Wojtek pisze: ↑21 cze 2020, 23:12
Ja też zawsze zdejmuję igłę na czas montażu (jak mogę, przy MC to jednak często nie ma opcji).
Niemniej trudno mi sobie wyobrazić co tutaj musiało się zadziać od samego wyciągania/wkładania żeby wspornik się wykrzywił w taki sposób.
A jeśli igła obraca się swobodnie - prawdopodobnie feler z zawieszeniem.
W środku wkładki raczej nie ma nic co by tutaj mogło coś napsuć.
Współczuję pecha.
Nie wiem natomiast o co chodzi z tą oficjalna i nieoficjalną reklamacją oraz na jakie prawo powołuje się sprzedawca że odmawia przyjęcia reklamacji?
Oficjalna gwarancji czyli wysyłam do niego formularz gwarancyjny z produktem, nieoficjalny czyli wysłałem mu sam produkt, sprzedawca twierdzi że to jest moja wina, powód mechaniczny, zreszta cytuje treść ostatniego maila:
"(...) ale igła jest krzywa i to widać
to nie jest błąd kalibracyjny
to jest uszkodzenie mechaniczne najprawdopodobniej tak się dzieje jeżeli przy zakładaniu osłony igly zahaczy się osłoną o igłę lub po prostu skrzywi palcem lub w jakiś inny sposób
to nie chodzi o koszty
ale ja jestem pewien że byla dobra bo sam ją montowałem ,bałem się że pan będąc niedoświadczoną osobą nie poradzi sobie poniewaz gniazdo w które chodzi trzpień już było pokrzywione
specjalnie nie wysyłałem kompletu tylko samą igłę którą delikanie musiałem przypiłować bo całośc nosiła widoczne ślady jakić niedolnych prób wciągania i ponownego wkładania igły(...)"
To teraz jakim prawem kiedy jak sam twierdzi dostawca mu odesłał sprawną igle montował ją u siebie? Troszke dywaguje, moja wina że jej na początku nie sprawdziłem...