
Automat, direct drive ze średniociężkim ramieniem PUA-7. Regulacja VTA w locie.
Kwarcowa stabilizacja obrotów. Wersja EU na 220V.
Są dwie opcje post #1 i post #2.
Pierwszy, tańszy.
Technicznie super.
Wymieniłem wszystkie 4 przełączniki, bo był problem z dwoma.
Potencjometry od obrotów przeczyszczone, obroty stabilne przy obu prędkościach.
Neonówka świeci.
Mechanizm ramienia wyczyszczony i nasmarowany.
Samo ramię też rozkręcone, usunięty stary smar i przesmarowane VTA, antiskating działa.
Winda opada idealnie.
Przewody w dobrym stanie, nie ma co ruszać.
Wizualnie jak widać, są minusy.
Poprzednik miał problem z obrotami, to wyciął dziurkę z przodu w dolnej obudowie, żeby mieć dostęp śrubokrętem do potencjometru
(a wystarczyło przeczyścić potencjometr i go rozruszać).
Brak gumowej zatyczki od śruby regulacyjnej na górze plinty (może to być miejsce na EW jak ktoś ma).
Srebrny panel z przyciskami ma hmmm..., w sumie nie wiem co to jest, wżery? czuć pod paznokciem no i nie da sie wyczyścić.
Pokrywa oryginalna, niepopękana i bez głębokich rys, ale niepolerowana.
W komplecie:
- oryginalny krążek do singli Sony
- oryginalny headshell Sony SH-165
- wkładka Stanton 500 mk2 z igłą D5100 AL-II, igła o nieznanym przebiegu, ale gra
Cena 2000zł
Odbiór osobisty