Pozdrawiam

Pozwól innym poznać Ciebie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koscidogitary

Pozdrawiam

Post autor: koscidogitary »

Witam wszystkich,
Na forum jestem zarejestrowany od czerwca 2017 roku, znam je znacznie dłużej. Gramofonami bawię się od 2010 roku. Od 2016 roku moje zainteresowanie techniką gramofonową znacząco wzrosło i tak jest do dzisiaj. Te trzy ostatnie lata były dla mnie pod tym względem bardzo intensywne i dużo się przy tym nauczyłem. Brak czasu nie pozwalał mi na pisanie postów ale wiele z tego forum wyczytałem i wiedza ta bardzo się przydała. Postanowiłem zatem przywitać się i od czasu do czasu dorzucić coś merytorycznego od siebie do tego jakże zacnego Forum.
Z wykształcenia jestem mechanikiem, moje hobby to elektrotechnika i elektroakustyka, lubię też słuchać dobrej muzyki (gatunek ma drugorzędne znaczenie). Niestety jestem także audiomaniakiem (NIE audiofilem!) i posiadam „dość dobrą aparaturę odsłuchową” (cyt. za W. Mann), dlatego bardzo często jakość dźwięku uzyskanego z czarnej płyty pozostawia w mojej ocenie naprawdę wiele do życzenia.
W tym miejscu dziękuję gravediggie’mu za podtrzymywanie mnie na duchu w tej materii i zarazem częste sprowadzanie na ziemię. Posiadam niedużą kolekcję płyt winylowych, których lubię słuchać, dlatego gramofon od jakiegoś czasu na stałe jest i nadal będzie użytkowany w moim domu.
Posiadam/posiadałem same budżetówki, np.: Pro-Ject Debut Carbon, Technics SL-5 tangencjalny, Technics SL-23A, Technics SL-D303.
Nick koscidogitary wynika z tego, że kiedyś dłubałem w gitarach. Oprawiałem siodełka i podstrunniki z naturalnej kości celem regulacji
i poprawienia brzmienia. Sprawa już nieaktualna, nick pozostał.
Pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 19:59 przez koscidogitary, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
darkman
Gramofon: PL70LII, PSX60
Kontakt:

Re: Pozdrawiam

Post autor: darkman »

Cześć, :)
koscidogitary pisze:
31 sty 2019, 11:30