WINYLE FUNK/SOUL/JAZZ/HIP-HOP
- JacK
- Gramofon: Kuzma Stabi S
Re: WINYLE FUNK/SOUL/JAZZ/HIP-HOP
Ceny w normie, tylko Twoje zerowe doświadczenie jako sprzedawcy allegro może odstraszyć potencjalnych klientów. Do kupna zniechęca też brak oryginalnych zdjęć sprzedawanych płyt. Cena za wysyłkę za paczkę pocztową ekonomiczną (poczta dostarcza do domu) 7 zł. sugeruje że dopłacasz do tych kosztów, bo najtańsza kosztuje 9,5 zł. Jeżeli jednak chcesz utrzymać się w podanych kosztach to musisz płytę wysłać jako list polecony gabaryt "b" (poczta zazwyczaj tylko awizuje i trzeba samemu odebrać z urzędu) wtedy ktoś bardziej upierdliwy poczuje się oszukany i wsadzi Ci negatywa.
Kuzma Stabi S, Rega RB300, Dynavector DV - 10X5, Sonneteer's Sedley (first edition), AVM Competition, B&W CDM1NT
- WinylDigger
O, dzieki za info! Co do fotek, nastepna tura bedzie z fotkami autentycznymi - musze poprostu skombinowac sobie aparat, bo telefonem niewypada:)
- nasiaka
Jako że np ja jestem początkująca w winylach, wiec zazwyczaj jak szukam czegoś na allegro to wkurza mnie troszkę jak nie ma podanej listy utworów znajdującej się na płycie. Wiec może pomyśl o tym aby to dodać. Druga sprawa rok wydania, i takie tam.
Ogólnie stronka przejrzysta.
Ogólnie stronka przejrzysta.

- WinylDigger
Faktycznie pomyślę o tym, defakto mam kolo 200 płyt i przyokazji pracę w tygodniu dlatego niemogę póki co pozwolić sobię na tak pracochłonny proces wystawiania:>
Następna tura będzie o wiele przejrzystsza.
Następna tura będzie o wiele przejrzystsza.

- JacK
Ano właśnie, klient zazwyczaj jest wygodny i nie chce mu się szukać info o płycie na innych stronach dlatego tak ważne są czytelne zdjęcia z których można czerpać informacje. Można oczywiście wszystko skopiować i wkleić w aukcje ale trwa to znacznie dłużej, a i tak klient będzie pytał o autentyczne fotki sprzedawanego towaru.
Kuzma Stabi S, Rega RB300, Dynavector DV - 10X5, Sonneteer's Sedley (first edition), AVM Competition, B&W CDM1NT
- WinylDigger