Z racji, że jest to mój pierwszy post to witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Mam możliwość zakupu wzmacniacza angielskiej firmy QUAD 303 w komplecie z przedwzmacniaczem 33 za 2500 zł. Wzmacniacz jest po renowacji, zostały wymienione w nim kondensatory: 2 x 10000uF i 2 x 6800uF zamiast 4 x 2200uF. W związku z tym, że wzmacniacze tej firmy są raczej rzadkością w Polsce, chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o tej firmie, tym modelu i przede wszystkim: czy warto za tą cenę?? Czytałem wiele pozytywnych komentarzy, głównie na stronach angielskich. Czy rzeczywiście jakość dzwięku jest tak dobra ? Nie kryję, że jestem laikiem i dopiero od dwóch miesięcy posiadam gramofon (Dual 1229) oraz wzmacniacz Sansui 771.Czekam na wasze opinie. Dziękuję i pozdrawiam.
QUAD 303/33 - warto?
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
QUAD 303/33 - warto?
Ta oferta to żadna okazja, moim zdaniem.
Quad robił dość specyficzne, ale bardzo dobre i cenione wzmacniacze. Jest to produkt brytyjski który nie był jakoś mocno eksportowany, stąd popularność ogranicza się głównie do rodzimego rynku.
Quad robił dość specyficzne, ale bardzo dobre i cenione wzmacniacze. Jest to produkt brytyjski który nie był jakoś mocno eksportowany, stąd popularność ogranicza się głównie do rodzimego rynku.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- chudy_b
QUAD 303/33 - warto?
Zgadzam się z Wojtkiem. Za 2500 można znaleźć wiele bardzo ciekawych sprzętów. Ten QUAD jest przede wszystkim strasznie paskudny
Taka przemysłówka trochę. Wymiana kondensatorów z 2200 na 10000 pewnie nie zaszkodziła, ale czy cokolwiek dała? Raczej wątpię. Warto sprawdzić jakiej firmy są te kondensatory. Markowe przeznaczone do audio o tej pojemności kosztują sporo, więc możliwe że ktoś wstawił tanią chińszczyznę, która za 2 -3 lata spuchnie.Po za tym, a może przede wszystkim pre QUAD 33 nie ma wejścia gramofonowego. O ile google dobre zdjęcia pokazuje.