Widzę chrześcijańskie miłosierdzie w natarciu. Ech.
Promocje
- Fl3t05
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 paź 2020, 13:27
- Gramofon: mam
- Lokalizacja: Kraków
Re: Promocje
Zrozumienie jak najbardziej, chyba nikt nie spodziewał się, że firma zrealizuje to zamówienie. 
Wg mnie chodzi bardziej o sposób w jaki zamówienia zostały anulowane - automatyczny mail z informacją, że jest anulowane, żadnej informacji dlaczego, żadnej informacji o zwrocie środków, żadnego 'przepraszam'... Sorki, ale nie tak to się załatwia.
A wystarczyłby zwykły mail, że nastąpił błąd w systemie, zamówienia musiały zostać anulowane i zwrot środków nastąpi w przeciągu kilku dni. Dodatkowo jakiś voucher np. 10% na następne zakupy, z którego pewnie i tak nikt by nie skorzystał, ale przynajmniej sytuacja zostałaby załatwiona z klasą.

Wg mnie chodzi bardziej o sposób w jaki zamówienia zostały anulowane - automatyczny mail z informacją, że jest anulowane, żadnej informacji dlaczego, żadnej informacji o zwrocie środków, żadnego 'przepraszam'... Sorki, ale nie tak to się załatwia.
A wystarczyłby zwykły mail, że nastąpił błąd w systemie, zamówienia musiały zostać anulowane i zwrot środków nastąpi w przeciągu kilku dni. Dodatkowo jakiś voucher np. 10% na następne zakupy, z którego pewnie i tak nikt by nie skorzystał, ale przynajmniej sytuacja zostałaby załatwiona z klasą.
- RadTang
- Posty: 4124
- Rejestracja: 10 paź 2017, 11:19
- Gramofon: Technics SL-D303
- Lokalizacja: Karczew pod Warszawą
- Kontakt:
Re: Promocje
No właśnie... Nie chodzi o samo to, że anulowane tylko oto jak się to stało. Wyłączyli całą muzykę - bez żadnej informacji.
Zero komunikacji... Ani be, ani me, ani chociaż pocałujcie nas w de...
Rzadko się aż tak denerwuję... Gdyby to spotkało moją Mamę to pewnie by się ostro wykłócała i w ogóle. A ja jestem spokojniejszy.
Zero komunikacji... Ani be, ani me, ani chociaż pocałujcie nas w de...
Rzadko się aż tak denerwuję... Gdyby to spotkało moją Mamę to pewnie by się ostro wykłócała i w ogóle. A ja jestem spokojniejszy.
- tomaszek
- Posty: 1014
- Rejestracja: 17 lis 2017, 11:20
- Gramofon: Pioneer PL-50L
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Promocje
U mnie w firmie (branża IT) kilka lat temu był podobny przypadek. Jeden laptop przez pomyłkę miał wystawioną cenę 1500 PLN, zamiast 1500 EUR. W ciągu niecałej dobry wpłynęło ok. 50 zamówień. Większość klientów zrozumiała błąd systemu, ale znalazło się dwóch, którzy nie odpuścili i zasypywali nas pozwami. Niektórzy już tak mają i nic na to nie poradzisz.
Tylko, że my zrobiliśmy akcję i każdy klient był indywidualnie obdzwaniany plus dostał info na maila. Tutaj ilość zamówień pewnie jest sporo większa, ale wyjaśniający mailing powinny puścić
Tylko, że my zrobiliśmy akcję i każdy klient był indywidualnie obdzwaniany plus dostał info na maila. Tutaj ilość zamówień pewnie jest sporo większa, ale wyjaśniający mailing powinny puścić
Pioneer PL-50L + MC-1000 / MIT-1 / AT-33PTG mk1 / V15 III L-M (SAS) + Husariaa v2 / SUTy + LAR IA-200HB + M-S Mezzo 8
Music Hall PH25.2 + Beyerdynamic DT 990 PRO
Atoll DR200SE + DAC by Martynka
Music Hall PH25.2 + Beyerdynamic DT 990 PRO
Atoll DR200SE + DAC by Martynka
- trafalgar
- Posty: 4244
- Rejestracja: 03 mar 2015, 10:30
- Gramofon: Kenwood KP 990
- Lokalizacja: Kraśnik lubelski
Re: Promocje
Też mam wiadomość z automatu , iż anulowano zamówienie. Wysłałem e-mail z zapytaniem o podstawę prawną anulowania zamówienia.
-
- Posty: 5029
- Rejestracja: 31 gru 2012, 19:11
Re: Promocje
Oczywiście, pod warunkiem, że system, z którego korzystają na cos takiego pozwala. Równie dobrze mogą mieć tylko opcję anulowania ze zautomatyzowanym mailingiem. Scenariusz biznesowy oprogramowania najprawdopodobniej w ogóle nie przewidywał takiego fuckupu. Różnie bywa.Fl3t05 pisze: ↑06 kwie 2021, 13:43A wystarczyłby zwykły mail, że nastąpił błąd w systemie, zamówienia musiały zostać anulowane i zwrot środków nastąpi w przeciągu kilku dni. Dodatkowo jakiś voucher np. 10% na następne zakupy, z którego pewnie i tak nikt by nie skorzystał, ale przynajmniej sytuacja zostałaby załatwiona z klasą.
- Fl3t05
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 paź 2020, 13:27
- Gramofon: mam
- Lokalizacja: Kraków
Re: Promocje
O, właśnie przyszło:
Dzień dobry!
Bardzo dziękuję za kontakt w sprawie zamówienia XXXX.
Serdecznie przepraszam za anulację.
Pragnę wyjaśnić, że podczas składania zamówienia, nasz dostawca wyświetlał nam dostępność tego towaru dlatego też, możliwe było złożenie zamówienia przez stronę.
Robiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby pozyskać produkt, ale niestety nie było to możliwe.
Proszę mi wierzyć, że dla nas również nie jest to przyjemna sytuacja, ponieważ jako sklep, chcemy aby Klienci składali i realizowali u nas swoje zamówienia.
Na tę chwilę pozyskanie produktów nie jest możliwe, dlatego też zostały one anulowane.
Zwrot środków będzie widoczny na koncie bankowym, z którego zamówienie zostało opłacone, w terminie do 3 dni roboczych.
Mam nadzieję, że produkt wkrótce pojawi się w ofercie naszego sklepu i możliwe będzie dokonanie zamówienia raz jeszcze.
Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszam.
Życzę miłego dnia!
Pozdrawiam
Lekka ściemka nie jest zła, nie?
Dzień dobry!
Bardzo dziękuję za kontakt w sprawie zamówienia XXXX.
Serdecznie przepraszam za anulację.
Pragnę wyjaśnić, że podczas składania zamówienia, nasz dostawca wyświetlał nam dostępność tego towaru dlatego też, możliwe było złożenie zamówienia przez stronę.
Robiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby pozyskać produkt, ale niestety nie było to możliwe.
Proszę mi wierzyć, że dla nas również nie jest to przyjemna sytuacja, ponieważ jako sklep, chcemy aby Klienci składali i realizowali u nas swoje zamówienia.
Na tę chwilę pozyskanie produktów nie jest możliwe, dlatego też zostały one anulowane.
Zwrot środków będzie widoczny na koncie bankowym, z którego zamówienie zostało opłacone, w terminie do 3 dni roboczych.
Mam nadzieję, że produkt wkrótce pojawi się w ofercie naszego sklepu i możliwe będzie dokonanie zamówienia raz jeszcze.
Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszam.
Życzę miłego dnia!
Pozdrawiam
Lekka ściemka nie jest zła, nie?

