Cześć

Pozwól innym poznać Ciebie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JacK
Posty: 2472
Rejestracja: 12 kwie 2011, 11:30
Gramofon: Kuzma Stabi S
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Cześć

#1

Post autor: JacK »

Miło mi zagościć na forum z fajnymi ludzmi, bo jak już się przekonałem pisząc te kilka postów tutaj nie chamstwa i nietolerancji jak to się często dzieje na innych forach tematycznych. Jestem absolutnym fanem muzyki nagranej na tzw. nośnikach gęstoformatowych czyli płyt SACD i DVD-A. Jednak z biegiem lat mam już w swojej kolekcji większość tego co chciałbym mieć , a te nieliczne wyjątki są tak drogie że o zakupie ich mogę sobie tylko pomarzyć. Interesujące mnie nowości ukazują się bardzo rzadko , a głód dobrej muzyki wciąż mnie trawi. Nie lubie słuchać muzy ze zwykłych CD bo ułomność tego nośnika nie pozwala wyklarować brzmienia jaki mi odpowiada. Dlatego pomyślałem o powrocie do winylu. Temat znam z lat wczesnej młodości ale wtedy płyta gramofonowa była normą , a CD dopiero miało nadejść. W kraju nieosiągalne też były "zachodnie" wydania czarnych płyt, a te co się zdarzały kosztowały krocie.
Teraz pomalutku znowu pojawaiają się u mnie czarne krążki które z wielką radością słucham, kupuje je narazie nowe w sklapach, ale jak poznam lepiej temat chyba się skusze na używane płyty.
Aktualnie posiadam dwa systemy audio. Jeden stereofoniczny z gramofonem i wieloformatowymi odtwarzaczami, drugi to system wielokanałowy również z multiformatowymi playerami którego zamierzam w przyszłym roku poszerzyć o gramofon quadro foniczny.
To tyle o mnie, ewentualnie służe pomocą w/w tematach na których się znam, a już z góry dziękuję za porady w sferach mi nieznanych.
Kuzma Stabi S, Rega RB300, Dynavector DV - 10X5, Sonneteer's Sedley (first edition), AVM Competition, B&W CDM1NT
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41381
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Cześć

#2

Post autor: Wojtek »

Cześć superdisc.