Nie znam szczegółów tego silnika. Nawet nie wiem co to za gramofon ale wydaje mi się, że nie jest to łożysko spiekane.
Smarowanie silnika BSL
- olsza84
- Posty: 3297
- Rejestracja: 09 lip 2015, 10:27
- Gramofon: Dual Fever
Re: Smarowanie silnika BSL
Smarowanie do końca żywota bym brał jednak z przymrużeniem oka
Nie znam szczegółów tego silnika. Nawet nie wiem co to za gramofon ale wydaje mi się, że nie jest to łożysko spiekane.
Nie znam szczegółów tego silnika. Nawet nie wiem co to za gramofon ale wydaje mi się, że nie jest to łożysko spiekane.
NAD 160a / NUDAmini / Philips CD-350 / Braun LS 120
Dual 601, 604, 704, 3x721, 1019, 1209, 1218, 1219, 1229, 1249, Perpetuum Ebner 2020L, Perpetuum Ebner PE 34
FB:Dual Fever
IG:Dual Fever
Dual 601, 604, 704, 3x721, 1019, 1209, 1218, 1219, 1229, 1249, Perpetuum Ebner 2020L, Perpetuum Ebner PE 34
FB:Dual Fever
IG:Dual Fever
- lopek3
- Posty: 1389
- Rejestracja: 15 sty 2016, 21:46
- Gramofon: SL-5300, PS-X60
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Smarowanie silnika BSL
Pacjent PS-X60.
Znalazłem jeszcze bardziej lepki olej 5W50. Wymieniłem, złożyłem i gram.
Muszę się chyba przyzwyczaić do lekkiego dźwięku silnika na słuchawkach.
Zawsze w odwodzie mam Technicsa.
Znalazłem jeszcze bardziej lepki olej 5W50. Wymieniłem, złożyłem i gram.
Muszę się chyba przyzwyczaić do lekkiego dźwięku silnika na słuchawkach.
Zawsze w odwodzie mam Technicsa.
Technics SL-5300 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > Canton Quinto 520
Sony PS-X60 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > AudioPro Avanto FS20
My Discogs
Sony PS-X60 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > AudioPro Avanto FS20
My Discogs
- lopek3
- Posty: 1389
- Rejestracja: 15 sty 2016, 21:46
- Gramofon: SL-5300, PS-X60
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Smarowanie silnika BSL
W międzyczasie poczytałem sobie o smarowaniu łożysk ślizgowych hydrostatycznych i doszedłem do wniosku, że jednak lepszy będzie odpowiedni smar, a nie olej. Poprzednio też był jakiś smar zastosowany.
Wyczyściłem jeszcze raz wszystko i wymieniłem na smar litowy ŁT-43, przeznaczony do łożysk ślizgowych. Gram od dwóch dni.
Jest trochę lepiej, trzeba odkręcić gałkę wzmocnienia na 50%, aby usłyszeć cichy pomruk silnika na słuchawkach.
Wyczyściłem jeszcze raz wszystko i wymieniłem na smar litowy ŁT-43, przeznaczony do łożysk ślizgowych. Gram od dwóch dni.
Jest trochę lepiej, trzeba odkręcić gałkę wzmocnienia na 50%, aby usłyszeć cichy pomruk silnika na słuchawkach.
Technics SL-5300 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > Canton Quinto 520
Sony PS-X60 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > AudioPro Avanto FS20
My Discogs
Sony PS-X60 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > AudioPro Avanto FS20
My Discogs
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 44457
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Smarowanie silnika BSL
Trochę kaszana że X60 taki głośny jest.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- lopek3
- Posty: 1389
- Rejestracja: 15 sty 2016, 21:46
- Gramofon: SL-5300, PS-X60
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Smarowanie silnika BSL
Nie wiem czy można tak uogólniać. Może po prostu mój egzemplarz ma już za sobą lata świetności.
Pytanie do kolegów posiadających X50/X60. Czy Wy też słyszycie pomruk silnika na słuchawkach przy dużym wzmocnieniu?
Technics SL-5300 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > Canton Quinto 520
Sony PS-X60 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > AudioPro Avanto FS20
My Discogs
Sony PS-X60 > Shure V15 III + VN-35HE > Nuda Mini > Onkyo A-8670 > AudioPro Avanto FS20
My Discogs