Philips GA 202 odchodzące ramię od obudowy

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
marcins
Posty: 20
Rejestracja: 09 sie 2020, 14:26

Philips GA 202 odchodzące ramię od obudowy

#1

Post autor: marcins »

Witam serdecznie,
Dotarł do mnie zamówiony gramofon Philips GA 202. Jest to mój pierwszy gramofon dlatego jestem trochę zielony w temacie. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to to że ramie dość mocno odchodzi od obudowy. Moi zdaniem powinno być ono dociśnięte do obudowy co idzie zrobić jednak całość sprężynuje wydaje się jakby czegoś brakowało. Znalazłem w sieci instrukcję serwisową jednak porównując mam dylemat bo nie widzę niczego brakującego.
Ktokolwiek jest w stanie pomóc?
Poniżej zamieszczam zdjęcia oraz instrukcję serwisową.
Obrazek Obrazek Obrazek

Druga kwestia (prawdopodobnie powiązana z pierwszą) jest taka że ramie nie opada na windę. Oczywiście można ustawić tak żeby opadało ale jest wtedy poniżej talerza.
Obrazek Obrazek Obrazek
Załączniki
ve_philips_norelco_ga202_service.pdf
(1.39 MiB) Pobrany 51 razy
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41557
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Philips GA 202 odchodzące ramię od obudowy

#2

Post autor: Wojtek »

Oś przeciwwagi chyba jest złamana?

Skoro gramofon był "zamówiony" to polecam zwrot i szukanie lepszego egzemplarza.

Na zdjęciach z oferty nie widać tej usterki: https://allegrolokalnie.pl/oferta/gramofon-phillips-202
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
marcins
Posty: 20
Rejestracja: 09 sie 2020, 14:26

Re: Philips GA 202 odchodzące ramię od obudowy

#3

Post autor: marcins »

Wojtek pisze:
16 wrz 2020, 01:28
Oś przeciwwagi chyba jest złamana?
Sprawdziłem i faktycznie okazuje sie ze jest ono wykrzywione w miejscu wyprowadzenia przewodów. To jednak wyjaśnia drugą kwestję a co z tym odchodzącym ramieniem? Wydaje się jakby mocowanie było za długie tylko jak to możliwe?
Obrazek
Awatar użytkownika
Pawelec
Posty: 3217