Różnice Dual, Panasonic

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
Bungo
Posty: 7
Rejestracja: 17 mar 2023, 15:46

Różnice Dual, Panasonic

#1

Post autor: Bungo »

Siemanko!
Mam pytanie odnośnie trzech modeli gramofonów. Jakie są różnice, biorąc pod uwagę że jestem laikiem, pomiędzy gramofonami Dual CS 505-3/D505-4, a Panasonic SL-H401? Który z nich byłby najlepszy, zakładając, że są w bardzo podobnej cenie i dobrym stanie technicznym (po przeglądzie)?
Z góry dziękuję za pomoc ;)
Awatar użytkownika
dale
Posty: 2392
Rejestracja: 21 lut 2017, 07:56
Gramofon: Daniel, JW 1200
Lokalizacja: Lublin

Re: Różnice Dual, Panasonic

#2

Post autor: dale »

Na tym forum jest dużo zwolenników marki Dual, ma to pewnie uzasadnienie. Ale ja osobiście brał bym klona technicsa z uwagi na fajny napęd, uniwersalne mocowanie headshella no i sprawdzony mechanizm.
Bungo
Posty: 7
Rejestracja: 17 mar 2023, 15:46

Re: Różnice Dual, Panasonic

#3

Post autor: Bungo »

dale pisze:
18 mar 2023, 12:24
Ale ja osobiście brał bym klona technicsa
Co masz na myśli pisząc o klonie? Ma ten sam napęd? I klonem którego modelu konkretnie?
Awatar użytkownika
konrads0
Posty: 6687
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:17
Gramofon: Technics SL 1200Mk2
Lokalizacja: Wielkopolska centralna

Re: Różnice Dual, Panasonic

#4

Post autor: konrads0 »

Technics/Panasonic to ta sama firma tylko różne szyldy.
Bungo
Posty: 7
Rejestracja: 17 mar 2023, 15:46

Re: Różnice Dual, Panasonic

#5

Post autor: Bungo »

konrads0 pisze:
18 mar 2023, 13:22
Technics/Panasonic to ta sama firma tylko różne szyldy.
To rozumiem, jednak chyba jest jakaś różnica między modelami? Weźmy na przykład Technics SL-1210, a Technics SL-Q3 - ta sama firma, ale jednak inne gramofony. Więc przypuszczam, że Panasonic SL-H401 to niezupełnie klon Technics SL-1210, czy Q3? Wybaczcie, jeśli zadaję głupie pytania, ale nie rozumiem za bardzo :)
Awatar użytkownika
konrads0
Posty: 6687
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:17
Gramofon: Technics SL 1200Mk2