technics by panasonic SL-1960

Tematy związane z zakupem wkładek i igieł
ODPOWIEDZ
darek 61

Post autor: darek 61 »

Jaką rozsądną wkładkę do tego gramofonu.Słucham najczęściej popu choć i Barry White też się czasami pokręci.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Kontakt:

Post autor: Wojtek »

Jaką masz obecnie wkładkę, co Ci w niej nie pasuje i jak gruby masz portfel? :morda:
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
darek 61

Wojtek, jestem początkujący,kupiłem niedawno ten gramofon i zadałem pytanie sprzedającemu jakiego typu igły w niedalekiej przyszłości szukać.W odpowiedzi usłyszałem sugestie że mam zainwestować w porządną wkładkę to zyskam na jakości.Poradził zapytać się znanemu sprzedawcy o odpowiednią wkładkę,ten poradził mi bym mu wysłał fotkę by zobaczył co w tym moim gramofonie siedzi.Zapewne tak zrobię,ale myślałem że na forum ktoś coś podpowie.Co mi w tej wkładce nie pasuje,a skąd mi to wiedzieć, jak nie mam żadnego porównania.Dla mnie to on ładnie gra,tylko ta sugestia sprzedawcy daje do myślenia.Co do portfela to jakieś dwie,trzy stówki na mojego KAWUSIA (kryzys wieku średniego) mogę stracić,a co mi tam.
To co Wojtek,proponujesz ?
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Kontakt:

Zacznę proponować jak dowiem się co masz obecnie :)
darek 61 pisze:Dla mnie to on ładnie gra,tylko ta sugestia sprzedawcy daje do myślenia.
Nie brałbym tego aż tak mocno do siebie. Wszak walnął Tobie ogólnikiem :)
darek 61 pisze:Co mi w tej wkładce nie pasuje,a skąd mi to wiedzieć, jak nie mam żadnego porównania.
Nie trzeba mieć porównanie by móc ocenić czy czegoś brakuje (jak na Twój gust) w brzmieniu.
Jednakże jeśli dzisiaj nie jesteś w stanie nic wskazać co do tej kwestii to żadna ujma ;)

Pod koniec kwietnie sprzedał się jeden SL-1960 na allegro. Zakładam, że to może być ten Twój. W opisie aukcji sprzedawca wspomina o wkładce Audio Technica.