Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"

Głośniki w kolumnach i inne słuchawki
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pan_winyl
Posty: 2129
Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
Gramofon: Elac Miracord 750MII
Lokalizacja: Kraków

Brakuje mi zwrotnicy... "New Mildton 80"

#1

Post autor: pan_winyl »

Witam,

Kupiłem dziś kompletne kolumny głośnikowe "New Mildton 80", które po podłączeniu kompletnymi się nie okazały. Gdzie leży problem zapytacie, ano wykręciłem głośniki i okazało się że Twitter nie jest podłączony wcale, szerokopasmowy też na podłączony nie wygląda- wlutowany tylko jeden kabel, i wisi do tego takie szerokie walcowate coś, do którego wpięte są przewody niskotonowego głośnika i jeden wspomniany średniotonowego.



1.Moje pytanie brzmi- czy rzeczywiście brakuje mi zwrotnicy?
2.Jaką ew. zwrotnicę nabyć i gdzie?

Będę wdzięczny za wskazówki.
Zaznaczam że jestem totalnym laikiem jeśl chodzi o kolumny, czym wykazałem się niedawno w wątku o rezystencji głośników :P
Niemniej liczę na pomoc i fachowe porady.
Elac Miracord 750 Mark II + Philips GP 400 MKII / AT-VM95C

Nivico 5020u / Toshiba SA 320
Onkyo Integra 2066

Silva Stereo Console / Irel
Telefunken L55
pawel0777
Posty: 344
Rejestracja: 24 wrz 2011, 00:34

Re: Brakuje mi zrotnicy... "New Mildton 80"

#2

Post autor: pawel0777 »

pan_winyl pisze: Zaznaczam że jestem totalnym laikiem jeśl chodzi o kolumny, czym wykazałem się niedawno w wątku o rezystencji głośników :P
Wiesz co z całym szacunkiem ,ale jak czytam cały Twój post nie mam co do tego wątpliwości ;)

Co do braku zwrotnicy.Najtaniej będzie znaleźć używkę do tej konkretnej kolumny nie podobnej, zbliżonej...poszukaj na allegro tam są takie rzeczy często za grosze :)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 07:04 przez pawel0777, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojciech06
Posty: 339
Rejestracja: 21 wrz 2011, 19:32
Gramofon: Dual model CS 721
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brakuje mi zrotnicy... "New Mildton 80"

#3

Post autor: wojciech06 »