- trafalgar
- Posty: 4244
- Rejestracja: 03 mar 2015, 10:30
- Gramofon: Kenwood KP 990
- Lokalizacja: Kraśnik lubelski
-
- Posty: 5029
- Rejestracja: 31 gru 2012, 19:11
- RadTang
- Posty: 4124
- Rejestracja: 10 paź 2017, 11:19
- Gramofon: Technics SL-D303
- Lokalizacja: Karczew pod Warszawą
- Kontakt:
Re: Promocje
O poziom niżej od Gramofonika.. ten przynajmniej posiada badziew, który sprzedaje. 

- Badyl
- Posty: 12
- Rejestracja: 06 gru 2013, 08:00
- MaciejT
- Posty: 2303
- Rejestracja: 29 sty 2018, 14:49
- Gramofon: PS-X70
- Lokalizacja: Łódź
Re: Promocje
No ja bym jednak tak nie napisał. Wiele firm handluje towarem, którego nie ma na stanie, a mail od nich był rzeczowy, grzeczny i wyjaśniający sytuację. Pieniądze wrócą na konto i nikt nie umoczy kasy, z gramofonikiem to jednak inna kwestia. Po prostu ludzie się podpalili że nakupią płyt za ułamek wartości i stąd żal. Ja tam próbuje ich trochę zrozumieć i tłumaczyć. A życzenie komuś upadłości firmy, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, uważam za grubą przesadę.
- Badyl
- Posty: 12
- Rejestracja: 06 gru 2013, 08:00
Re: Promocje
Taka jak pisałem wcześniej właścicielem sklepu jest Empik, upadłość im raczej nie grozi.
- RadTang
- Posty: 4124
- Rejestracja: 10 paź 2017, 11:19
- Gramofon: Technics SL-D303
- Lokalizacja: Karczew pod Warszawą
- Kontakt:
- xyz
- Posty: 589
- Rejestracja: 23 lut 2018, 15:09
- Gramofon: Sony PS X-50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: