Quong wita serdecznie

Pozwól innym poznać Ciebie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
quong
Posty: 9
Rejestracja: 11 paź 2017, 13:32

Quong wita serdecznie

#1

Post autor: quong »

Cześć!

Żeby nie było, że świeżo po rejestracji i od razu z pytaniami na forum lecę ;), witam się z Wami wszystkimi bardzo serdecznie. Mam nadzieję, że pomimo jeszcze stosunkowo małej wiedzy na temat gramofonów i winyli poczuję się u Was przyjaźnie, ciepło i pozwolicie (a także pomożecie) wkroczyć mi w ten muzyczny świat.

Mam 29 lat i na co dzień pracuję jako grafik. Bardzo lubię kino i gry, ale przede wszystkim dobrze opowiedzianą historię. Jeszcze większą miłością z racji swoich zainteresowań pałam właśnie do muzyki filmowej i growej... Jako ogromny fan literackiego Wiedźmina a później dalszych historii opowiadanych w grach CDProjektu, swój pierwszy winyl kupiłem z przytupem, bo za 250zł (koszty cła niestety robią swoje) -> http://www.thinkgeek.com/product/jorj/ . Początkowo miało być tylko "do kolekcji" Wiedźmińskich rzeczy, ale jednak wzdrygnęło we mnie jakieś większe uczucie i chęć posiadania także innych soundtracków, które w przeciwieństwie do swoich kompaktowych odpowiedników są na winylu właśnie przepięknie wydane. Ponadto jest kilka płyt, które zostały zaaranżowane i wydane tylko na winylach także ... chciałem więc rozpocząć swoją przygodę. Ale wpierw muszę skompletować sprzęt, który pozwoli mi owe winyle odtworzyć, dla tego zarejestrowałem się na forum licząc, że otrzymam pomoc od fachowców i znawców w tej dziedzinie :).

Pozdrawiam serdecznie
Quong
Awatar użytkownika
MMarek
Posty: 4724
Rejestracja: 10 sie 2016, 09:08
Gramofon: DP-59L / PS-X50
Lokalizacja: śląskie

Re: Quong wita serdecznie

#2

Post autor: MMarek »

Cześć :)
Awatar użytkownika
Dragant
Posty: 968
Rejestracja: 14 cze 2014, 13:26
Gramofon: Sony PS-X70
Lokalizacja: Warszawa

Re: Quong wita serdecznie

#3

Post autor: Dragant »

Cześć!
quong pisze:
11 paź 2017, 15:02