Jakie nagłośnienie do zestawu audio vintage

Tematy związane z zakupem sprzętu nagłaśniającego
ODPOWIEDZ
sqrak
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2019, 21:43

Jakie nagłośnienie do zestawu audio vintage

#1

Post autor: sqrak »

Dzień Dobry,
Jestem nowym amatorem nie tylko na forum, ale również w kontekście samego sprzętu. Natomiast jak już się zarażam jakąś pasją to idę w nią z entuzjazmem i trochę bez hamulców, jednak z pewnymi ograniczeniami. Kieruję się do Was - forumowicze z prośbą o poradę, w tym momencie odnośnie nagłośnienia.

Jestem w trakcie kompletowania zestawu do pomieszczenia nad garażem. To co już mam to: Pioneer Exclusive m4a oraz Pioneer Exclusive C5, a także gramofon Yamaha GT2000L, a więc komplet vintage, ale z dobrej półki. Prośba o polecenie dobrej pary kolumn podłogowych o ciepłej barwie, pasującej do klimatu vintage. Raczej celuje w urządzenia używane. Myślałem o kierunku: Klipsch lub Tannoy. JBL studyjne, pod znakiem zapytania.

Zależy mi na tym by sprzęt był oryginalny, by nikt przy nim nie majstrował (poza czynnościami serwisowo-czyszczącymi oczywiście).
Znajomy pasjonat podpowiedział bym raczej szukał czegoś z lat 80, bo nowe kolumny ponoć już tak nie grają..., cokolwiek to znaczy:]
Co powinienem wg Was brać pod uwagę i dlaczego? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.


Dzięki za podpowiedzi

pzdr, P
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41552
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jakie nagłośnienie do zestawu audio vintage

#2

Post autor: Wojtek »

Budżet?
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
sqrak
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2019, 21:43

Re: Jakie nagłośnienie do zestawu audio vintage

#3

Post autor: sqrak »

Hej, budżet do poziomu 15k najlepiej. Pomieszczenie: 35 m2 z skosami (poddasze)

pzdr, P
Awatar użytkownika
amrowek
Posty: 7657
Rejestracja: 21 maja 2015, 09:04
Lokalizacja: mazowsze płd-zach 40 km od stolicy - Żyrardów