Jaka wkładka do Sanyo TP B2

Tematy związane z zakupem wkładek i igieł
ODPOWIEDZ
radziulasek
Posty: 113
Rejestracja: 27 mar 2017, 20:35

Jaka wkładka do Sanyo TP B2

#1

Post autor: radziulasek »

Witam serdecznie,
z racji że to mój pierwszy post na tym forum pragnę się przywitać i przedstawić. Na imię mam Radek, jestem entuzjastą muzyki i fajnego sprzętu audio.
Jakiś czas temu, odziedziczyłem gramofon Sanyo TP B2. Gramofon wymagał małych zabiegów czyszcząco-serwisowych w tym wymiany paska. Gra fajnie, ale jak to zwykle bywa - człowiek chciałby więcej... Dlatego zastanawiam się, czy zamiast oryginalnej wkładki i igły Sanyo nie zastosować np Audio technika AT 95.... Tylko czy w takim gramofonie, to ma sens? Czy jakość tego sprzętu nie jest barierą, choć niby z drugiej strony w gramofonie głównie gra wkładka.... Bardzo proszę koleżeństwo o pomoc, reszta toru audio to wzmacniacz Sony TA -FB 940R QS oraz kolumny Jamo Classic 8.
Czy AT 95 poprawi brzmienie tego gramofonu, jeśli nie to jaką inną wkładkę w budżecie około 200-250 zł możecie polecić? Jeśli nie me sensu inwestować w ten gramofon, to jakiego innego gramofonu w cenie do 600 zł powinienem szukać?
Dziękuję serdecznie i będę wdzięczny za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41381
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jak wkładka do Sanyo TP B2

#2

Post autor: Wojtek »

A jaka konkretnie wkładka siedzi tam obecnie?
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
Obywatel
Posty: 3720
Rejestracja: 02 sty 2011, 18:41
Gramofon: Technics SL-1610MKII
Lokalizacja: Słupsk

Re: Jak wkładka do Sanyo TP B2

#3

Post autor: Obywatel »

Jeśli traktujesz ten sprzęt przejściowo, kup AT-95. Jeśli chcesz zostać przy nim na dłużej, zainwestuj np. w AT-100 lub równorzędną. No i odpowiedz na pytanie, co aktualnie tam jest powieszone, bo może rozsądniejszym rozwiązaniem będzie dokupienie nowej igły do obecnej wkładki.