Problem z uruchomieniem CS 621

Dyskusje techniczne dotyczące gramofonów marki Dual
ODPOWIEDZ
Xylion

Post autor: Xylion »

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i jestem też zupełnym laikiem jeśli chodzi o gramofony. Trochę poczytałem w internecie, poszperałem ale w momencie kiedy zakupiony przeze mnie Dual przyjechał do domu okazało się że nie wszystko jest takie proste jak mi się wydawało. Gramofon przyjechał dobrze zapakowany , lecz z zamontowaną (nawet nie zabezpieczoną plastikiem) wkładką z igłą. Na pół gwinta przykręcona była cała powłoka gramofonu na której mieści się talerz i ramię. Rzeczy których nie wiem i nie chcę popsuć:
- czy mam te śruby dokręcić, odkręcić czy zostawić tak (nie wyglądają na takie co by miały tak zostać bo odstają na dobry centymetr)
- Kalibrowanie ramienia pozostawię na moment kiedy będę wiedział co zrobić i o tym czytałem już na innych wątkach i mam nadzieję że sobie poradzę, chyba że sytuacja jest trochę inna i muszę na coś uważać to byłoby super gdyby mnie mógł ktoś ostrzec
- czy jest coś co jeszcze muszę zrobić zanim podłączę gramofon do sieci i zobaczę czy wszystko "gra" i "chodzi".
Sprzedający zapewniał że jest w 100% sprawny i na to też liczę ale nie chciałbym czegoś zepsuć przez swoją głupotę.

Pozdrawiam i czekam na pomocne odpowiedzi

Xylion
Awatar użytkownika
blispx

Re: Problem z uruchomieniem CS 621

Post autor: blispx »

Xylion pisze:- czy mam te śruby dokręcić, odkręcić czy zostawić tak (nie wyglądają na takie co by miały tak zostać bo odstają na dobry centymetr)
Te śruby na czas transportu miały być bezwzględnie dokręcone do plinty, chyba że o innych piszesz. Twój opis sugeruje że tak właśnie było

Na biurku można a nawet wskazane jest ich odkręcenie od plinty, talerz "ma pływać"

Reasumując to jeszcze nie masz problemu, bo go nie uruchamiałeś
DDX-1000, RMG-309i, SME3012, 2xSPU, MPU, 2xLundahl, Kondo AN, 2xANK, 300B, 2A3, Audio Nirvana, AN Sogon, AN Sootto, Wirewoo