no mała taka .. sorka Paweł, nie chce mi się wstać , a zapomniałem
6AK5(EF95) silver plate, @Ebola ma takie u siebie i podobno są OK bardzo, ale mnie się wydaje, że to też jakieś telewizyjno radiowe, tylko może 'solidniejsze' .. są lampy solidniejsze od solidnych.
- dobra idę spać, tak wiem marudzę
To trzymaj, bo jakiś ECC mam w W-wie, tylko zapomniałem jaki dokładnie (bo to Markowy jest u mnie garażuje).
aha no Sylvania jeszcze bym jakoś zdzierżył finansowo, bo już słabo jest.. płyt Q jak zwykle nakupowałem i tylko przekładam z półki na pudło, ale żal było nie brać akurat //?
Trochę Zapasów zrobiłem NOSów. 6P14P, i wojskowe ER. Muszę powiedzieć że robią robotę
Czeka mnie jeszcze wymiana ECC83,ale coś mój Angol się nie spieszy z przyjściem. Do braci dołączy kolega z bloku byłego ustroju EI Jugoslavia.
Chyba poczciwa RFT już padła bo w jednym kanale brum słyszę Niestety nie znam przebiegu, także pora na wymianę.
Załączniki
Mission Cyrus One,Sony PS-X6,2xPCM56 DAC by Martynka,Yamaha cdx-10,Infinity RS-4000.
Dotarła Po doliczeniu vatu wyszło troszkę ponad 300.Ale dźwięk mi wszystko wynagrodził. Piękna przestrzeń,szczegółowość niesamowita, fajnie z ruskimi w parze brzmią. Marku(Misse) jakbym słuchał innego wzmacniacza.
Niech się wygrzewaja ale na tą chwilę jestem w szoku co lampa może pokazać.
Załączniki
Mission Cyrus One,Sony PS-X6,2xPCM56 DAC by Martynka,Yamaha cdx-10,Infinity RS-4000.
do mnie dotarły Sylvania 5751 (12ax7) Gold brand szare anody 3 miki i analogiczne wojskowe 5814A (12au7) także 3 miki wszystkie z 1961 roku, jestem pełen podziwu bo nie spotkałem jeszcze się z lampą gdzie obie połówki są równe, dźwiękowo petarda szczególnie 12ax7 do pre, brać póki są!!!! a ponoć długie czarne anody z lat 50-tych są jeszcze lepsze!!!
DDX-1000 > RMG-309i/SME3012 > SPU/MPU > Lundahl > AN Kondo/ANK > 300B > Audio Nirvana
CM4 Diretta Host > Holo Red Diretta Target (DDC Mode) > Holo Cyan 2 > AN Kondo > 300B > Audio Nirvana
do mnie dotarły Sylvania 5751 (12ax7) Gold brand szare anody 3 miki i analogiczne wojskowe 5814A (12au7) także 3 miki wszystkie z 1961 roku, jestem pełen podziwu bo nie spotkałem jeszcze się z lampą gdzie obie połówki są równe, dźwiękowo petarda szczególnie 12ax7 do pre, brać póki są!!!! a ponoć długie czarne anody z lat 50-tych są jeszcze lepsze!!!
Możesz zdradzić gdzie się zaopatrzyłeś?
Mission Cyrus One,Sony PS-X6,2xPCM56 DAC by Martynka,Yamaha cdx-10,Infinity RS-4000.
to mogę podesłać ci 12au7 brandowane bo takie moje zboczenie że muszę mieć w oryginale to sobie coś tam wybierzesz pod aplikację, Sylvania, RCA, Toshiba, tylko daj mi na priv dane do wysyłki bo mi z głowy już wyszło
DDX-1000 > RMG-309i/SME3012 > SPU/MPU > Lundahl > AN Kondo/ANK > 300B > Audio Nirvana
CM4 Diretta Host > Holo Red Diretta Target (DDC Mode) > Holo Cyan 2 > AN Kondo > 300B > Audio Nirvana
Wygrzewanie lamp.
W moim przypadku chodzi o lampy el34 i 6sl7. Podobno chodzi o to żeby lampa przez pierwsze ileśtam godzin nie dostała prądu anodowego? I tu moje pytanie o co chodzi i co mam/mogę/muszę zrobić jeżeli kupię nowe lampy?
Muzyka, TV Republika i styka
Ratujmy nasze bobry!
I takie tam 100 bzdetów