MeqhabTion pisze: dla mnie po przesłuchaniu wszystkich próbek B>C>A
zbyszek1982 pisze: Moje odsłuchy sprowadziły się do tej samej kolejności, czyli B>C>A
Bardzo Wielkie Dzięki za pomoc
Muszę przyznać, że też miałem wrażenie, że B jest jakby nie wiem jak powiedzieć "dojrzalsze".
Generalnie w uproszczeniu przyjąłem wcześniej, że jest to ten sam poziom brzmienia ale zawsze to jest związane z własnymi ograniczeniami pozostałych elementów toru dźwiękowego i słuchem.
A: to Denon PRA-1100 działający w trybie MC.
B: to Denon PRA-1100 działający w trybie MM + transformator dopasowujący (SUT) Denon AU-310.
C: to ART DJ PRE II + transformator dopasowujący (SUT) Denon AU-310.
W swoim czasie Kangie pisał o pozytywnym wpływie SUT na brzmienie i trochę obawiałem się, że się zasugerowałem. Ale skoro Panowie mają w ciemno podobne odczucia to chyba coś w tym jest.
Wkładka to oczywiście Denon DL-103, którą pewnie zajadę w ciągu roku jak tak dalej pójdzie. Gramofon Sony PS-X65. Nagrywam wszystkie wkładki/pre/gramofony co mam w łapach nagrywarką Korg MR-1 do DSD 2.8MHz a wystawiam pliki po konwersji do PCM.
Oczywiście dużo większe różnice są na samych wkładkach/igłach. Ostatnio zgrywałem porównanie Denon DL-60 (eliptyk niby Jico) z Sony XL-25A (eliptyk Thakker) na DP-35F+PRA-1100. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę wystawić sample.
PS. Ten mój Miles tak rzęzi na każdej wkładce. Chyba nie jest to optymalne wydanie Kind of Blue
