Jaka igła do gramofonu P40

Tematy związane z zakupem wkładek i igieł
ODPOWIEDZ
IgorW
Gramofon: P40

Post autor: IgorW »

Od niedawna mam swój pierwszy gramofon. Dostałem go jednak bez igły i nie wiem jaki rodzaj igły do niego kupić. Jestem zielony, nie znam się jeszcze na igłach, wkładkach i tym wszystkim :) Gramofon to chyba jakiś noname, jedyne co jest na nim napisane to "P40 Automatic Turntable". Zdjęcia poglądowe zamieszczam poniżej.

Jaką igłę do niego kupić? Mój znajomy ma na zbyciu diamant national EPS 24CS, czy będzie pasować? Dziękuję z góry za pomoc.
rsz_dsc_0674.jpg
rsz_dsc_0675.jpg
rsz_dsc_0676.jpg
rsz_dsc_0677.jpg
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Kontakt:

Post autor: Wojtek »

Zasadnicze pytanie: ile możesz wydać? Jeśli mniej niż 150 złotych to dozbieraj pierw :)
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
IgorW

Dziękuję za odpowiedź. Na pewno 150 zł to będzie dla mnie za dużo teraz, tym bardziej, że ten gromofon to chyba żadna rewelacja. Ale może się mylę?

Moje pytanie miało raczej na celu dowiedzieć się tego, jakie rodzaje igieł pasować będą do tej wkładki i gramofonu. W jaki sposób szukać takich informacji.

I czy wspomniana diamant national EPS 24CS będzie się nadawać do instalacji i zadziała? Abstrahując od tego, czy to dobra igła :)
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Kontakt:

IgorW pisze:Na pewno 150 zł to będzie dla mnie za dużo teraz
Tak myślałem. Nie mam więc co Tobie polecić.
IgorW pisze:że ten gromofon to chyba żadna rewelacja. Ale może się mylę?
Ano żadna. Ile za niego dałeś, 5 dych? Mniej? :)
IgorW pisze:Moje pytanie miało raczej na celu dowiedzieć się tego, jakie rodzaje igieł pasować będą do tej wkładki i gramofonu.
Wszystkie montowalne na standardowym koszyku, 1/2'' cala.
IgorW pisze:W jaki sposób szukać takich informacji.
Ucząc się podstaw.

Generalnie to co teraz masz to jakaś wkładka zintegrowana razem z koszem. Nie mamy jednak pojęcia co to jest więc można sobie ten patent odpuścić.