Niewykluczone, ale miałem taką intencję i odpadłem bo już sporej siły trzeba było użyć i stwierdziłem, że zaraz zepsuję na amen.
Regsoft pisze: Jak wylutujesz przycisk to pyknij fotki i weź wymiary.
Zrobi się dokumentacione, ale raczej "na sucho", bo nie mam potrzeby wylutowania. Swoje naprawiłem i chodzą jak burza. Jak wpadnie Dragant to wylutujemy coś na przymiarkę np. Repeat.
Dimas pisze: Użyłem Tuner 600
Dimas, ja kontakt RP. W ogóle się zaopatrzyłem w różne i opisałem sobie etykietki "do czego nie" wg. wskazań kol. Ukaniu@ od nas z Forum - robi świetne porady, tylko rzadko.
Niestety jak widać w innym wątku niekoniecznie dotyczy to wszystkich X60.
Moim zdaniem u Draganta może być za słaby docisk tego "sprzęgła" i zamiast dawać smołę może należałoby go najpierw lepiej ścisnąć ale to wciąż teoria
Tak czy inaczej może faktycznie zacznij od bardziej lepkiego oleju ...
Jest dobrze a nawet bardzo dobrze
Omron B3F pasuje idealnie!
Zobacz ofertę: Przełącznik switch RESET OMRON B3F 12x12 7,3mm http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6472372952
Do góry Sony poniżej omron
Gramofon na plecy (oczywiście bez talerza)
Odkręcamy dolna pokrywę
Panel sterujący jest przykręcony na 4 śruby (włącznik I/0 zostaje)
Teraz można odkręcić plytki z mikroprzelacznikami
Trzeba tylko uważać przy zdejmowaniu tych srebrnych "przycisków" są montowane na zatrzaski!
Na zdjęciu już z nowymi przełącznikami i założonym talerzem (w celu sprawdzenia )
Do zrobienia została automatyka ramienia (regulacja+plus ewentualne smarowanie) i wymiana smarowidła windy
Zauważyłem ze guma na nóżkach ma już najlepsze lata za sobą Czy u Was tez tak to wyglada?
Rozebralem jeden mikroprzełączniki (cześć nierozbieralna) działa na zasadzie kapsla frugo
Metalowa membrana