Overhang nie jest cechą wbudowaną w gramofon/ramię. Zależy od wybranej geometrii (najpopularniejsze to to Baerwald, Löfgren B, Stewenson) i dla tego samego ramienia w zależności od geometrii będzie miał różną wartość. Nie możesz ustawić overhangu na odległość 52mm a potem korzystać z tego szablonu z vinylengine bo wtedy to nie jest ustawione wg żadnej geometrii i jest żle. Nie bój się zmienić go na większą bo taki sposób jak to robisz to najgorszy przypadek.
Tak w zasadzie to nie 52mm to overhang ale przy takim ustawieniu overhang wynosi 15mm. 52mm bierze się ze standardu mocowania SME ale to nie jest jedyna możliwość.
W wypadku wkładek typu concorde lub np Ortofon SRU nie masz wyboru bo są one na sztywno ustawione. W takim wypadku Technics przystosował to ramię do geometrii Stewensona wg. policzonego wg. Japońskiego standardu płyt. Jak się zalogujesz na vinyl engine to pod linkiem poniżej będziesz miał wyliczenia dla takiego Stewensona (overhang policzony 14,999mm) oraz dwóch pozostałych (odpowiednio 16,9mm oraz 17,4mm). Dla liczenia dla płyt wg. standardu amerykańskiego te wymiary będą jeszcze trochę większe.
http://www.vinylengine.com/tonearm_alig ... =calculate
Natomiast w wypadku gdy masz headshell z możliwością regulacji i nie brakuje Ci długości oczek w headshelu, nie jesteś ograniczony tylko do założonego przez fabrykę schematu
W każdym razie musisz się na coś zdecydować albo ustawiasz 52mm (czyli overhang 15mm) i nie dotykasz się do tego szablonu, albo robisz wszystko szablonem.
W każdym innym wypadku tylko szkodzisz jakości grania.
Klipsch LaScala i analogowo cyfrowa herezja.