Pomocy Technics SL-D3 krawędź płyty

Dyskusje techniczne dotyczące gramofonów marki Technics i National Panasonic
ODPOWIEDZ
Fikuu_85
Posty: 5
Rejestracja: 22 gru 2012, 23:49

Pomocy Technics SL-D3 krawędź płyty

#1

Post autor: Fikuu_85 »

Mój facet kupił sobie sprzęt Technics w tym gramofon model SL-D3. Słuchałam sobie dziś płyt. W połowie słuchania wyłączyłam gramofon i automatycznie ustawiło się w stanie spoczynku. Kiedy ponownie włączyłam gramofon igła nie ustawia się automatycznie na płycie. Nie wiem co się dzieje. Jak palcem ramię skieruje dalej to wszystko działa. Problem w tym że ramię na którym umieszczona jest igła zatrzymuje się na krawędzi płyty i opada w dół. Przepraszam, że tak tłumaczę ale nie znam się na tym. Nie chce awantury w domu.
Awatar użytkownika
Winters
Posty: 2801
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:29
Lokalizacja: prawie Łódź

Pomocy Technics SL-D3

#2

Post autor: Winters »

Zaraz, spokojnie.

Automatyka w ogóle nie działa, czy ramię przesuwa się nad płytę ale nie opada, czy opada w złym miejscu?

Tak czy inaczej, niczego nie popsułaś. W tych gramofonach po 30 latach często potrzebne jest czyszczenie i smarowanie mechanizmu, bo stary smar zasycha i efekty są właśnie takie, o jakich piszesz. Więc prędzej możesz zrobić awanturę facetowi, że ma zaniedbany sprzęt :D
DIOMEDES KATO
Awatar użytkownika
krolix
Posty: 896
Rejestracja: 03 sie 2011, 00:39
Lokalizacja: Gdańsk

Pomocy Technics SL-D3

#3

Post autor: krolix »

Prawdziwym problemem jest tutaj facet, który może zrobić awanturę za to, że stary gramofon się zepsuł.
Fikuu_85
Posty: 5
Rejestracja: 22 gru 2012, 23:49

Pomocy Technics SL-D3

#4

Post autor: Fikuu_85 »

Automatyka działa. Jak naciskam przycisk start ramię podnosi się i opada ale nie w tym miejscu gdzie powinno. Opada na krawędź płyty i momentalnie w dół. Jak palcem ustawię na płycie to wszystko działa i płyta gra do końca i automatycznie później zatrzymuje się.
Awatar użytkownika
Winters
Posty: 2801
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:29