Paradigm Monitor 7,Acoustic Energy
-
Panowie czy ktoś miał do"czyniena" z kolumnami podłogowymi Paradigm z serii Monitor 7 lub Acoustic Energy Neo 3(ewentualnie starsze Evo Three).Chodzi mi jak wypada ich porównanie np do Tannoyów R 3.Przymierzam się powoli do zmiany podłogówek i biorę pod uwagę w/w produkty z uwagi na dość dobre oceny tych kolumn.Pokój ,który miały by w przyszłości nagłośnić ma wymiary 6x3,5 m,muzyka to głównie rock,pop.Przez krótki czas musiały by współgrać z amplitunerem KD Denona,ale o docelowym myślałem coś z Rotela.Za wszelkie sugestie i rady będę wdzięczny,gdyż jeszcze jestem nieco "zielony" w temacie stereo.
- JacK
- Gramofon: Kuzma Stabi S
Re: Paradigm Monitor 7,Acoustic Energy
Znaczy masz R3 i chcesz je wymienić na powyższe ? Jeśli tak to chybiony pomysł bo w każdym aspekcie brzmienia R3 są lepsze. Tzn. paradigmy zejdą niżej ale czy o to chodzi w cirka 20 m2 ? Jeśli chcesz uzyskać naprawdę skok jakościowy to trzeba celować np. w serie studio od Paradigma, wtedy usłyszysz lepszą górę, idealnie poukładany środek i mocny nie natarczywy bas. Piszę to bo porównywałem serie monitor z R3 i jeszcze kilka innych rodzajów kolumn. R3 w swoim przedziale cenowym są w czołówce w dodatku są mało wybredne jeżeli chodzi o wzmacniacz, a Ty chcesz je zasilać z HT od denona
Z tym rotelem już lepiej byle był nie HT.

Kuzma Stabi S, Rega RB300, Dynavector DV - 10X5, Sonneteer's Sedley (first edition), AVM Competition, B&W CDM1NT
-