Pomocy - brak przeciwwagi
-
Pomocy - brak przeciwwagi
Witam wszystkich serdecznie na wstępie wypada się przedstawić a więc jestem Piotrek, kilka dni temu zakupiłem przez internet gramofon Bush CTT939 i wtedy właśnie zamiast przygody z winylem rozpoczął się mój problem, gramofon dostałem uszkodzony, ale nie to jest najgorsze bo z tym sobie poradziłem ,natomiast jest niekompletny otóż brakuje na ramieniu przeciwwagi i tu moje pytanie do szanownych kolegów ,czy istnieje możliwość dokupienia przeciwwagi jeśli tak to gdzie szukać ? Nadmienię iż posiadam przeciwwagę od fonica 464 lecz jej średnica jest minimalnie mniejsza zastanawiam się nad rozwierceniem i dopasowaniem czy to dobry pomysł ? pozdrawiam i proszę o pomoc. Dodam ze jestem laikiem w temacie i proszę o wyrozumiałość 

- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Re: Pomocy - brak przeciwwagi
Pewnie jest, ale że gramofon mało powszechny/popularny to będzie problem znaleźć tą część.
Może lepiej zwróć uszkodzony sprzęt sprzedawcy?
Może lepiej zwróć uszkodzony sprzęt sprzedawcy?
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
Witam kolegę niestety ta osoba mnie oszukała co do stanu technicznego sprzętu i brak z nim kontaktu ,więc odpada odzyskanie kasy ,więc postanowiłem wskrzesić ten gramofon udało się, lecz odtwarzanie płyt bez przeciwwagi grozi uszkodzeniu igły bądź płyty
Walczę dalej i dla tego napisałem ten post .Dodam że znalazłem ten sprzęt pod inną nazwą Jensen JTA 470 może to coś pomoże .Będę wdzięczny za każdą pomoc bądź radę ...

- Dragant
- Gramofon: Sony PS-X70
Wpisz proszę krótki opis tutaj: http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=31&t=706.
Nie polecam rozwiercać, ponieważ stracisz prawdopodobnie możliwość obrotu = przesuwu przeciwwagi na ramieniu. Ciężka sprawa... najlepiej byłoby go zwrócić, ale skoro nie ma takiej możliwości to możesz albo próbować dobrać z innego gramofonu (może uda się kupić niesprawnego Bush CTT939 / Jensen JTA 470 z przeciwwagą