Onkyo: Integra a-8850, CD DX 6920, Deck TA 2820, tuner T 4930.
- darkman
- Posty: 16123
- Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
- Gramofon: PL70LII, PSX60
- Lokalizacja: Topanga Corral
- Kontakt:
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Ależ właściwe, jak najbardziej. Jesteś u siebie.Jarek Cantona pisze: ↑16 kwie 2023, 22:58Mało wrzucam postów więc sorki jeśli jakość zdjęcia nie taka czy miejsce niewłaściwe
Dzięki za opinię.
p.s. co to masz na myśli pisząc "podkład do windy"? Jakiś neologizm, nie zrozumiały dla mnie. Czyżby chodziło o film Windą na szafot z Pierrem Michelot?
- Jarek Cantona
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 mar 2021, 21:39
- Gramofon: Pioneer pl-516x
- Lokalizacja: Otwock
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Mam na myśli taki smooth jazz, takie pierdu pierdu w stylu Kennego G które możnaby usłyszeć np w windzie centrum handlowego
Pioneer pl-516x, Nagaoka mp-110, Buphono by wydra, Wilson Classic Tabacco, Onkyo: Integra a-8850, CD DX 6920, Deck TA 2820, tuner T 4930.
-
Felix1988
- Posty: 4030
- Rejestracja: 26 sty 2020, 12:31
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
- darkman
- Posty: 16123
- Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
- Gramofon: PL70LII, PSX60
- Lokalizacja: Topanga Corral
- Kontakt:
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
OK, teraz jasne, tnx za wyjaśnienie tej windy
.. no takie plumkanie Omar Sy w filmie pewnym rozpoznaje Vivaldiego 4 pory, bo to sygnał Urzędu pracy w telefonicznej poczekalni. można? można!
Zasadniczo Miles ww okresie nie potrzebował już mnożyć kasy i zarabiać na rybę wraz ze wzmacniajacymi 'proszkami'. Chciał być popularny. To brało go najbardziej. Stąd pewna uwaga dla twórców przebojów komercyjnych. Toto, Scriti Politi, Cinti czy Prince itd... Nic w tym złego, bo zagrane i aranżowane super choć grywane na mój gust zbyt często. Jednak publiczność tego chciała, zatem.. ? Live, chcecie to macie.
Miles wielkim artystą był. Wielkim pewne fanaberie i mody się daruje z samej mocy talentu.
Coś w tym jest. Wielu też może się mylić, co typowe dla internetów np i znawców klawiaturowych meandrów sztuki improwizowanej.Jarek Cantona pisze: ↑16 kwie 2023, 22:58poza tym twórczość Milesa Davisa z lat 80 jest właśnie przez wielu odrzucana jako szrot robiony pod sprzedaż,
Zasadniczo Miles ww okresie nie potrzebował już mnożyć kasy i zarabiać na rybę wraz ze wzmacniajacymi 'proszkami'. Chciał być popularny. To brało go najbardziej. Stąd pewna uwaga dla twórców przebojów komercyjnych. Toto, Scriti Politi, Cinti czy Prince itd... Nic w tym złego, bo zagrane i aranżowane super choć grywane na mój gust zbyt często. Jednak publiczność tego chciała, zatem.. ? Live, chcecie to macie.
Miles wielkim artystą był. Wielkim pewne fanaberie i mody się daruje z samej mocy talentu.
- Szelak
- Posty: 1662
- Rejestracja: 17 maja 2022, 11:14
- Gramofon: Adam GS424/Lenco L75
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jazz Saloon Odrzuconych
Nie piję w ogóle. Nigdy nie piłem. Zaćmienie być może i mam.
Strach na tym forum coś napisać. Wszędzie zasadzki, mega znawcy, szydera i recenzenci.
Mało to k….. człowiek ma stresów.
Chciałem napisać, że seria Poljazz, prócz drogich i poszukiwanych tytułów, ma też i tanie, ze względu na to, że nagrywała również niesławnych wykonawców.
Dobra nie ma co, poczucia humoru też nie mam
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2023, 10:00 przez Szelak, łącznie zmieniany 1 raz.