No to raczej nie ma przeszkód skoro można stosować uniwersalne koszyki, a nie że tylko SPU?
Ortofon RMA i RMG mają gniazdo mocowania takie samo jak większość ramion 1/2 cala (SME, SONY, SAEC, MICRO.....) Różnica jest taka, że RMA jest przeznaczone do główek SPU typ A a RMG do SPU typ G. Różnica długosci headshella A i G jest duża dlatego by otrzymać poprawną długość efektywną ramienia (odległość pivot - igła) w ramieniu RMA jest dłuższa rurka i nie można na nie zakładać innych headshelli niż typ A
Plastykowa antelygencja twierdzi że A to 32mm natomiast G 50mm
Autor wątku gra już na jakichś mm tam to albo coś nie zgadza się w całej historii albo gra na bardzo rozkalibrowanej wersji nie co wątpię bo 2cm za dużo to ogrom zniekształceń powinno dawać
Plastykowa antelygencja twierdzi że A to 32mm natomiast G 50mm
Autor wątku gra już na jakichś mm tam to albo coś nie zgadza się w całej historii albo gra na bardzo rozkalibrowanej wersji nie co wątpię bo 2cm za dużo to ogrom zniekształceń powinno dawać
Niemożliwe, przecież te mm grały o stokroć lepiej niż cała ta syfiasta Dl-103
Nie mieszajmy faktów. OP pisał że słyszał tępaka u znajomych, a nie u siebie.
Czy znajomi grali na Bambino - tego nie wiemy.
Bardziej obstawiam jakąś 18-calową wędkę z tytanu i mass-loader z talerzem z jednego kawałka brązu zwieńczony brązową slipmatą Micro Seiki, z sygnałem wyprowadzanym zbalansowanym IC z miedzi PCOCC o średnicy 5cm wprost do lampki nocnej o komponentach specjalnie wyselekcjonowanych i ochuchanych przez japońskie gejsze z rodowodem.
Wszak, jak wiemy, bez takiego (lub porównywalnego) setupu dźwięk z jogurta to bardziej takie słodkie pierdzenie niż granie i nie pokazuje co na prawdę potrafi.
Bardzo fajnie wygląda. Jeżeli możesz to zmierz w linii prostej odległość między igłą a pivotem (osią obrotu ramienia) lub chociaż od początku gniazda sme do pivotu.