Technics sl 3310 czy Marantz 6100 lub Pioneer 12D

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
livingstone
Posty: 3
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:19

Technics sl 3310 czy Marantz 6100 lub Pioneer 12D

#1

Post autor: livingstone »

Witam jestem posiadaczem Technicsa SL-3310 co prawda nie do konca dziala automatyka ramienia ale gra ok jak dla laika ktorym jestem.Pytanie jest nastepujace czy jesli go zamienie na Marantza 6100 lub Pioneera D12 czy strace na jakosci i wygodzie obslugi .Cchialbym kupic te modele poniewaz bardziej podobaja mi sie gramofony w drewnianej obudowie niz ten plastikowy Technics.Prosze o rade a przy okazji jestem totalnym laikiem uzywam tego gramofonu od roku.Mam tez Amplituner Technicsa SA+200k przez ktory slucham muzyki z gramofonu a w najblizszym czasie chce kupic zestaw Denona PMA +710 AE oraz DCD 710 AE ..
tak wiec prosze o porade


aha i jescze jedno posiadam wkladke Philipsa GP 350 w tzm Technicsie bo taka juz byla,,,nie wiem czy jest dobra czy lepiej wymienic na inna_

Z gory dzieki za pomoc
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41516
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Technics sl 3310 czy Marantz 6100 lub Pioneer 12D

#2

Post autor: Wojtek »

Wybacz, ale jeśli z jednej strony twierdzisz, że korzystasz z dobrodziejstwa gramofonu już od roku, a zarazem przedstawiasz się nam jako totalny laik (czyli osoba z zerową wiedzą w temacie) to znakiem tego ten Technics chyba zapadł rok temu w stan hibernacji :)
livingstone pisze:Pytanie jest nastepujace czy jesli go zamienie na Marantza 6100 lub Pioneera D12 czy strace na jakosci i wygodzie obslugi