Zestaw na początek, do ok 1000 zł

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ziemboll

Post autor: Ziemboll »

Jestem nowy, więc na początek wita wszystkich serdecznie. W temacie jestem zupełnie zielony. Jakąś godz. temu zobaczyłem, iż mama zakupiła gramofon, w domu do którego się przeprowadziliśmy było kilka płyt. Wybrałem najbardziej mi odpowiadającą (padło na Queen - Greatest Hits, poza Bee Gees i Michaelem były same piosnki dla dzieci) i można powiedzieć, że się zakochałem. Jednak jako, że sprzęt jakością nie grzeszy (tak przypuszczam, Watson z allegro za 90 zł, co chwile się zacina i trzeba przesuwać igłę ( chyba tak to się nazywa)), postanowiłem zainwestować w coś poważniejszego. Chodziło by mi o skompletowanie czegoś do kwoty 1000 zł. Próbowałem sugerować się istniejącymi już tematami, jednakże z tego co zauważyłem oprócz tej cudownie grającej maszynki trzeba zakupić jeszcze sporo akcesoriów. I tu pojawia się moja prośba, czy moglibyście mi zaproponować jakiś dobry zestaw? Kwota nie wynosi stricte 1000 zł, może być "mała" górka.

W najbliższym czasie kupuje również nagłośnienie stereo do mojego pokoju ( 2 kolumny + apmli), co trzeba by zrobić aby podpiąć się do tego? Trzeba coś dokupić czy same kable będą potrzebne?

W związku z moim brakiem jakiejkolwiek wiedzy, prosiłbym również o jakieś linki z przydatnymi informacjami. Tak, wiem wystarczy poszukać. Otóż szukałem, znalazłem wiedzę na tyle ogólną, że dalej nic nie wiem, bądź też z tak zawiłymi informacjami, iż po przeczytaniu danego artykułu 3 razy dalej nie mogłem się połapać o co chodzi.

Z góry dziękuje za pomoc i zainteresowanie :)
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Kontakt:

Post autor: Wojtek »

Ziemboll pisze:Jakąś godz. temu zobaczyłem, iż mama zakupiła gramofon, w domu do którego się przeprowadziliśmy było kilka płyt.
Brawo za składnię.
Ziemboll pisze:postanowiłem zainwestować w coś poważniejszego
Słusznie.