Prośba o radę - kupować czy naprawiać?

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
Don_Corleone
Posty: 1
Rejestracja: 17 gru 2016, 22:42

Prośba o radę - kupować czy naprawiać?

#1

Post autor: Don_Corleone »

Hej. Mam do Was ogromną prośbę o radę.
Otóż moja przygoda z winylami zaczęła się kilka lat temu i za Waszą radą kupiłem kiedyś gramofon Braun P1 z wkładką Ortofon VMS20 E MkII. Zapłaciłem za niego wtedy około 400zł (ma uszkodzoną pokrywę). Generalnie jestem z niego zadowolony, ma wbudowany przedwzmacniacz i jest automatyczny co bardzo mi odpowiada, ale niestety od jakiegoś czasu mam z nim problemy (buczenie, charczenie itd.). Wina leży po stronie gramofonu bo podmieniłem wzmacniacze i brak zmian. Czytałem, że może to być wina uziemienia ramienia, ale nie znam się na tym. Stąd teraz moje pytanie... Czy lepiej zainwestować już w jakiś lepszy sprzęt, czy oddawać mój do serwisu? Po prostu nie wiem czy ten gramofon z taką wkładką opłaca się naprawiać czy lepiej dać spokój. Patrzyłem na ten sam gramofon, który mam, ale nie wiem czy jest wart tej ceny:
http://allegro.pl/braun-p1-i6647798749.html
Ewentualnie czy ktoś jest mi w stanie doradzić gramofon z wbudowanym przedwzmacniaczem? Jakiś lepszy niż ten który mam w cenie powiedzmy do 1000zł.
Ostatnie pytanie - w razie gdybym zdecydował się naprawiać mój sprzęt - jakiś dobry serwis na Śląsku? Najlepiej okolice Pszczyny, Żor, Cieszyna, Jastrzębia?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
pan_winyl
Posty: 2129
Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
Gramofon: Elac Miracord 750MII
Lokalizacja: Kraków

Re: Prośba o radę - kupować czy naprawiać?

#2

Post autor: pan_winyl »

Cena Nomosa trochę za wysoka, choć to już gramofon odpicowany- znaczy nie natrafisz na minę braku jakiegoś elementu. Niemniej za tę kwotę możesz dostać coś ciekawszego.