brzmienie Sony PS-X600

Dyskusje techniczne dotyczące gramofonów marki Sony
ODPOWIEDZ
franekbeton

brzmienie Sony PS-X600

Post autor: franekbeton »

pewnie to od razu wyrzucicie do kosza, ale jestem nowicjuszem w kwestii gramofonów Sony, właśnie dzisiaj odpaliłem kupiony wczoraj sony ps-x 600 - biotracer- i mam ciekawe przemyślenia co do brzmienia. Mam już Technics SP-15 i Linn Sondek 12, czyli gramofony za którymi to sony nawet teczki nie ma prawa nosić, ale powiem tak- na płytach z nowej generacji tłoczenia brzmi to średnio, lecz gdy puściłem przed chwilą Joy Division Unknown Pleasures kupione na ebay UK w latach, gdy tam sprzedawali normalni ludzie a nie handlarze i sklepy (nawet nie wiem, czy pierwsze czy n-te wydanie, ale bez kodu kreskowego) to zabrzmiało świetnie. Ciekaw jestem waszych opinii- nie dotyczących technicznych aspektów gramofonu- przecież on służy do odtwarzania dźwięku- jak wasze Sony brzmią, jak grają, czy porównywaliście ich brzmienie z innymi, czy gramofon jest ważny dla brzmienia, a jeśli tak- jak bardzo? czy jednak wkładka ma większy wpływ? a jeśli ta- po co inwestować w drogie gramofony? co ma w tej zabawie sens?
Awatar użytkownika
domibobi
Gramofon: Sony PS X65

Re: brzmienie

Post autor: domibobi »

Gramofon nie gra / nie brzmi.
analog: SonyPSX65 / PreampDyskretniok / OnkyoA8850 / PylonAudioPearl27
cyfra: Tidal / Wiim Ultra

Kilka szpargałów do sprzedania: viewtopic.php?f=59&t=21195
franekbeton

brzmi system w którym ten gramofon jest elementem, o to mi chodziło. Jeśli wyraziłem się aż tak niezrozumiale-przepraszam. ale po co kupujesz gramofon, jeśli nie brzmi-? mebel? element wystroju pokoju?
Awatar użytkownika
krolix

Post autor: krolix »

franekbeton pisze:
09 gru 2024, 22:41