Jaką igłę do niego kupić? Mój znajomy ma na zbyciu diamant national EPS 24CS, czy będzie pasować? Dziękuję z góry za pomoc.
Jaka igła do gramofonu P40
-
IgorW
- Gramofon: P40
Od niedawna mam swój pierwszy gramofon. Dostałem go jednak bez igły i nie wiem jaki rodzaj igły do niego kupić. Jestem zielony, nie znam się jeszcze na igłach, wkładkach i tym wszystkim
Gramofon to chyba jakiś noname, jedyne co jest na nim napisane to "P40 Automatic Turntable". Zdjęcia poglądowe zamieszczam poniżej.
Jaką igłę do niego kupić? Mój znajomy ma na zbyciu diamant national EPS 24CS, czy będzie pasować? Dziękuję z góry za pomoc.
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Zasadnicze pytanie: ile możesz wydać? Jeśli mniej niż 150 złotych to dozbieraj pierw 
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
IgorW
Dziękuję za odpowiedź. Na pewno 150 zł to będzie dla mnie za dużo teraz, tym bardziej, że ten gromofon to chyba żadna rewelacja. Ale może się mylę?
Moje pytanie miało raczej na celu dowiedzieć się tego, jakie rodzaje igieł pasować będą do tej wkładki i gramofonu. W jaki sposób szukać takich informacji.
I czy wspomniana diamant national EPS 24CS będzie się nadawać do instalacji i zadziała? Abstrahując od tego, czy to dobra igła
Moje pytanie miało raczej na celu dowiedzieć się tego, jakie rodzaje igieł pasować będą do tej wkładki i gramofonu. W jaki sposób szukać takich informacji.
I czy wspomniana diamant national EPS 24CS będzie się nadawać do instalacji i zadziała? Abstrahując od tego, czy to dobra igła
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Tak myślałem. Nie mam więc co Tobie polecić.IgorW pisze:Na pewno 150 zł to będzie dla mnie za dużo teraz
Ano żadna. Ile za niego dałeś, 5 dych? Mniej?IgorW pisze:że ten gromofon to chyba żadna rewelacja. Ale może się mylę?
Wszystkie montowalne na standardowym koszyku, 1/2'' cala.IgorW pisze:Moje pytanie miało raczej na celu dowiedzieć się tego, jakie rodzaje igieł pasować będą do tej wkładki i gramofonu.