Lekki problem z Wharfedale WTT-3039

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
miejski
Posty: 8
Rejestracja: 14 gru 2011, 22:56

Lekki problem z Wharfedale WTT-3039

#1

Post autor: miejski »

Witam. Na wstępie chciałbym się przywitać bo to mój 1 post, i mam nadzieje że nie ostatni. Jestem w tych tematach zielony ;) Więc ostatnio dostałem od kolegi gramofon starej daty firmy Wharfedale (sprzęt brytyjskiej kontrukcji) modelu nigdzie nie znalazłem na obudowie. Podłączonego go mam w sposób: Gramofon>Line Out (to sie nazywa fachowo Phono?)>Wieża>I chinch w wejście słuchawkowe>LINE IN w Maya 44 USB. Ten sprzęt ma wbudowany swój wzmacniacz, bo gdy wyjmie się chinche z niego to z jakiegoś wbudowanego głosnika lekko słychać muzykę, ale gałki nigdzie nie ma żeby go ściszyć. I właśnie tu jest problem bo czasem wokal nie gra czysto tylko są na nim czasem przestery (próbka 1 prawdopodobnie). I nie jestem pewien czy winyl powinien tak grac bo nigdy nie miałem z tym cudem techniki doczynienia. I tutaj pytanie, czy da radę to jakoś wyregulować bez konieczności wymiany wkładek, igieł itp.I czy ta optymalna głośność którą zapodaje jest za duża? (jak podłącze wieże do karty głośność taka normalna to 20 a gdy podłącze gramofon to muszę dać na 7-8 żeby tych przesterów nie było. Zapodaję kilka próbkek:
- http://www66.zippyshare.com/v/72548429/file.html
- http://www66.zippyshare.com/v/8826930/file.html
- http://www66.zippyshare.com/v/91022865/file.html

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41381
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lekki problem z gramofonem.

#2

Post autor: Wojtek »

Prośba: weź wrzuć jakieś foty swojego gramofonu/kombajnu muzycznego.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
miejski
Posty: 8
Rejestracja: 14 gru 2011, 22:56

Re: Lekki problem z gramofonem.

#3

Post autor: miejski »