Gramofon Elta 2956S

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
Karol
Posty: 22
Rejestracja: 24 sty 2010, 21:55

Gramofon Elta 2956S

#1

Post autor: Karol »

.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2016, 00:16 przez Karol, łącznie zmieniany 3 razy.
Oliver
Posty: 91
Rejestracja: 12 sty 2010, 22:15

Gramofon Elta 2956S

#2

Post autor: Oliver »

Hmm... Ciężko mi jest cokolwiek powiedzieć, bo... sam jestem początkujący.
Jednak wydaje mi się, że lepszym wyjściem, byłoby zapolowanie na jakiś używany na allegro - tak jak np. ja zrobiłem :D Dałem 55zł z przesyłką i jestem zadowolony - gramofon w pełni sprawny, jest większy od tego z przykładu, ale też wygląda o niebo lepiej. Wszystkie przełączniki są na zewnątrz, a płyta nie wystaje z obudowy.

Jeśli musi być nowy, to w tej cenie raczej wszystkie będą się podobnie sprawowały, jeśli może być używany, to myślę, że warto zaryzykować - ale dużego doświadczenia nt. sprzętu nie mam, więc mogę się mylić.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41523
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gramofon Elta 2956S

#3

Post autor: Wojtek »

Ja ogółem odradzam inwestowanie w gramofony marki Elta (czy też Watson, podobne są). Taki typowy sprzęt z hipermarketu (serio, widzę to na półkach sklepowych u siebie ;) ).

Urządzenia takie kuszą niską ceną i byciem takim pakietem "wszystko w jednym", bo to gramofon, wzmacniacz i głośniki w jednym pudle ;)
Jednakże wszystko bardzo niskiej jakości (stąd taka cena za nową sztukę na gwarancji...).

No ale wracając do samej części gramofonowej. Widzę tu same minusy od strony użytkowej. Zaraz zrozumiecie dlaczego można takie urządzonka nazywać potocznie "szlifierkami" płyt ;)

- igła szafirowa