A masz może naklejkę z numerem, z tyłu za ramieniem na tej tylnej krawędzi naklejoną?sender13 pisze:A mógłbyś od razu opisać czym się różnią poszczególne wersje?
Dodam tylko celem uzupełnienia, że niemiecki service manual jest z listopada 1969 roku i tyczy się pierwszych wersji. Druga informacja z tego wynikająca to taka, że Duali 1219 w tym roku tak dużo nie naprodukowali. Service manual ENG tyczy się już 3 wersji.
Były 3 wersje:
1) najstarsza to rarytas. Musieli tego mało wyprodukować. Niebieski kurvenrad to chyba najbardziej charakterystyczna cecha tej wersji. Wszystko w metalu. Jasne zabarwienie mechaniki. Niedziałający lift w trybie multi. Śruba ustawienia wysokości schowana.Chassis spoczywa na podpórce drewnianej. Nacisk maksymalnie 6 g.
2) Tożsamy z wersją 1 ale: żółty kurvenrad. Może występować inna treść oznaczeń i napisów. Możliwe, że ma inną tarczę AS wewnątrz. Nie działa lift w trybie multi - poprawili to dopiero w wersji 3. Ogólnie bardzo płynna wersja z 1 i ciężka do odróżnienia ale zaliczana dalej do wczesnych wersji.
3) Tu już diametralne zmiany. Żółtawe elementy mechaniki. Śruba zmiany wysokości na wierzchu. Chassis spoczywa na plastiku, plastikowe przełączniki zamiast metalowych. Działający lift w trybie multi. Zmiany w budowie dźwigni głównej. Inna dźwignia windy. Bliżej mu już do swojego następcy, czyli 1229. Pewnie inżynierowie Duala już sobie ćwiczyli następcę
