Kit z tym "gramofonem". Motörheaddale pisze: ↑02 paź 2017, 13:56A w Lidlu niedługo nowe winyle i gramofon... Tym razem Pionier za 555 zł https://www.lidl.pl/pl/Asortyment.htm?articleId=3243



Kit z tym "gramofonem". Motörheaddale pisze: ↑02 paź 2017, 13:56A w Lidlu niedługo nowe winyle i gramofon... Tym razem Pionier za 555 zł https://www.lidl.pl/pl/Asortyment.htm?articleId=3243
Narzędzia to co innego ale ten gramofon, sygnowany taką zacną marką to dramat. Wystarczył mi tylko rzut oka na zdjęcie. Ramię to zabawka dla dziecka. Tu nie ma co bronić. Talerze w moich idlerach ważą więcej niż ten cały gramofon.
Tak jest. Marka nie ma tu nic do rzeczy, to tylko etykietka przybita na chwilę przez spakowaniem do pudła.
UE a Recykling "Od 2016 r. w UE trzeba będzie zbierać rocznie 40-45% zużytego sprzętu elektronicznego, a od 2020 r. - 65%. Polska i siedem innych krajów wywalczyło dłuższy okres przejściowy - do 2022 r. Według unijnej dyrektywy właściciele zużytego sprzętu powinni mieć możliwość ich darmowego zwrotu do specjalnych punktów. Koszty zbiórki i przygotowania sprzętu do recyklingu powinni ponosić producenci"
Dlatego właśnie tęsknię za czasami kiedy marka miała znaczenie.
Ależ też znasz takie marki... właściwie nickiarturromarr pisze: ↑03 paź 2017, 11:18Dlatego właśnie tęsknię za czasami kiedy marka miała znaczenie.
....
Dzięki temu użytkownik nie musiał się na wszystkim znać (bo przecież czemu miałby musieć) wystarczyło, że nabrał zaufania do danej marki i mógł kupować jej produkty bo ktoś dbał o ich jakość.
Mam wrażenie, że zbyt wiele zacnych niegdyś marek trafiło w łapy Chińczyków - multikoncernów i instytucji finansowych, które chu*a się znają na branży elektronicznej, ale wiedzą jak robić pieniądze więc robią to, co daje najlepszy zysk - handel taniochą. Zamawiają tanie produkty u tanich producentów i metkują je znanymi markami, żeby napędzać sprzedaż. A ciemny lud to kupuje.