Raczej wiadomo co to za przedwzmacniacz, ale dla porządku podam:
Konstrukcja dwupudełkowa: Osobna sekcja audio i dedykowany zasilacz liniowy.
Pełna niezależność sekcji: Osobne tory audio dla wkładek MM/MC HO oraz niskopoziomowych MC LO.
Szerokie możliwości regulacji (MM/MC HO): Regulowana pojemność, impedancja oraz wzmocnienie (gain) pozwalają na idealne dopasowanie przedwzmacniacza do parametrów posiadanej wkładki.
Sekcja MC LO: Regulacja wzmocnienia. Impedancja automatycznie dopasowuje się do podpiętej wkładki.
Wymiary pojedynczego modułu: wysokość 88 mm, szerokość 128 mm, głębokość ok. 190 mm.
Stan idealny, egzemplarz składany przez Achaję.
Pisząc w tytule o sterydach miałem na myśli fakt, że przedwzmacniacz został wyposażony w lepsze opampy (zrobił to dla mnie Krzysztof w ubiegłym roku, nie znam się na tym zupełnie i pozostaje mi wierzyć że to wartość dodana. Oryginale opampy dokładam w zestawie). Myślę że warto dodać, że sprzęt został przez konstruktora dokładnie przejrzany i pomierzony czy wszystko jest jak fabryka wypuściła.
Sprzęt zostanie spakowany w "oryginalne" pudełko.
Cena: 3200.
Macabriaa na sterydach.
- MaciejT
- Gramofon: PS-X70
Macabriaa na sterydach.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2026, 11:20 przez MaciejT, łącznie zmieniany 1 raz.
- dareksu
- Gramofon: SL1210GR
Re: Macabriaa na sterydach.
czy można zapytać o powód sprzedaży? na co wymieniasz?
mam taką samą Macabriee i zostanie ze mną na długo
mam taką samą Macabriee i zostanie ze mną na długo
SL1210 + MaCaBRiaa + NAD C326/C356/Misse + NAD C565
- pavlos
- Gramofon: JVC Victor QL-A75
Re: Macabriaa na sterydach.
No ciekawe ile powisi ogłoszenie. Sezon wakacyjny i pewnie dlatego już półtorej godziny i nikt JESZCZE nie kupił...
Piszę absolutnie serio, bo ten preamp to killer w przedziale do dowolnej kwoty.
Mam taki sam, też po apgrejdzie opampów w torze MM. I podobnie jak kolegę dareksu ciekawi mnie na co kolega MaciejT wymienia/wymienił, jeśli powodem sprzedaży jest "droga wyżej".