Co dalej z AT-LPW40WN?
-
Co dalej z AT-LPW40WN?
Witam, to mój pierwszy post. Posiadam Audio-Technika AT-LPW40WN, podłączyłem go bezpośrednio do monitorów Mackie MR624. Planuję ulepszyć zestaw. Jestem laikiem i byłbym wdzięczny za podpowiedzi. Myślę w pierwszej kolejności o przedwzmacniaczu. Chciałbym mieć możliwość regulacji głośności odtwarzanych płyt, bo w tym momencie muszę sięgać z tyłu monitorów i regulować każdy z osobna. Da się to jakoś zrobić, aby było wygodniej? Czy wystarczy przedwzmacniacz? Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi.
- darkman
- Gramofon: PL70LII, PSX60
- Kontakt:
Re: Co dalej z AT-LPW40WN?
Jeśli to monitory aktywne to ja mam Bowersy wpięte w Focusrite Scarlet i to załatwia sprawę. Tyle, że używam tego do nagrywania instrumentów i mirofonów pod gitary.
Przedwzmacniacz wystarczy ale taki combo + RIAA, np Kenwood (C-2 - w tej chwili nie pamiętam modelu, bo późno już..
Pewniej najlepiej jak sobie skompletujesz zestaw Stereo HiFi po prostu do gramofonu.
edit: typu C2, Basi C2 miałem na myśli, poprawione
Przedwzmacniacz wystarczy ale taki combo + RIAA, np Kenwood (C-2 - w tej chwili nie pamiętam modelu, bo późno już..
Pewniej najlepiej jak sobie skompletujesz zestaw Stereo HiFi po prostu do gramofonu.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2022, 09:20 przez darkman, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jaculek
- Gramofon: Dual 704, 721
Typowo gramofonowy nie. Takie nie mają regulacji poziomu sygnału wyjściowego o jakiej (jak mi się wydaje) myślisz.
Analog: Dual 704&721+DenonDL301/ShureV15III/Dual M20E/OrtofonMC-20>HeadamP >PreamP Dyskretniok DIY> DH-101>DH-220>Monitor Audio RX6/Beyerdynamic DT 880
Cyfra: Arcam FMJ CD17 - DIY Mod & Yamaha WXAD-10
-
-
No mam Focusrite Scarlett, ale niestety Solo, więc nie mam wejść audio. Mógłbyś dać przyład takiego zestawu HiFi do gramofonu?darkman pisze: ↑12 sty 2022, 00:10Jeśli to monitory aktywne to ja mam Bowersy wpięte w Focusrite Scarlet i to załatwia sprawę. Tyle, że używam tego do nagrywania instrumentów i mirofonów pod gitary.