Wymiana sprzętu

Tematy związane z zakupem wszelkich przedwzmacniaczy i wzmacniaczy
ODPOWIEDZ
Mimiki

Wymiana sprzętu

Post autor: Mimiki »

Pozdrawiam, witam, dzień dobry,
Jestem posiadaczem zestawu złożonego z gramofonu Bernard gs 431, wzmacniacza Radmor 5102-TE i dwóch kolumn Altusów 75:). Zestaw taki odziedziczyłem i przysposobiłem do własnego użytku. Teraz zamierzam przerzucić się na coś lepsze, i mam pytanie, czy sprzęt wymieniać stopniowo (ew od czego najlepiej zacząć), czy lepiej poczekać dłużej (znacznie dłużej:D) i spróbować odłożyć na jakiś cały zestaw parę półek wyżej? Jak na razie myślałem o wymianie samej wkładki, z standardowej mf 104 na np cos takiego: http://allegro.pl/nowa-oryginalna-wklad ... 39281.html ale nie wiem czy to wiele zmieni. Pomieszczenie w którym aktualnie słucham ma wymiary ok 5x6m, ale to akurat może się szybko zmienić bo jestem studentem:). Jak na razie zainwestowałem w dosyć dobre słuchawki beyerdynamic dt 990 pro ale wiadomo, że odsłuch na słuchawkach to co innego. Za wszelkie rady będę wdzięczny. Pozdrawiam :)
zbyszek1982

Wymiana sprzętu

Post autor: zbyszek1982 »

Do Bernarda chyba będzie lepiej jak zainwestujesz w At95E. Jest troszkę tańsza, a niekoniecznie gorsza.

Jeżeli igłę we wkładce masz niezmienianą od nowości to w pierwszej kolejności zmień wkładkę, potem kolumny, gramofon, a na końcu Radmora.
Mimiki

Wymiana sprzętu

Post autor: Mimiki »

igła jest świeża, choć już stara, po prostu przeleżała w szafie, ale czytałem, że wymiana wkładki wiele daje, a kolumny jakie są warte uwagi do 1000 zł obie, mogą być używki?
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Kontakt:

Wymiana sprzętu

Post autor: Wojtek »

Mimiki pisze:a kolumny jakie są warte uwagi do 1000 zł obie, mogą być używki?
Pytaj w odpowiednim dziale. Nie róbmy z tego wątku "o wszystkim".

Przytaknę zbyszkowi co do kolejności wymiany sprzętu :)
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Awatar użytkownika
Robhaal
Gramofon: CEC 220ST +pre CA640