Dual CS 455-1 gubi tempo na obrotach 45
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2016, 21:24
- Gramofon: dual cs-455-1
Re: Dual CS 455-1 gubi tempo na obrotach 45
to wyjaśnie to tak - na prędkości 33 jest stałe zwolnienie (wszystko o ton niżej), na 45rpm tempo się chwiele - przyspiesza, zwalnia
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dual CS 455-1 gubi tempo na obrotach 45
OK, no to 33 RPM możesz sobie już teraz podregulować, a problem z 45 RPM wynika najprawdopodobniej nadal z przełącznika prędkości.
Nie załącza się do końca i przez to silnik "macha" raz wolniej raz szybciej.
Nie załącza się do końca i przez to silnik "macha" raz wolniej raz szybciej.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2016, 21:24
- Gramofon: dual cs-455-1
Re: Dual CS 455-1 gubi tempo na obrotach 45
sprawdzę dziś wszystko - od odtłuszczenia paska, przez przeczyszczenie przełącznika. dziękuję za porady
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2016, 21:24
- Gramofon: dual cs-455-1
Re: Dual CS 455-1 gubi tempo na obrotach 45
przeczyściłem wszystko, niestety nic nie pomogło, przy 33rpm gra za wolno ale stabilnie, przy 45rpm świruje, przyspiesza i zwalnia...
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dual CS 455-1 gubi tempo na obrotach 45
A jak czyścisz?
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- caveas
- Posty: 603
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:32
- Gramofon: Telefunken CS20
Re: Dual CS 455-1 gubi tempo na obrotach 45
Może być rozwalony pr od 45RPM.
Trzeba zdjąć talerz pasek i sprawdzić czy da się zatrzymać rolkę napędową małym palcem. (szacunkowa kontrola momentu napędzającego)
Mi ostatnio zerwała się rolka z ośki - silnik się kręcił a rolka stała na nieco za ciasnym pasku.
Rolkę się klei np "kropelką". Kropelkę "kropelki" na igiełkę i w dziurkę rolki wysmarować. Natychmiast nacisnąć na ośkę silnika.
Z racji, że "kropelka" polimeryzuje pod wpływem wilgoci (połączenie metal-metal) trzeba dać jej np nockę na trwałe zespolenie.
Nie lać kleju do otworka bo nadmiar wypłynie i zaklei łożysko i x kaplica.
Mam 2 silniki do CS435-455 . Jeden ma popsuty stabilizator i kręci jak szalony a drugi ledwo co kręci (zajechany komutator)
Z dwóch by wyprodukował jeden sprawny ... Ale trzeba umieć rozkuć i złożyć z powrotem silnik, żeby nie pogiąć drucików dostarczających prąd do komutatora.
Trzeba zdjąć talerz pasek i sprawdzić czy da się zatrzymać rolkę napędową małym palcem. (szacunkowa kontrola momentu napędzającego)
Mi ostatnio zerwała się rolka z ośki - silnik się kręcił a rolka stała na nieco za ciasnym pasku.
Rolkę się klei np "kropelką". Kropelkę "kropelki" na igiełkę i w dziurkę rolki wysmarować. Natychmiast nacisnąć na ośkę silnika.
Z racji, że "kropelka" polimeryzuje pod wpływem wilgoci (połączenie metal-metal) trzeba dać jej np nockę na trwałe zespolenie.
Nie lać kleju do otworka bo nadmiar wypłynie i zaklei łożysko i x kaplica.
Mam 2 silniki do CS435-455 . Jeden ma popsuty stabilizator i kręci jak szalony a drugi ledwo co kręci (zajechany komutator)
Z dwóch by wyprodukował jeden sprawny ... Ale trzeba umieć rozkuć i złożyć z powrotem silnik, żeby nie pogiąć drucików dostarczających prąd do komutatora.
Ar2r
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
Carver 4000, C-500 Tannoy HPD315A
