Eeeeeooo! Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

Pozwól innym poznać Ciebie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
yonyx
Posty: 2
Rejestracja: 28 paź 2022, 15:15

Eeeeeooo! Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

#1

Post autor: yonyx »

Dzień dobry, z tej strony Sławek rocznik 81 :greetings-wavingyellow:
W kwestii płyt winylowych jestem laikiem, nie posiadam jeszcze gramofonu, ani nawet jednej płyty winylowej, więc.... rozsądnie patrząc to nie pasuję do tego forum :text-imnewhere:
Chciałbym jednak to zmienić i czegoś w tych kwestiach się dowiedzieć, a to miejsce jest chyba najlepszym w sieci aby tego dokonać ;) Tak więc będę przeglądał, czytał, czasem też może coś napiszę w temacie albo raczej na tym etapie co jestem to raczej zapytam :)
Muzykę którą słucham mam na zwykłych płytach CD polskiej czy UE dystrybucji, a także głównie kolekcjonersko kilka wydań japońskich przeważnie w formacie MQA UHQCD. Poza tym kolekcjonuję od około 15 lat filmy na BD oraz UHD, w większości wydania kolekcjonerskie, azjatyckie czy z ameryki północnej.
Muzycznie od lat jestem wielkim fanem Królowej, dlatego też mój pierwszy winyl jaki kupię chcę aby jej właśnie dotyczył. Mam właśnie w planie kupić ten piękny box Queen Studio Collection
Zastanawiam się tylko czy zakupić wersję od Universal Music czy brytyjską od Virgin a może najlepiej wydawnictwo amerykańskie od Hollywood Records gdyż z tego co już zdążyłem wyczytać gdzieś w bezkresach sieci to właśnie podobno winyle z USA są najlepsze jakościowo pod względem tłoczenia jak i brzmienia, ale jeśli się mylę to bardzo proszę poprawcie mnie i doradźcie które wydanie tego box-u (a może żadne :shifty: ) wybrać jako mój pierwszy winylowy zakup i do tego mojego ulubionego zespołu :pray: :think: Z góry dziękuję za pomoc w wyborze :bow-yellow:
Awatar użytkownika
mrcnoos
Posty: 3794
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:40
Gramofon: Składak
Lokalizacja: pomorskie

Re: Eeeeeooo! Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

#2

Post autor: mrcnoos »

Czołem!